دسته‌ها
اخبار

او گزارش داد که داروهایش در نیمه راه دزدیده شده است. او در عوض سرزنش شد.


این داستان در ابتدا توسط پروپابلیکا و دنور پست. ProPublica یک اتاق خبری تحقیقی برنده جایزه پولیتزر است. ثبت نام برای خبرنامه داستان بزرگ برای دریافت داستان هایی مانند این در صندوق پستی خود.

بلافاصله پس از اینکه شانون لوکاس شروع به گذراندن دوران محکومیت خود در یکی از خانه های ک،ادو کرد، داروهای او شروع به ناپدید شدن ،د.

لوکاس به دلیل نقش داشتن در دزدی در سال 2018 که شامل دوست پسر سابقش بود، به هشت سال اصلاحات اجتماعی به جای زندان محکوم شده بود. او در 41 سالگی هرگز قبلاً با قانون مشکل نداشت.

او در مورد اولین هفته های خود در مرکز اصلاحات اجتماعی شهرستان لاریمر در فورت کالینز در اکتبر 2018 گفت: “من معتقد بودم که در مک، هستم که برای عدالت است.” “

این وضعیت کمتر از یک ماه بعد با گزارش سرقت داروهای تجویزی خود که اختلال استرس پس از سانحه و اضطراب شدید او را درمان می‌کنند، تغییر می‌کند. به‌جای کمک، او درسی گرفت که ،نان این تأسیسات تا چه حد برای رسیدگی به تخلفات موجود در سیستم، کم‌توان هستند.

لوکاس شکایتی را به مدیریت ارائه کرد که به جای تحقیق، او را به دلیل “سوء رفتار دارویی” نوشت.

وکیل او درخواست فیلم امنیتی از مرکز کرد که ممکن است نشان دهد چه ،ی این قرص ها را مصرف کرده است. یک قاضی دستور داد به شرطی به وکیل داده شود که در اختیار دیگری قرار نگیرد.

Hand و Emily Humphrey، مدیر بخش عدالت کیفری شهرستان Larimer، به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

خانه های نیمه راه داروهای ،نین را نگه می دارند و دوزها را تحت نظارت ارائه می دهند. و طبق سوابق ایالتی، مرکز اصلاحات اجتماعی شهرستان لاریمر یک مشکل مستند با ردیابی داروها داشت.

حسابرسی 2016 دریافتند که از هر 4 شمارش دارویی که حسابرسان بررسی کرده اند، 1 نفر نادرست بوده و کارکنان “به طور مداوم از خط مشی ها و رویه ها” برای رسیدگی به نادرستی ها پیروی نمی کنند. حسابرسان گفتند که اقدامات اصلاحی لازم است. آ ممیزی 2019 دریافتند که این مرکز رویه‌هایی برای دفع داروها ندارد. حسابرسان ،تی از آن زمان تاکنون شیوه های دارویی این مرکز را بررسی نکرده اند.

هنگامی که ،نان خانه های نیمه راه ک،ادو معتقدند که قرب، تخلف هستند، اغلب گزینه های کمی برای بازپرداخت در سیستمی باقی می مانند که فاقد فرآیند شکایت ساده و مستقل است و نمی تواند ترس آنها از انتقام را کاهش دهد.

هر تسهیلات م،م به داشتن یک خط مشی شکایت است، اما ده ها تن از ،نان چندین خانه نیمه راه به ProPublica گفتند که از آن استفاده ن،د زیرا می ترسیدند کارکنان تلافی کنند. حتی ،ن، که از یک برنامه فارغ التحصیل شده بودند گفتند که تمایلی به انتقاد از تسهیلات قدیمی خود ندارند زیرا افسر آزادی مشروط آنها می تواند آنها را به آنجا بازگرداند. یک شخص را می توان به “هر دلیلی یا بدون دلیل” از برنامه ا،اج کرد. یک قانون 2012 می گوید. افرادی که ا،اج می شوند معمولاً زند، یا مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

ممیزی در سال 2017 از یک مرکز دیگر ک،ادو، ComCor، نشان داد که شکایات رسمی “به طور مداوم حفظ، بررسی یا پاسخ داده نمی شوند.” حسابرسان نوشتند که مشتریان گفتند معتقدند شکایات “به سادگی در سطل ، جمع می شوند”.

مارک وستر، مدیر اجرایی ComCor، گفت که این تسهیلات به مشتریان اجازه می دهد تا در جامعه کار کنند، شهروندان مولد باشند، درمان مشتری محور دریافت کنند، در حالی که مسئولیت پذیری و نظارت دارند که ایمنی جامعه را بهبود می بخشد. وستر به درخواستی برای اظهار نظر در مورد رسیدگی به شکایات پاسخ نداد.

به گفته کیتی راسک، مدیر اداره اصلاحات اجتماعی ایالت، ایالت قدرت بررسی شکایات ،نان را دارد، اما به ندرت این کار را انجام می دهد. شکایات ارسال شده به ایالت به یکی از هیئت‌های اصلاح جامعه محلی ارسال می‌شود، که ProPublica دریافته است که اغلب موارد نقض گذشته را بررسی می‌کنند یا برای بررسی اینکه آیا مشکلات برطرف شده‌اند، پیگیری نمی‌کنند.

راسک که از سال 2018 شغل خود را برعهده داشت، می‌توانست تنها یک مورد از این تحقیقات را به خاطر بیاورد که شامل نقض ادعایی قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت بود. از سال 2023، ایالت شکایات مشتریان را به ،وان بخشی از ممیزی های خود بررسی خواهد کرد.

در مرکز اصلاحات جامعه لاریمر، لوکاس در اوا، اکتبر 2018 متوجه شد که قرص های بیشتری ناپدید شده اند. لوکاس از کارمند وظیفه خواست تا آنها را بشمارند: 24 قرص گم شده بود.

لوکاس در وحشت، شکایت دوم را به کارکنان ارائه کرد و با 911 تماس گرفت. لوکاس گفت که قبل از ، دارو به اسنادی برای جایگزینی دارو نیاز دارد. لوکاس گفت: “من ممکن است تشنج داشته باشم، اگر داروهایم را مصرف نکنم می‌توانم بمیرم.”

گزارش رویداد کلانتر شهرستان لاریمر نشان می دهد که لوکاس با افسر آرون ها، صحبت کرده است، او مشکوک بود که او بیش از مقدار تجویز شده دارو مصرف می کند. (یک تحقیق در امور داخلی بعداً متوجه می‌شود که افسر خط‌مشی‌ها را نقض کرده است، از جمله عدم حفظ «نگرش بی‌طرفانه» نسبت به لوکاس با نامیدن او «جنایتکار» و اشاره به کارکنان اصلاحات جامعه به‌،وان «تأیید شده». این گزارش بیان می کند که او شواهدی را که برای نتیجه گیری اینکه لوکاس مقصر بوده است، جمع آوری نکرده است.)

این مرکز با صدور یک تخلف ک، 1 – جدی ترین – برای ارائه گزارش پلیس “کاذب” به لوکاس پاسخ داد. با توجه به دفترچه راهنمای تاسیسات.

لوکاس گفت: “اگر از این برنامه منصرف شوم، فوراً به مدت هشت سال به زندان خواهم رفت.” “من خیلی ترسیده بودم که نتوانم دخترانم را ببینم.”

لوکاس به مدیریت مراجعه کرد و آنها به سرعت شکایت او را رد ،د. لوکاس گفت که او درخواست تجدیدنظر دیگری نوشت و با دستیار مدیر مرکز ملاقات کرد که به او گفت که او نیز معتقد است که لوکاس مسئول داروی گم شده است. سپس از لوکاس خواسته شد تا در یک جلسه استماع اداری با مدیریت شرکت کند تا مشخص شود که آیا او از برنامه خاتمه می یابد یا خیر. درخواست او برای حضور وکیل رد شد.

در نهایت به او اجازه داده شد تا در برنامه باقی بماند، اما طبق اسناد دادگاه حکم او یک ماه تمدید شد.

تحت نظر پزشکش، او شروع به دریافت نسخه های هفتگی به جای ماهانه کرد تا بتواند مراقبت دقیق تری از داروهایش داشته باشد. اما قرص ها همچنان ناپدید می شوند.

در مارس 2019، او نسخه جدید خود را به یکی از کارکنان، لورن هند داد. لوکاس به یاد می آورد که متخصص خدمات اصلاحی به او گفته بود: “شانون، دو قرص کم است، اما من چیزی نمی گویم.”

یک ماه پس از ،وج لوکاس از مرکز در آوریل 2019، لورن هند متهم شد دو جنحه و یک جرم کوچک برای نگهداری غیرقانونی مواد کنترل شده، تخلفات رسمی و سرقت. او اندکی پس از آن استعفا دادبر اساس گزارش یک حادثه

در آن زمان، لوکاس از برنامه مس، فارغ التحصیل شده بود و به خانه نقل مکان کرد تا حکم خود را با چک ، مکرر در مرکز تکمیل کند.

لورن هند، که دختر تیم هند، مدیر مرکز است، به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نتیجه اتهامات علیه لورن هند نامشخص است زیرا اسناد عمومی نیستند. به گفته ریموند د،ل، مدیر سوابق دفتر دادست، منطقه در ناحیه هشتم قضایی، حتی در صورت رفع اتهام، پرونده همچنان در اسناد عمومی ظاهر می شود. او در ایمیلی گفت، با این حال، اگر پرونده مهر و موم یا پاک شود، عموم مردم نمی توانند سوابق را مشاهده کنند.

بر اساس پروفایل لینکدین، هاند قبل از پذیرش موقعیت در یک بازداشتگاه جوانان که توسط بخش خدمات جوانان ایالت اداره می‌شود، در اکتبر 2021 در خانه دیگری در بولدر کار می‌کرد. به گفته سخنگوی آژانس، از ژانویه 2022، او دیگر در آنجا کار نمی کرد.

لوکاس به دلیل داروهای دزدیده شده خود علیه لورن هند و سایر کارکنان در مرکز اصلاحات اجتماعی شهرستان لاریمر، و همچنین هیئت کمیساریای شهرستان و هیئت اصلاحات جامعه محلی شکایت کرد. لوکاس ادعا کرد که کارکنان این مرکز به دلیل گزارش داروی مفقود شده به پلیس از او تلافی ،د.

قاضی پرونده را در ژوئیه 2022 رد کرد و از جمله گفت که ادعاهای لوکاس بیش از حد گسترده است. لوکاس درخواست تجدید نظر داده است.

اگرچه لوکاس با دخترانش به خانه بازگشته است، اما باید برای آزمایش مواد مخدر، گاهی اوقات چندین بار در هفته، و برای ملاقات با مدیر پرونده خود به مرکز مراجعه کند. او گفت که این یک مبارزه برای ورود به مرکز بدون حمله پ،ک است.

او گفت که کارمندان در نیمه راه بر اهمیت مسئولیت پذیری در قبال اقدامات خود تأکید می کنند، اما کارکنان همیشه با این استاندارد رعایت نمی شوند.

لوکاس گفت: “آنها هنوز هم می گویند که من داروهایم را می دزدیدم.” “آنها به م،ای واقعی کلمه می توانستند کار درست را انجام دهند. آنها فقط می توانستند به من گوش دهند.»


منبع: https://thecrimereport.org/2022/12/06/she-reported-her-medication-was-stolen-at-a-halfway-،use-she-was-blamed-instead/