دسته‌ها
اخبار

آیا AG Garland نیاز به انتصاب سومین بازرس ویژه برای بررسی پنس بالقوه – نامزد ریاست جمهوری دارد؟


خبر فوری! اسناد طبقه بندی شده پیدا شد در خانه پنس معاون رئیس جمهور سابق. این اسناد توسط تیم های خود پنس کشف شد. اما، اگر تجربه بایدن چیزی به ما آموخته باشد، جستجوی FBI ممکن است اسناد بیشتری پیدا کند.

پس مریک گارلند چه کاری باید انجام دهد؟ مایک پنس به احتمال زیاد ممکن است نامزد ریاست جمهوری سال 2024 باشد – نامزدی که در برابر ترامپ و احتمالا بایدن رقابت خواهد کرد. و ما می د،م که گارلند قبل از تعیین یک بازرس ویژه منتظر بود تا ترامپ اعلام کند. آیا گارلند اکنون بازپرس ویژه دیگری را برای تحقیق درباره پنس منصوب می کند؟ آیا گارلند منتظر می ماند تا پنس اعلام کند؟ چه افتضاحی

جک گلداسمیت را به شدت توصیه می کنم انشا مهمان در بار امروز. او مشکلات احتمالی هماهنگی بین دو مستشار ویژه فعلی را توضیح می دهد.

حتی اگر تحقیقات ترامپ و بایدن از نظر واقعی و قانونی کاملاً متفاوت باشد، همانطور که به نظر می رسد، ساختار دوگانه مشاور ویژه کار را برای و،خانه سخت می کند که تصمیمات خود را اصولی نشان دهد. معمولاً در چنین تحقیقات برجسته ای در کنار هم، یک مقام رسمی که به دادستان کل گزارش می دهد اطمینان حاصل می کند که قضاوت های قانونی و اختیاری ی،ان در تصمیم گیری در این دو مورد مؤثر است. اما این تصمیمات اکنون به مشاوران ویژه جک اسمیت و رابرت هور، که انگیزه یا حتی مک،سم هماهنگی تصمیم گیری خود را ندارند، واگذار می شود.

آقای هور و اسمیت گام‌های عمومی بسیاری را در مسیرهای تحقیقاتی خود برمی‌دارند، از جمله تصمیم نهایی در مورد وجود هرگونه جنایت احتمالی و آنچه، اگر کاری، در مورد آن انجام شود. این تصمیمات همیشه سوالاتی را در مورد درمان ناهمگون ایجاد می کند. با این حال، هیچ یک از مشاوران ویژه در موقعیتی نیستند که توضیح دهند که چگونه تصمیمات او با تصمیم دیگری سازگار است. بدیهی است که دادستان کل نمی تواند این کار را انجام دهد، زیرا تصمیمات کلیدی به طور رسمی خارج از کنترل او هستند تا زم، که در دستورالعمل های کلی اداره باقی بمانند. اگر آقای گارلند در نهایت از انسجام تصمیمات دفاع کند، ممکن است برخی از میزان مستقل بودن واقعاً بازرسان ویژه سؤال کنند.

اکنون، ممکن است سومین تحقیق بازپرس ویژه برای هماهنگی وجود داشته باشد.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/24/does-ag-garland-need-to-appoint-a-third-special-counsel-to-investigate-،ential-presidential-candidate-pence/