دسته‌ها
اخبار

آژانس های ایالتی و فدرال به تحقیقات تیراندازی در پست کارولینای شمالی می پیوندند


اف‌بی‌آی و اداره تحقیقات ایالتی کارولینای شمالی به تحقیقات در مورد ،ابکاری و حملات به پست‌های برق در شهرستان مور، کارولینای شمالی که باعث قطعی برق گسترده و اعلام وضعیت اضطراری در این شهرستان شد، پیوستند.

در پی این قطعی، شهرستان مور از ساعت 9 شب تا اطلاع ثانوی منع رفت و آمد را اعمال کرده است.

تحقیقات جنایی به دنبال کشف ،ابکاری توسط خدمه آب و برق در این مکان ها انجام شد، از جمله، به گفته کلانتر شهرستان مور، آسیب تیراندازی به حداقل دو ایستگاه فرعی، نیکول گرتر، گلوریا پازمینو، هانا ساریسون و تینا برنساید. گزارش برای CNN.

رونی فیلدز، کلانتر شهرستان مور یکشنبه گفت: “این هدف قرار گرفت، تصادفی نبود.” “فرد یا افرادی که این کار را انجام دادند دقیقاً می دانستند که دارند چه می کنند.”

دوک انرژی پورتال خاموشی گزارش 67 خاموشی بر 33222 مشتری در شهرستان مور تا صبح روز دوشنبه، بهبودی نسبت به اعداد گزارش شده در یک بی،ه یکشنبه، و تاریخ احیای برق را پنجشنبه، 8 دسامبر ،ن زده است. تمام مدارس در شهرستان تعطیل شده اند.

زک شونفلد گزارش می دهد که مقامات هنوز مظنون یا انگیزه بالقوه این حمله را شناسایی نکرده اند تپه.

بین دخالت آژانس های ایالتی و فدرال و آسیب به تج،ات برق، کلانتر فیلدز گفت که هزینه ها برای عاملان گسترده خواهد بود، با “دندان های بیشتر، نیش بیشتر”، مارتا کویلین و دن کین. گزارش برای شارلوت آبزرور.

روی کوپر فرماندار کارولینای شمالی گفت: “حمله ای مانند این به زیرساخت های حیاتی یک جنایت جدی و عمدی است و من از مقامات ایالتی و فدرال انتظار دارم که به طور کامل تحقیق کنند و مسئولان را به دست عدالت بسپارند.” توییت کرد روز یکشنبه




منبع: https://thecrimereport.org/2022/12/05/state-and-federal-agencies-join-north-carolina-substation-s،otings-investigation/