دسته‌ها
اخبار

اعلام: روشی سرگرم کننده برای شناخت نویسندگان فناوری حقوقی که در ماه فوریه به قانون کمک می کنند


آیا در زمینه فناوری حقوقی متخصص هستید؟ یا شما یک متخصص حقوقی هستید که از فناوری حقوقی استفاده می کنید؟ در هر صورت، در اینجا شانس شما برای به اشتراک گذاشتن دانش یا تجربیات خود به نفع جامعه حقوقی در کل – و احتمالاً برنده شدن یک کارت هدیه برای انجام این کار است.

بگذار توضیح بدهم. سپتامبر گذشته، من برای نویسندگان دعوت نامه صادر کرد برای به اشتراک گذاشتن بینش، تجربیات و تخصص خود در مورد فن آوری حقوقی برای انتشار در راهنمای فناوری حقوقی LawNext.

چرا؟ از آنجا که، در توسعه فهرست راهنمای، یکی از اه، ما ایجاد یک کتابخانه آزادانه از مقالات کاربردی در زمینه فناوری حقوقی است – مقالاتی که به وکلا در انتخاب و استفاده از فناوری کمک می کند، نوشته شده توسط متخصصان فناوری و همچنین توسط متخصصان حقوقی که از این فناوری استفاده می کنند. در سنگر رویه حقوقی

ما پاسخ بسیار خوبی داشتیم و قبلاً تعدادی مقاله برجسته از نویسندگان فناوری حقوقی مانند دریافت کرده و منتشر کرده ایم نیکول بلک، جان هکمن، بارون هنلی، مارک لوریتسن، تام اوکانر، مایکل کوارتارو، و دیگران.

اکنون، ما می‌خواهیم این شتاب را ادامه دهیم – ،، را که قبلاً مشارکت داشته‌اند را تشویق می‌کنیم مقالات جدید اضافه کنند و نویسندگان جدید را تشویق می‌کنیم تا برای اولین‌بار مشارکت‌کنندگان شوند.

بنابراین ما تصمیم گرفتیم که این کار را به گونه ای انجام دهیم که امیدواریم برای همه افراد درگیر کمی سرگرم کننده باشد. شما می تو،د بگویید که ما آن را گیمیفی می کنیم.

ما به نویسندگان این فرصت را می‌دهیم که احتمالاً با همکاری مقاله‌ای در فهرست راهنمای LawNext در این ماه، یک کارت هدیه به دست آورند.

نویسندگ، که مقاله ای را به اشتراک می گذارند که پس از آن بیشترین بازدید را داشته باشد:

  • کارت هدیه 300 دلاری برای نفر اول.
  • کارت هدیه 150 دلاری برای رتبه دوم.
  • کارت هدیه 50 دلاری برای مقام سوم.

در اینجا نحوه کار این است:

  1. محتوای اصلی و کاربردی بعدی خود را تا 28 فوریه 2023 در فهرست راهنمای LawNext قرار دهید.
  2. مقاله خود را با انجمن خود به اشتراک بگذارید، و ما آن را با جامعه خود به اشتراک خواهیم گذاشت.
  3. مقاله ای که در دو هفته اول پس از انتشار بیشترین بازدید را داشته باشد، یک کارت هدیه 300 دلاری به Amazon.com (یا انتخابی از بین ده ها برند پیشرو) دریافت می کند. دومین مقاله پربازدید یک کارت 150 دلاری و سومین مقاله 50 دلاری دریافت می کند.

تمامی موارد ارسالی منوط به تایید تحریریه ما خواهد بود. نویسندگان باید:

  • شخصی با تخصص در فن آوری حقوقی، مانند مشاور، مشاور، توسعه دهنده، مربی، فروشنده، یا موارد دیگر، یا
  • یک کاربر فناوری حقوقی با تجربه عملی در زمینه فناوری که در مورد آن می نویسید.

مقالات باید کاربردی و غیرتجاری باشند. ما به دنبال بررسی محصول، مقایسه محصول، راهنمای ،یدار، نکات و ترفندها، راهنماهای نحوه انجام، بهترین شیوه ها، مطالعات موردی، تجزیه و تحلیل روند و موارد دیگر هستیم.

می تو،د جزئیات بیشتری در مورد هدایا و همچنین نحوه ارائه و ارسال مقاله بیابید. در این صفحه.

تا آنجا که به من مربوط می شود، هر مقاله ای که در LawNext ارائه می شود برنده است. اما شاید این رقابت دوستانه یک ،صر سرگرم کننده به آن اضافه کند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/announcing-a-fun-way-to-recognize-the-legal-tech-writers-w،-contribute-to-lawnext-during-february.html