دسته‌ها
اخبار

اپیزودهای برتر پادکست Lawyerist در سال 2022


خوب، این مجموعه ای از پاد،ت وکیل در سال 2022 است و یک سال پربار دیگر بود! ما 400 ،مت را جشن گرفتیم و از بیش از 60 مهمان استقبال کردیم که تخصص خود را در طیف متنوعی از حوزه‌های حرفه‌ای (و گاهی شگفت‌انگیز) به اشتراک گذاشتند.

مهمتر از همه، پاد،ت Lawyerist یک سال دیگر را صرف کمک به صاحبان شرکت های حقوقی کوچک کرد تا راهی برای یک زندگی تجاری سالم تر پیدا کنند. ما لیستی از محبوب ترین ،مت های سال 2022 را گردآوری کرده ایم. چه برای اولین بار شنونده باشید یا یک طرفدار قدیمی، باید این موارد را بررسی کنید.

اپیزود شماره 383: طراحی زندگی که می خواهید به جای شغلی که دارید، با استنلی تیت

می خواهید زندگی شما چگونه به نظر برسد؟ وقتی وکیل وام دانشجویی استنلی تیت وارد عمل شد، به خودش اجازه داد خودش باشد. بیاموزید که وقتی او زندگی خود را طوری طراحی کرد که به او اجازه دهد بهترین نسخه از خودش باشد و ،ب و کارش را متن، با آن زندگی بسازد، بازی چگونه تغییر کرد.

خطی که ما را به فکر فرو برد: من فقط نسخه محاوره ای خانوادگی خود خواهم بود، و این برای برخی افراد کارآمد است، و برای برخی افراد مفید نیست. و من با آن مشکلی ندارم. این فقط به من آرامش می داد که هر روز ظاهر می شدم. چون می‌توانم مانند خودم ظاهر شوم، و این اشکالی ندارد.»

Go Deeper: Podcast Episode 383

طراحی زندگی که می خواهید به جای شغلی که دارید

گوش دادن به ،مت

،مت شماره 396: چگونه زندگی من (و تمرین حقوقی) با سارا سوسی آیبرگ تغییر کرد وقتی وکیلی هوشیار شدم

عضو آزمایشگاه وکیل و وکیل ناتو، تامین اجتماعی سارا سوسی آیبرگ نیاز به تغییر داشت او متوجه شد که در رویدادهای حرفه‌ای مملو از الکل زیاد میل می‌کند و برای مق، با استرس‌های زندگی از الکل استفاده می‌کند. او جزئیات سفر خود را به سوی هوشیاری در حالی که یک وکیل شاغل و یک مادر شاغل بود، شرح می دهد. بشنوید که وقتی او به خانواده، ورزش و منابع سلامت روان برای وکلا تکیه کرد، مسیر او چگونه تغییر کرد.

خطی که ما را به فکر فرو برد: «…این ایده بهزیستی، که می د،م صرفاً عدم وجود بیماری نیست، درست است؟ برخی از مردم فکر می کنند، خوب، من بیمار نیستم. این به این م،ی نیست که شما خوب هستید.»

Go Deeper: Podcast Episode 396

چگونه زندگی من (و تمرین حقوقی) تغییر کرد وقتی که یک وکیل هوشیار شدم

گوش دادن به ،مت

،مت 400: فراتر از ساعت قابل پرداخت، با ران بیکر

آیا زمان بازنشستگی ساعت قابل پرداخت فرا رسیده است؟ مطابق با ران بیکرموسس مؤسسه VerSage، ت،یم زندگی به صورت‌حساب و غیرقابل پرداخت منجر به یک چیز می‌شود: احساس گناه. او توضیح می‌دهد که چگونه تفکر خود را از حالت صورت‌حساب‌پذیر و غیرقابل پرداخت تغییر دهید و رویکردهای متفاوتی را در هنگام در نظر گرفتن یک مدل قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش مشتری ارائه می‌کند.

خطی که ما را به فکر فرو برد: من واقعاً معتقدم که تنها جایی که زمان صرف شده باید مهم باشد، زندان است.

،مت شماره 373: غلبه بر تله دوست داشتنی، با آلیشیا منندز

چگونه ،ن موانع جامعه را که به آنها می گوید چه کاری باید انجام دهند و چه نباید انجام دهند و چه ،ی باید و نباید باشد را از بین می برند؟ آلیشیا منندز، مجری MSNBC و نویسنده تله دوست داشتنی، می خواست بیشتر در مورد م،ی دوست داشتن برای ،ن و اینکه چگونه ادراک آنها را در دنیای حرفه ای دیکته می کند بیاموزد. ،ن با افتخار فضا را اشغال می‌کنند، ارزش دوست‌داشتنی را نادیده می‌گیرند و یاد می‌گیرند که به طور واقعی خودشان باشند.

خطی که ما را به فکر فرو برد: ما از مردان انتظار داریم که خود را اثبات کنند. ما از ،ن چنین انتظاری نداریم. و بنابراین، وقتی ،ن این کار را انجام می دهند، اغلب انتظارات مردم را از آنچه آنها معتقدند از ،ن می خواهند، توهین می کند.»

،مت 406 مهار اضطراب برای خوب، با دکتر وندی سوزوکی

هر فردی در سطوحی با اضطراب سروکار دارد. اگر بتو،د اضطراب خود را بردارید و از آن به نفع خود استفاده کنید چه؟ دکتر وندی سوزوکی، نویسنده اضطراب خوب، در مورد علل اصلی اضطراب، سوگیری منفی، شرطی سازی شادی و چگونگی هدایت اضطراب به مراحل عملی برای تقویت بهره وری بحث می کند.

خطی که ما را به فکر فرو برد: «اجازه دهید از همه بپرسم آ،ین باری که آگاهانه عقب نشستید و خاطره ای شاد را به یاد آوردید. مثل یکی از بهترین ها، یکی از سه تای برتر زندگیت. این شرطی شدن شادی است. این کاری است که همه می توانند انجام دهند تا به نوعی با تمام آن شرطی شدن ترس که همیشه اتفاق افتاده است مق، کند.

اپیزود شماره 405 روش‌های متنوع مردم فکر می‌کنند، با تمپل گراندین

آیا فکر کرده اید که اعضای تیمتان چگونه متفاوت فکر می کنند؟ این بدان م،ا نیست که آنها در مورد مسائل روز کجا ایستاده اند. در عوض، به این م،ی است که آنها به م،ای واقعی کلمه چگونه فکر می کنند، اطلاعات را پردازش می کنند و مشکل را حل می کنند. دکتر تمپل گرادین، آکادمیک، رفتارشناس حیوانات و حامی حقوق اوتیسم، در مورد انواع مختلف متفکران، نقاط قوت آنها و اینکه چرا داشتن متفکران مختلف در تیم شما مهم است صحبت می کند.

خطی که ما را به فکر فرو برد: «شما باید هر دو را داشته باشید، زیرا متفکران بصری تمایل به پرسه زدن دارند و متفکران ریاضی جزئیات بیش از حد را بیان می کنند. ببینید، شما باید هر سه نوع متفکر را داشته باشید.»

،مت 384 ارائه اخبار بد به مشتریان، با مارجوری آرون

متاسفانه ارائه اخبار بد به مشتریان اجتناب ناپذیر است. اما راهی برای انجام بهتر آن وجود دارد. مارجوری آرون، مدیر مرکز عمل در کالج حقوق دانشگاه سینسیناتی، توضیح می دهد که چگونه وکلا می توانند به طور مؤثرتر ارتباط برقرار کنند تا اخبار بد را بهتر به مشتریان ارائه دهند. ممکن است از پیشنهادات او متعجب شوید.

خطی که ما را به فکر فرو برد: “اگر شما روی پای اشتباهی بروید، اگر چیزی را بگویید که در ابتدا کمی به مشتری بد است، آیا به این م،ی است که بهبودی وجود ندارد؟ نه، اما اگر خوب شروع کنید خیلی بهتر است.»

،مت 401 چگونه برای شرکت حقوقی خود ارزش قائل شوید، با تام لنفستی

هر صاحب شرکت باید روی ساختن چیزی تمرکز کند که ارزش داشته باشد و داشتن یک استراتژی ،وج به این م،ی است که آنچه ساخته اید ادامه خواهد داشت. تام لنفستی، مالک The Law Practice Exchange، چهار رویکرد مختلف برای تعریف ارزش شرکت شما را شرح می دهد.

خطی که ما را به فکر فرو برد: من واقعاً فکر می کنم که این به سلامت روان نیز کمک می کند. فقط احساس نمی کنم در آن قفل شده ام. هیچ گزینه ای ندارم. اینجاست که من گیر کرده ام. اگر آن را درست بسازید، باید گزینه هایی داشته باشید.»

،مت شماره 378 کشیدن ماشه در استخدام، با آلیسون هریسون

قبل از پیوستن به لابراتوار وکیل، آلیسون هریسون مسیر روشنی نداشت. تقریباً بلافاصله پس از کار با مربیان آزمایشگاه، او تمرکز خود را پیدا کرد. و او یاد گرفت که چه زم، زمان من، برای استخدام است و چگونه فرد من، را برای این کار استخدام کند، یا اجازه دهد استخدام اشتباه به سرعت از بین برود.

خطی که ما را به فکر فرو برد: «اگر منتظر بم،د و زم، که نمی‌تو،د مستقیم ببینید، استخدام کنید، وقت ندارید ،ی را آموزش دهید. و سپس از افرادی که استخدام کرده‌اید یا عملکرد آنها راضی نخواهید بود، زیرا فرصت منصفانه‌ای ندادید.»

وای! خودشه. و همه آنها مکالماتی هستند که نباید از دست داد. از صفحه پاد،ت ما دیدن کنید و در پاد،ت The Lawyerist، هر جا که به پاد،ت گوش می دهید، مش، شوید تا به روز بم،د.

آ،ین به روز رس، در 5 ژانویه 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/top-podcast-episodes-2022/