دسته‌ها
اخبار

آنها را “غیر وکلا” صدا نکنید: دقیقه صبح


نکته حرفه ای – افراد حرفه‌ای ،ب‌وکار در شرکت‌های حقوقی در حال رشد هستند، بنابراین ممکن است بخواهید از آنها به ،وان «غیر وکیل» یاد نکنید. جنیفر کورف، که در ماه دسامبر به شرکت Am Law 200 Brown Rudnick به ،وان مدیر عملیاتی پیوست، «شرکت‌های حقوقی در حال تکامل هستند تا بیشتر شبیه ،ب‌وکار به نظر برسند… و ،ب‌وکارها افراد را با آنچه که نیستند تعریف نمی‌کنند». به جاستین هنری از Law.com گفت. کورف افزود: «من در حرفه‌ام خوش شانس بودم که این فرصت را داشتم که با بهترین متخصصان تجارت در صنعت کار کنم – به ،وان همکاران و در تیم‌هایم. «متخصصان تجاری باید به دلیل توانایی‌ها و ارزشی که ارائه می‌کنند شناخته شوند.» رهبران شرکت در مصاحبه‌ها گفتند که نیاز روزافزون شرکت‌های حقوقی به کارشناسان ،ب‌وکار، به شور و شوق رقابتی برای حرفه‌ای‌های تجاری، از کارکنان پشتیب، گرفته تا افراد در سطح C منجر شده است.

نارضایتی نمایندگان – به خوبی مستند شده است که بسیاری از GC ها بیش از حد کار می کنند و ناراضی هستند، اما در مورد معاونان GC چطور؟ آنها کمی بهتر شده اند، درست است؟ خب، طبق یک نظرسنجی جدید از ارائه‌دهنده استعدادهای قانونی Axiom… خیر! مانند کریس اومالی از Law.com گزارش می دهد، این نظرسنجی نشان داد که 27٪ از معاونان مشاور عمومی از وظایف فعلی خود راضی نیستند و برای مشاغل جدید خارج از کارفرما/نقش فعلی خود باز هستند. Axiom از Wakefield Research برای بررسی 200 معاون GC در شرکت هایی با بیش از 5 میلیارد دلار درآمد سالانه استفاده کرد. پاسخ دهندگان پیام نارضایتی شدیدی ارسال ،د و 22 درصد گفتند که فعالانه به دنبال یک کنسرت جدید هستند. از بین ،، که اکنون به طور فعال جستجو نمی کنند، 65٪ گفتند که احتمالاً در سال آینده جستجو می کنند. دلیل اینکه بسیاری از آنها راضی نیستند تعجب آور نیست: 100٪ گفتند که در نقش فعلی خود “گزارش می کنند که تحت استرس یا فرسودگی قرار گرفته اند”. سوزان جاکوبسون، مشاور ارشد مشتری در Axiom گفت: “DGCها، مانند سایر رهبران حقوقی، کاهش بودجه بسیار شدید، توقف استخدام … و بارهای کاری سنگین را تجربه می کنند.”

روی رادار – Panera LLC، فروشگاه زنجیره ای نانوایی-کافه رستوران ها بود چهارشنبه با یک اقدام طبقه مصرف کننده ضربه بزنید در دادگاه ناحیه شمالی ایلینویز به دلیل تبلیغ دروغین هزینه ارسال رایگان یا 1 دلار. این شکایت ادعا می کند که Panera قیمت اقلام ارائه شده برای تحویل را تا 7٪ افزایش می دهد و در نتیجه هزینه های تحویل را دریافت می کند. دادخواست دادگاه توسط قانون ادلسبرگ ثبت شد. Kaliel Gold PLLC; و Shamis & Gentil. هنوز وکیل م،ع متهم حاضر نشده است. مورد 1:23-cv-01101 است، لادونسکی v. پانرا. اساز آ،ین معاملات و دعاوی حقوقی با جدید مطلع شوید رادار Law.com.


انتخاب سر دبیر

شما ممکن است دوست داشته باشید

3 دقیقه مطالعه کنید

6 دقیقه مطالعه کنید

8 دقیقه بخو،د

6 دقیقه مطالعه کنید

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که ا،امات CLE خود را برآورده کرده اند، اما نیاز به دسترسی به اطلاعات منابع برای حوزه های کاری خود دارند، عالی است.
اکنون مشاهده کنید

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی از چهار وکیل یا بیشتر است. به هر وکیل اجازه دسترسی نامحدود به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی همراه با دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم داده می شود.
اکنون مشاهده کنید

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و شامل موضوعات و چالش‌های قانونی فعلی در صنعت می‌شوند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته نرم افزاری خود را بسازید و محتوایی را که به نیازهای شما مربوط می شود را به صورت استراتژیک انتخاب کنید. قیمت هر دو گزینه ی،ان است.
اکنون مشاهده کنید

در Law.com مش، شوید

اخبار و اطلاعات مهمی را که برای اتخاذ تصمیمات قانونی آگاهانه نیاز دارید، از دست ندهید. اکنون به Law.com بپیوندید!

دسترسی نامحدود به Law.com

دسترسی به انتشارات رایگان ALM اضافی

هر 30 روز یک مقاله* رایگان در سراسر شبکه اشتراک ALM

تخفیف های انحصاری در رویدادها و نشریات ALM




منبع: https://feeds.feedblitz.com/-/728367695/0/law/legal-news/