دسته‌ها
اخبار

اختلاف نظر روسای پلیس آلاباما در رتبه بندی شهرها در گزارش اخیر «خطرناک ترین شهرها»


دو رئیس پلیس در موبایل و بیرمنگام، آلاباما در محکومیت اخیر صحبت کرده اند گزارش توسط MoneyGeek که شهرها را در رتبه های دوم و سوم در فهرستی از شهرها قرار داد خطرناک ترین شهرهای کشور در سال 2023 جان شارپ بر اساس یک تجزیه و تحلیل منحصربه‌فرد ،یبی از داده‌های جرم ملی در سال 2021 با مح،ه‌ای که به‌منظور نشان دادن «هزینه جنایت» است. گزارش ها برای Advance Local.

اسکات تورموند، رئیس پلیس بیرمنگام و پل پرین، رئیس موبایل، هر دو در نظراتی به Advance این گزارش را رد ،د. پرین به ویژه ادعا کرد که شماره های موبایل که به FBI ارسال شده و برای گزارش استفاده شده است، متورم شده است: اداره پلیس سیار اعلام کرده است. به طور مداوم به طور عمومی گزارش می شود 51 قتل در سال 2021، اما داده های FBI (تکرار شده در تجزیه و تحلیل MoneyGeek) 111 جرم قتل گزارش شده توسط اداره پلیس سیار در سال 2021 را شمارش می کند که یک شکاف قابل توجه است.

باید بد، که: روش MoneyGeek تا حدی بر FBI متکی بود گزارش داده های جرم و جنایت، که سال گذشته به طرز قابل توجهی ناقص بود. برای شهرهایی که FBI اطلاعات مربوط به یک شهر پرجمعیت را در اختیار نداشت، محققان MoneyGeek گفتند که آنها تحقیقات خود را با استفاده از آمار فردی هر شهر انجام دادند، اگرچه تعدادی از شهرهای بزرگ (از جمله شهرهای بزرگ آلاباما) به دلیل نبود آن حذف شدند. از اطلاعات موجود قابل ذکر است، FBI “از رتبه بندی مکان ها یا انجام مقایسه جلوگیری می کندبا استفاده از داده های آماری سالانه جرم و جنایت به دلیل طیف وسیعی از عواملی که می توانند بر جرم و جنایت تأثیر بگذارند.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/02/03/alabama-police-chiefs-dispute-city-rankings-in-recent-most-dangerous-cities-report/