دسته‌ها
اخبار

آخرین خبر: LexisNexis راه اندازی پیش نمایش Lexis Connect، مدیریت ماده مبتنی بر هوش مصنوعی را در تیم های مایکروسافت اعلام کرد


LexisNexis امروز از راه‌اندازی پیش‌نمایش Lexis Connect، یک محصول قانونی دریافت و مدیریت ماده خبر داد که در تیم‌های مایکروسافت کار می‌کند و از دستیارهای هوش مصنوعی مکالمه‌ای برای کمک به ارائه سریع‌تر پاسخ‌ها استفاده می‌کند.

این محصول با مشارکت مایکروسافت در حال توسعه است و بخش امور شرکتی، خارجی و حقوقی مایکروسافت (CELA) به ،وان اولین مشتری پیش نمایش برای آزمایش و کمک به توسعه بیشتر محصول، قرارداد امضا کرده است.

LexisNexis به دنبال پنج یا شش بخش حقوقی دیگر است تا به صورت رایگان به پیش نمایش تجاری بپیوندد. هر ،ی علاقه مند است می تواند یک تظاهرات دریافت کند در موسسه جه، CLOC هفته آینده در ، وگاس

مشکلی که Lexis Connect با آن مق، می کند، دریافت و مدیریت درخواست ها از داخل یک شرکت به بخش حقوقی است.

در نشست خبری عصر امروز برای اصحاب رسانه، امواج سرنامدیر ارشد مدیریت محصول، گفت که LexisNexis تصمیم گرفت محصول را درون تیمی توسعه دهد زیرا ا،ر مشاوران شرکتی قبلاً در آنجا کار می‌کنند و به این دلیل که مایکروسافت شهرت تثبیت شده‌ای برای امنیت و قابلیت اطمینان دارد.

در جلسه توجیهی امروز، موثرامان کاسی ویسواناتان، مدیر محصول اصلی، ویژگی های کلیدی Lexis Connect را نشان داد. آنها عبارتند از:

  • اپلیکیشن Ask Legal. این یک دستیار هوش مصنوعی مکالمه ای است که می تواند به سوالات حقوقی هر ،ی در یک شرکت پاسخ دهد. برنامه Ask Legal را می توان در حالت چت استفاده کرد، به موجب آن یک کارمند سؤالی را می پرسد و برنامه سعی می کند به آن پاسخ دهد و پاسخ حاصل از خط مشی ها و دستورالعمل های داخلی شرکت است. همچنین می توان از این برنامه در حالت درخواست برای ارسال درخواست به بخش حقوقی مانند تهیه یا بررسی قرارداد استفاده کرد. متقاضیان می توانند اسناد را بارگذاری کنند و جزئیات خاصی را برای کمک به بخش حقوقی در رسیدگی به درخواست ارائه دهند. متقاضیان می توانند تمام درخواست هایی را که ارسال کرده اند و وضعیت آنها را مشاهده کنند. برنامه Ask Legal همچنین به درخواست کننده اجازه می دهد تا روی «Chat with Counsel» کلیک کند تا مستقیماً با فردی در بخش حقوقی چت را آغاز کند.
  • Lexis Connect. این ،متی از محصول است که با وکیل روبرو است، جایی که آنها تمام موارد ارائه شده را مدیریت می کنند. وکلا به داشبوردی دسترسی پیدا می‌کنند که در آن می‌توانند همه مسائل یا فقط مسائل خودشان را مشاهده کنند. هنگامی که آنها موضوع خاصی را باز می کنند، می توانند جزئیات درخواست و کلیه ارتباطات و اسناد مربوط به موضوع را مشاهده کنند. همچنین گزینه ای برای مشاهده موارد مشابه وجود دارد که با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد می شوند.
  • تحقیق قانونی. Within Lexis Connect یک دستیار هوش مصنوعی برای تحقیقات حقوقی است. وکلا می توانند از این برای پرسیدن سوالات زبان طبیعی و دریافت پاسخ های ارائه شده توسط Lexis Answers استفاده کنند.
  • از حقوقی بپرسید هنوز در حال توسعه گزینه دیگری برای انجام تحقیقات حقوقی از طریق ادغام با محصول هوش مصنوعی Lexis+ است که هفته گذشته منتشر شد. این به کاربران اجازه می‌دهد تا مستقیماً در Lexis Connect، در یک رابط مکالمه‌ای که توسط مدل‌های زب، بزرگ پشتیب، می‌شود، سؤالاتی درباره هوش مصنوعی Lexis+ بپرسند.

فراتر از ادغام هوش مصنوعی Lexis+، چندین جنبه دیگر از محصول هنوز در حال توسعه است. از جمله آنها می توان به تجزیه و تحلیل، ادغام Outlook و پشتیب، از چندین تیم حقوقی اشاره کرد.

از Wellen پرسیدم که آیا این محصول روزی جایگزین CounselLink می‌شود، محصول دیگری از LexisNexis که مدیریت امور را برای بخش‌های حقوقی شرکت‌ها نیز فراهم می‌کند. او گفت نه، و این دو محصول مکمل یکدیگر هستند، با CounselLink ابزار قدرتمندتری برای مشاوره خارجی و مدیریت هزینه‌ها ارائه می‌دهد، در حالی که Connect بیشتر بر مدیریت و تریاژ درخواست‌های داخلی متمرکز است.

در طول جلسه توجیهی، مایکروسافت جیسون بارنولمدیر کل تحول دیجیتال در CELA، گفت که این دقیقاً همان نوع دپارتمان‌های حقوقی محصول است که به آنها کمک می‌کند تا با تقاضای رو به رشد برای خدمات خود هماهنگی داشته باشند و کارهایی که در این بخش انجام می‌شود بیشتر دیده شوند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/breaking-lexisnexis-announces-preview-launch-of-lexis-connect-ai-powered-matter-management-within-microsoft-teams.html