دسته‌ها
اخبار

انواع وکیل در ایران موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا

داوری در کلیه دعاوی ملکی و اختلافات قراردادی بین اشخاص حقیقی و نیز شرکت‌های تجاری و همچنین نظر به وجود داوری به عنوان یکی از مراجع رسیدگی کننده در زمینه حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش فی مابین اشخاص در اختلافات ملکی و قراردادی و در جرائم قابل گذشت خواه در دادگاه طرح شده یا نشده و در هر مرحله‌ای از رسیدگی که باشد. بنابراین یک نظام حقوقی جامع که باید تجلی گاه آرمانهای اجتماعی و نیز واقعیت های موجود در جامعه باشد، ناگزیر است در تنظیم مقررات حاکم بر این حرفه، در برگیرنده هر دو دیدگاه باشد. از یک سو اعتقاد خود را به مفهوم آرمانی وکالت و کارگزاران آن به عنوان قهرمانان عرصه عدالت، حفظ نماید و از سویی به استفاده های ناروایی که از این حرفه برای کتمان حقیقت و جلوگیری از انجام یک دادرسی سالم و روان می شود. چرا که بسیاری از مردم در دادگستری برای تسریع و پیشرفت نیازمند پیگیری مستمر و دلسوزانه وکیل دادگستری می باشد و اگر فعالیت وکیل موجود نباشد ممکن است حتی با وجود دانش و تجربه نیست موکل به نتیجه دلخواه خود نرسد.

  • آنچه درباره میزان درآمد وکلای دادگستری در خیلی از رسانه های و شبکه های اجتماعی و از زبان برخی از مسئولان مطرح می‌شود، با واقعیت امر، فاصله‌ زیادی دارد.
  • وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند.
  • قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است.

باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.

کاری

متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است. واقعیت امر آن است که روز وکیل مدافع، صرفاً مربوط به وکلای دادگستری و کسانی که امر مهم و خطیر دفاع از مردم را در محاکم و مراجع اداری به عهده خواهند گرفت، نبوده؛ بلکه این روز مربوط به کل جامعه است. وکلای دادگستری که این راه را انتخاب کرده و عنوان وزین اما مملو از مسئولیت را برای خود انتخاب کرده، به‌درستی و به‌طور دقیق از مشکلات و سختی‌های آن اطلاع داشته و تمامی مرارت‌های آن را به جان خریده؛ اما چون باور دارند که حلاوت احقاق حق همه تلخی‌ها و خستگی‌ها را از بین می‌برد نسبت به‌درستی راهی که انتخاب کرده ایمان راسخ دارند. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد.

مرجانه فشنگچی [وکیل پایه یک دادگستری]

وکیل و موکل پس از توافق با یکدیگر، یک قرارداد مالی نیز تنظیم می کنند که مبلغ، زمان و نحوه ی پرداخت حق الوکاله را در آن مشخص می کنند و ابتدا موکل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به وکیل می دهد و در خصوص پرداخت مابقی حق الوکاله طبق قرارداد مالی که توافق شده است، عمل می کنند. طبق قانون وکیل ایران نمی تواند در غیر از محلی که برای آنجا پروانه وکالت اخذ نموده است، دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین نمی‌ تواند عملاً فعالیت ‌وکالتی خود را در محل دیگری متمرکز نماید. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف شما دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.

از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم.