دسته‌ها
اخبار

اخبار عمده E-Discovery، به عنوان Exterro، Eyeing IPO، Zapproved برای مبلغ نامشخصی به دست می آورد


در میان چیزهایی که دو شرکت کشف الکترونیکی است وحشت زده و مورد تایید قرار گرفت وجه اشتراک آنها این است که هر دو در یک سال، 2008، و در یک شهر، پورتلند، اوره تأسیس شدند. اکنون آنها چیزهای مش، دیگری دارند، زیرا امروز اعلام ،د که Exterro Zapproved را ،یداری کرده است.

در حالی که شرایط اکتساب فاش نشد، Exterro گفت که این اکتساب، مأموریت خود را برای توانمندسازی مشتریان خود “برای مدیریت فعالانه و دفاعی حاکمیت قانونی، ریسک و تعهدات انطباق (GRC) سرعت می بخشد.

مونیکا اناند

برای Zapproved، این معامله نشان دهنده یک ،وج بزرگ برای یک شرکت فناوری قانونی است که توسط یک زن تاسیس و اداره می شود. مونیکا اناند، که این شرکت را در سال 2008 تشکیل داد و در طول عمر خود مدیرعامل باقی ماند. او و کل تیمش به Exterro خواهند پیوست.

این معامله همچنین یک ،وج قابل توجه برای بزرگترین سرمایه گذار Zapproved است. مدیریت سرمایه گذاری K1یک شرکت سرمایه‌گذاری متمرکز بر شرکت‌های نرم‌افزار سازم، با رشد بالا، که یک دور سرمایه‌گذاری 15 میلیون دلاری سری C را در Zapproved در سال 2015 رهبری کرد.

(K1 یک سرمایه گذار بزرگ در فناوری حقوقی بوده است، قبلاً در مجموعه ای از شرکت ها سرمایه گذاری کرده است که شامل 200 میلیون دلار در Reveal در سال 2021، 200 میلیون دلار در Onit در سال 2019 و 100 میلیون دلار در Litera در سال 2016 است که در سال 2018 از آن خارج شد) .

Enand در بی،ه‌ای گفت: «K1 اولین سرمایه‌گذار نهادی من بود و ما در ایجاد ،ب‌وکارهای موفق و تأثیر مثبت بر جوامع خود اشتیاق مش، داشتیم. K1 هم از رشد 10 برابری ما و هم تمرکز ما بر ایجاد فرهنگ تعلق و شمول، با پایگاه کارمندی که جامعه آن را منع، می‌کند، حمایت کرد.

چشم به IPO

در مصاحبه دیروز، بابی بالاچاندرانمدیر عامل و رئیس Exterro، به من گفت که این اکتساب، شرکت را در مأموریت خود تقویت می کند تا سازمان ها را قادر سازد از قدرت داده های خود استفاده کنند و در عین حال خطرات مرتبط با حاکمیت قانونی و انطباق را کاهش دهند.

بابی بالانچدران

این ،ید همچنین آمادگی شرکت را برای عرضه اولیه سهام در زم، که بازار از نوسانات فعلی خود بهبود یابد، تقویت می کند. در مصاحبه‌های قبلی با Balachandran در پاد،ت من در سال 2021 و زم، که شرکت در جولای گذشته تحت افزایش سرمایه قرار گرفت، او گفت که یک IPO در افق است و دیروز او این هدف را برای زم، که بازار بهتر شود تکرار کرد.

اخبار امروز پس از اخبار ا،ترو در ژوئیه گذشته منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت یک تجدید سرمایه استراتژیک را تکمیل کرده است و سرمایه متعهد اضافی را به ،وان بخشی از معامله ای تضمین می کند که “چند صد میلیون” بودجه جدید با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار برای آن فراهم می کند. به ،وان بخشی از آن معامله، شرکای سهام لیدزکه در سال 2018 بیش از 100 میلیون دلار در Exterro سرمایه گذاری کرد، تعهد سهام جدیدی به شرکت داد.

بالاچاندران در آن زمان گفت که این پول برای رشد سبد محصولات نرم افزاری قانونی GRC Exterro از طریق اکتساب و توسعه محصول استفاده خواهد شد و او دیروز گفت که ،ید امروز به دنبال آن وعده است.

آ،ین ،ید عمده Exterro در سال 2020 بود، زم، که AccessData را که در آن زمان یکی از ارائه دهندگان پیشرو فناوری تحقیقات پزشکی قانونی دیجیتال بود، در معامله ای به ارزش بیش از 100 میلیون دلار ،یداری کرد.

همسایگان با دیدگاه مش،

Balachandran و Monica Enand، مدیرعامل و رئیس Zapproved، گفتند که از روزهای اولیه هر دو شرکت، یکدیگر را می‌شناختند و مکرراً صحبت می‌،د.

بالاچاندران گفت: «در طول سال‌ها، بارها با یکدیگر روبرو شده‌ایم و یکدیگر را به نوآوری، به چالش کشیدن وضعیت موجود و ایجاد راه‌حل‌های قانع‌کننده که خواسته‌های روزافزون مشتریان ما را برآورده می‌کند، تحت فشار قرار داده‌ایم. مهمتر از همه، ما یک دیدگاه مش، برای ارائه پشتیب، پیشرو در بازار برای مشتریان و شرکای خود داریم. امروز، ما گرد هم آمده ایم تا سطح صنعت را بالا ببریم و جامع ترین راه حل قانونی GRC را در بازار ارائه دهیم.»


مربوط: On LawNext: بابی بالاچاندران Exterro، “مدیر عامل LegalTech سال”، در مورد رهبری، رشد و برنامه ریزی برای IPO.


Exterro طیف وسیعی از محصولات نرم افزاری را از طریق یک پلت فرم یکپارچه برای کشف الکترونیکی، تحقیقات پزشکی قانونی، حاکمیت، ریسک و انطباق ارائه می دهد و به طور گسترده به بازار قانونی، از جمله شرکت های حقوقی، دپارتمان های حقوقی شرکت ها، ،ت و مجری قانون خدمات می دهد. Zapproved بازار خود را محدودتر بر بخش‌های حقوقی شرکت‌ها متمرکز می‌کند و بستری را برای نگهداری قانونی، جمع‌آوری داده‌ها و بررسی داده‌ها فراهم می‌کند.


درباره محصولات Exterro در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext بیشتر بد،د: Exterro E-Discovery Data Management، نگهداری حقوقی خارجی، بررسی ا،تررو.


این شرکت ها می گویند که نکات برجسته این ،ید عبارتند از:

  • پلتفرم جامع Exterro با تجربه مشتری در ک، جه، Zapproved ،یب می‌شود تا یک راه‌حل قدرتمند و با کاربری آسان را برای مدیریت قابل دفاع تعهدات قانونی GRC تشکیل دهد.
  • این اکتساب مجموعه کشف الکترونیکی Exterro را تقویت خواهد کرد و ارزش قانع‌کننده‌ای را به سازمان‌هایی ارائه می‌کند که می‌خواهند تمام یا بخشی از فرآیند کشف الکترونیکی را در خانه وارد کنند.
  • ارزیابی اولیه موارد مبتنی بر هوش مصنوعی Exterro، قابلیت‌های بر،ب‌گذاری هوشمند و مجموعه گسترده اتصالات سازم، آن به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با کاهش مجموعه داده‌های مورد نیاز برای بررسی، هزینه‌های بررسی را کاهش دهند.
  • قابلیت‌های تعبیه‌شده فرآیند-ار،تراسیون Exterro به مشتریان کمک می‌کند تا حقایق هر موضوع را سریع‌تر، دفاعی‌تر و با هزینه‌های کمتر دریافت کنند.
  • این اکتساب مسیری را برای مشتریان Zapproved فراهم می‌کند تا در صورت ،وم، رویکردی یکپارچه برای ،یب مجموعه‌های پزشکی قانونی و قابلیت‌های بررسی در فرآیند کشف الکترونیکی خود اتخاذ کنند.

Enand گفت: “بابی بالاچاندران و من در طول سال ها به طور گسترده صحبت کرده ایم و درک منحصر به فردی از فشارهایی که صنعت ما برای کاهش هزینه ها و در عین حال بهبود بهره وری، کارایی و نتایج نهایی دارد، داریم.” ما مطمئن هستیم که این اکتساب راه حل من،ی برای رسیدگی به آن چالش های حیاتی تجاری است.

بهترین های هر دو جهان

بالاچاندران گفت که تمام تقریباً 130 مدیر اجرایی و کارمند Zapproved از جمله Enand در شرکت باقی می مانند.

این دو شرکت یک تیم یکپارچه تشکیل داده اند که بهترین روش ،یب نقاط قوت محصولات و فرهنگ هر شرکت را در نظر خواهند گرفت.

او گفت که نقاط قوت Zapproved شامل خدمات مشتری در سطح جه، و مجموعه ای منحصر به فرد از نرم افزار برای خدمت به مشتریان سازم، است. نقاط قوت Exterro شامل تیم تحقیق و توسعه متمرکز بر نوآوری و پلتفرمی است که گزینه های گسترده تری را برای GRC و پزشکی قانونی به مشتریان سازم، ارائه می دهد.

بالاچاندران گفت: “ما بهترین های هر دو جهان را بررسی خواهیم کرد، رویکردی بسیار مشتری محور برای بررسی کارهایی که انجام داده ایم و آنها انجام داده ایم، و سپس بر اساس آن تصمیم می گیریم که چه چیزی برای مشتریان ما بهترین است.”


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/major-e-discovery-news-as-exterro-eyeing-ipo-acquires-zapproved-for-undisclosed-amount.html