دسته‌ها
اخبار

اولین برنامه و وب سایت همراه در نوع خود اطلاعات جوانان پرورش دهنده را در مورد حقوق قانونی آنها ارائه می دهد


اولین اپلیکیشن و وب سایت همراه جدید در نوع خود، به نام فاستر پاور، اطلاعات جامع اما قابل درک را در مورد حقوق آنها برای مراقبت از سلامت روان، آموزش و حمایت های قانونی به جوانان پرورش دهنده ارائه می دهد.

توسعه یافته توسط خدمات حقوقی منطقه خلیج، یک شرکت حقوقی غیرانتفاعی در تامپا، فلوریدا، با بودجه از یک شرکت خدمات حقوقی 2021 کمک هزینه ابتکار فناوریFosterPower برای توانمندسازی بیش از 20000 کودک در سیستم رفاه کودکان فلوریدا با اطلاعاتی درباره حقوق خود طراحی شده است.

با این حال، تیلور سارتوروکیلی که توسعه این منبع را رهبری کرد، گفت که امیدوار است در نهایت FosterPower را به سایر ایالت ها گسترش دهد، به احتمال زیاد از طریق مشارکت با سایر سازمان های کمک حقوقی.

FosterPower اطلاعاتی در مورد حقوق خود در هفت زمینه به جوانان پرورش دهنده ارائه می دهد:

  • زندگی مستقل.
  • تعیین سطح.
  • بهداشت پزشکی.
  • سلامت روان.
  • LGBTQ+.
  • پول
  • تحصیلات.

همچنین شامل توضیحی در مورد سیستم دادگاه است که در مورد جوانان پرورشی اعمال می شود.

علاوه بر مقاله‌هایی در مورد این موضوعات، FosterPower حدود 40 ویدیو به سبک TikTok ارائه می‌دهد که ا،ر آن‌ها شامل مشاوره و تجربیات جوانان پرورش‌دهنده سابق هستند.

تیلور سارتور

هدف از این ویدیوها این است که بچه‌هایی که ممکن است فقط بخواهند یک سری محتوا را بخوانند، بتوانند تجربیات دیگران را ببینند، با ،ی ارتباط برقرار کنند و همچنین اطلاعاتی را از منبعی دریافت کنند که به احتمال زیاد به آن اعتماد دارند. سارتور گفت.

برای سارتور، دانه های توسعه این برنامه زم، کاشته شد که او در دانشکده حقوق بود، جایی که او به ،وان یک نگهبان برای جوانان پرورش دهنده داوطلب شد. هنگامی که او شروع به تحقیق در مورد حقوق قانونی آنها کرد، متوجه شد که فلوریدا هیچ راهنمای حقوقی برای مراقبت از خانواده ندارد.

حتی وقتی به ایالت‌های دیگر نگاه می‌کرد، چند منبع پیدا کرد، اما آن‌ها یا بسیار ساده‌تر از آن بودند که مفید باشند یا بسیار پیچیده‌تر از آن‌که برای جوانان در پرورش‌دهی قابل درک باشند.

بنابراین او تصمیم گرفت خودش یک راهنما تهیه کند و از دیگر دانشجویان حقوق کمک بگیرد و یک کتابچه 66 صفحه ای ایجاد کند که اولین راهنمای جامع در فلوریدا بود که به جوانان حقوق قانونی آنها را توضیح می داد.

اما او متوجه شد که دفترچه مشکلی دارد. بچه‌ها چیزهایی را از دست می‌دهند، و جوانان پرورش‌دهنده، که ممکن است مرتباً حرکت کنند، حتی بیشتر مستعد از دست دادن چیزها هستند. او مدام از جو، می شنید که اگر راهنمای آنلاین باشد برای آنها بهتر است.

در آن زمان، او در خدمات حقوقی Bay Area به ،وان وکیل کار می کرد مرکز حقوقی کودکان L. David Shear به نمایندگی از جوانان پرورش دهنده، بنابراین او برای کمک هزینه TIG برای توسعه برنامه و وب سایت درخواست داد.

فراتر از توسعه فنی، هدف اصلی سارتور ایجاد راهنمای با محتوایی بود که تعادل درستی بین ساده و پیچیده ایجاد کند. او گفت که سالها طول کشید تا زبان درست شود. او علاوه بر ویرایش خودش، از جوانان پرورش‌دهنده‌ی سابق نیز مطالب را بررسی می‌کند و حتی یک متخصص در تهیه پیش‌نویس به زبان ساده نیز به کار گرفته است.

هم برنامه و هم وب سایت دارای محتوای ی،، هستند. سارتور هر دو را به این دلیل توسعه داد که همه جوانان در پرورشگاه تلفن ندارند، اما آنها معمولاً راهی برای دسترسی به رایانه دارند. پس از بارگیری برنامه، به طور کامل به صورت آفلاین در دسترس است، بنابراین جوانان می توانند حتی زم، که Wi-Fi ندارند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

او همچنان از دانشجویان حقوق و وکلای حرفه ای برای به روز نگه داشتن محتوا و افزودن محتوای جدید کمک می گیرد. او همه آن را ویرایش می کند و همه نقل قول ها و مراجع را بررسی می کند.

این اولین برنامه در هر جای ایالات متحده است که برای آگاه ، جوانان پرورش‌دهنده از حقوقشان طراحی شده است، و چشم‌انداز بلندمدت سارتور ارائه آن به سایر ایالت‌ها است. این امر مست،م بازنگری در محتوا برای مطابقت با قو،ن سایر ایالت‌ها در مورد مراقبت از خانواده است، بنابراین او امیدوار است با سازمان‌های کمک حقوقی برای تحقق این امر همکاری کند.

در این بین، Sartor بر روی انتشار اخبار در مورد برنامه در فلوریدا متمرکز شده است. او در حال سخنر، و آموزش به سازمان های حمایت از جوانان در سراسر ایالت است و قصد دارد این کار را در طول تابستان ادامه دهد.

او همچنین به جمع آوری بازخورد از جوان، که این برنامه برای آنها طراحی شده است، ادامه می دهد. او گفت که هر بخش از برنامه، از نام آن گرفته تا پالت رنگ آن، با نظر جوانان پرورش‌دهنده تصمیم‌گیری شده است، و او می‌خواهد به اصلاح برنامه بر اساس ورودی‌های آنها ادامه دهد.

ما می‌تو،م آنچه را که فکر می‌کنیم بهترین منبع در جهان است ایجاد کنیم، اما اگر بچه‌ها آن را نمی‌خواهند، اگر آن را دوست ندارند، پس فایده چیست.»

برنامه FosterPower در هر دو در دسترس است اپل اپ استور و را فروشگاه Google Play.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/first-of-its-kind-app-and-companion-website-provide-foster-youth-information-on-their-legal-rights.html