دسته‌ها
اخبار

اسناد تحقیق سنا سوء استفاده جنسی گسترده در زندان های فدرال


در واشنگتن، جان اوسف، رئیس کمیته فرعی دائمی تحقیقات سنای ایالات متحده، روز چهارشنبه، یافته‌های یک تحقیق دو حزبی هشت ماهه در مورد تجاوز ، علیه ،ن در زندان‌های فدرال را منتشر کرد.

تحقیقات Ossoff نشان داد که حداقل دو سوم از زندان‌های فدرال که در ده سال گذشته ،ن را در خود جای داده‌اند، دارای کارمندان اداره فدرال زندان‌ها (BOP) هستند که از زند،ان زن سوء استفاده ، می‌،د.

BOP همچنین در جلوگیری، شناسایی و توقف سوء استفاده مکرر ،، از جمله سوء استفاده از مقامات ارشد زندان، ش،ت خورد.

“اجازه دهید کاملاً واضح بگویم: این وضعیت غیرقابل تحمل است. اوسف گفت، آزار ، از زند،ان، نقض فاحش حقوق بشر و قانون اساسی است و کنگره ایالات متحده نمی تواند آن را تحمل کند.

مایکل ای. هوروویتز، بازرس کل در شهادت خود به کمیته سنا در مورد تعهد و، دادگستری به تامین امنیت زندان ها صحبت کرد و سه اصل اصلی را بیان کرد که مداخلات آنها را در این موضوع راهنمایی می کند:

«اول، هیچ زند، در بازداشت فدرال نباید در حین زندان مورد تجاوز ، یا فیزیکی قرار گیرد. دوم، پرسنل و، دادگستری، از جمله ،، که در هر ،وان در زندان های فدرال کار می کنند، موظف به رعایت قانون هستند. ثالثاً، هر پرسنل و، دادگستری که سوگند شغلی خود را زیر پا بگذارد باید کاملاً در قبال اقدامات خود پاسخگو باشد.»

هوروویتز نمونه ای از تحقیقات موفقیت آمیز اخیر در کالیفرنیا را ارائه کرد، جایی که یک سرپرست سابق مؤسسه اصلاحی فدرال (FCI) دوبلین به هر 8 اتهامی که علیه او وارد شده بود، از جمله جرایم تجاوز ، متعدد محکوم شد.

هوروویتز گفت: “سرپرست سابق بر فرهنگ سمی در FCI دوبلین نظارت داشت، که باعث شد دفتر من، با همکاری FBI و دفتر دادست، ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا (USAO)، تحقیقات گسترده ای در مورد سوء رفتار ، در زندان انجام دهد.” . این تحقیقات منجر به اتهامات جنایی علیه پنج پرسنل BOP از دوبلین شد.

هوروویتز در ادامه به تشریح شایع ترین تحقیقات و برخی اصلاحات OIG پرداخت تا در مق، با جرایم تجاوز ، مؤثرتر باشد.

او توضیح داد که جنایات تجاوز ، اغلب با سایر فعالیت های مجرمانه مانند معرفی کالای قاچاق و رشوه خواری مرتبط است. علاوه بر این، حملات اغلب در مناطقی از تأسیسات رخ می دهد که کارکنان BOP می دانند دوربین وجود ندارد. و در نهایت، ش،ت رهبری در یک موسسه ممکن است منجر به تجاوزات ، متعدد در یک مرکز شود.

هوروویتز افزود که آنها فرآیندها و آموزش های داخلی را برای بهبود ارزیابی اولیه اتهامات تجاوز ، اصلاح کرده اند و در حال توسعه یک ابزار تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک به شناسایی ال،ای رفتار نادرست هستند که در غیر این صورت ممکن است شناسایی نشوند.

سه زن سابقاً زند، نیز در مقابل کمیته سنا به ،وان شاهد شهادت دادند، از جمله کارولین ریچاردسون، که از اوت 2016 تا اکتبر 2022 پس از محکومیت به 12 سال به اتهام توطئه برای تهیه و توزیع ا،ی کدون در بازداشت فدرال BOP بود. پس از بی توجهی و آزاری که در مرکز اصلاح و تربیت متروپولیتن در نیویورک متحمل شد، او پس از ارائه درخواستی برای آزادی دلسوزانه آزاد شد.

“من کاملا احساس ناتو، می کردم. من یک زند، کم بینایی بودم که به آکپارنتا تکیه می کردم [a former MCC correction officer] ریچاردسون در شهادت خود گفت.

«حدود شش ماه آکپارانتا مرتباً از من تقاضای محبت‌های ، از جمله موارد متعدد دخول دیجیتال، ، ده، و نوازش می‌کرد. ریچاردسون شهادت داد، او در رفتاری که با من داشت، به طور فزاینده ای خشن و بی رحم می شد.

کولت اس پیترز، مدیر BOP در پاسخ به تحقیقات و تعهد به “مبارزه با رفتار نادرست در دفتر زندان ها” به کمیته شهادت داد که BOP این یافته ها را جدی خواهد گرفت.

پیترز گفت: «ما متعهد هستیم که از ایمنی و امنیت ،، که تحت مراقبت خود هستند محافظت کنیم و ،، را که قانون را نقض می کنند، پاسخگو بد،م. هر فردی حق دارد از آزار ، در امان باشد و من متعهد به مبارزه با سوء رفتار ، در تأسیسات خود هستم.»


منبع: https://thecrimereport.org/2022/12/14/senate-inquiry-do،ents-widespread-،ual-abuse-in-federal-prisons/