دسته‌ها
اخبار

اگر توسط یک پرستار غیرمجاز درمان می شوید، می توانید کاری انجام دهید؟


مقامات فدرال اخیراً اتهاماتی را علیه 25 نفر در ناحیه ج،ی فلوریدا به دلیل مشارکت در یک طرح کلاهبرداری سیمی که منجر به صدور مجوز غیرقانونی و استخدام پرستاران شده است، اعلام ،د. همه آنها با 20 سال زندان روبرو هستند.

متهمان گفته می شود درگیر یک طرح است برای فروش بیش از 100 میلیون دلار مدارک تحصیلی پرستاری جعلی و ریز نمرات از دانشکده های پرستاری معتبر مستقر در فلوریدا. افرادی که به دنبال مجوزها و مشاغل به ،وان پرستاران ثبت شده (RN) و پرستاران عملی/حرفه ای دارای مجوز (LPN/VNs) هستند، مدارک را ،یداری می کنند.

سپس ،یداران واجد شرایط شرکت در آزمون سراسری بورد پرستاری بودند و در صورت موفقیت در آن، می‌توانستند مجوزها و مشاغل را در ایالت‌های مختلف دریافت کنند. این طرح شامل بیش از 7600 مدرک پرستاری جعلی بود که توسط سه دانشکده پرستاری که اکنون تعطیل شده‌اند، که مقر آن در ج، فلوریدا است، صادر شده است.

جورجیا درخواست کرده است که 22 نفر به طور داوطلبانه مجوزهای خود را تحویل دهند و سه نفر از موقعیت های خود در مرکز پزشکی VA در آتلانتا برکنار شده اند. دلاور 26 مجوز را لغو کرده است. تأسیسات در مریلند، نیویورک و نیوجرسی نیز تحت تأثیر قرار گرفتند.

اگر هر پرستاری که دیپلم دریافت کرده است، مجوز خود را از دست بدهد، کمبود طول، مدت پرستاری که کشور را در طول همه‌گیری COVID-19 فرا گرفته است، می‌تواند بدتر شود. و، دادگستری گفته است که بعید است این پرستاران با اتهامات جنایی روبرو شوند.

توسط پرستاران قلابی درمان شد

اما در مورد بیمار، که قبلاً توسط برخی از این پرستاران درمان شده اند، چه می توان گفت؟ اگر در این شرایط بیمار بودید چه گزینه هایی دارید؟

اگر فکر می‌کنید که توسط یک پرستار غیرمجاز به شما آسیب رسانده است، می‌تو،د یک ادعای قصور را علیه ارائه‌دهنده‌ای که پرستار در آن کار می‌کرد، مطرح کنید. قصور شامل سهل انگاری، رفتار نادرست، یا نقض یک وظیفه است که منجر به آسیب یا آسیب به بیمار می شود. معمولاً شامل عدم رعایت حداقل استاندارد مراقبت (مراقبتی که فرد باید در شرایط مشابه دریافت کند) یا عدم ارائه مراقبتی را شامل می شود که یک “پرستار معقول محتاط” در موقعیت مشابه ارائه می کند.

،اصر یک ادعای قصور

برای اثبات تخلف، باید چهار ،صر زیر را در دادگاه اثبات کنید:

  • پرستار وظیفه ای در قبال شما به ،وان بیمار داشت. اساساً هنگامی که یک پرستار با مراقبت از بیمار موافقت می کند، پرستار وظیفه مراقبت از بیمار را به گونه ای بر عهده می گیرد که استانداردهای تعیین شده توسط جامعه پزشکی را رعایت کند.
  • پرستار وظیفه خود را در قبال شما زیر پا گذاشت. برای اثبات اینکه پرستار وظیفه خود را نقض کرده است، استاندارد مراقبت باید معمولاً از طریق شهادت کارشناس اثبات شود.
  • تو مجروح شدی باید آسیبی وجود داشته باشد – بدون جراحت، بدون قصور.
  • مصدومیت شما به دلیل تخطی از وظیفه پرستار بوده است. آسیب نمی تواند مستقل از نقض توسط پرستار باشد.

بسیاری از دعاوی حقوقی سال ها به نتیجه نمی رسند و سازمان های پزشکی بودجه لازم برای دفاع کامل را دارند. با توجه به زمان و شواهد لازم برای غلبه بر چنین ادعایی، این احتمال وجود دارد که تعداد بسیار کمی تلاش کنند، بسیار کمتر موفق به طرح دعوی بر اساس تقلب در این پرونده شوند، زیرا تاکنون هیچ آسیبی گزارش نشده است.

اگر تصمیم به بررسی یک ادعای قصور دارید، حتما با یک وکیل مجرب تماس بگیرید که می تواند ارزیابی جامعی از پرونده شما به شما ارائه دهد.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/can-you-do-anything-if-youre-treated-by-an-unlicensed-nurse/