دسته‌ها
اخبار

ایران وکیل وکالت و مشاوره حقوقی 24 ساعته ایران وکیل وکالت و مشاوره ایرانیان خارج از کشور

شما می توانید شماره وکیل در ایران تماس بگیرید و موضوع کیفری خود را با او در میان بگذارید. وکیل کیفری در ایران بر مسائل کیفری تسلط کافی دارد و با قوانین آشنا است. یک وکیل خوب در ایران شما را از موضوع پرونده با خبر خواهد کرد و لایحه هایی را در دفاع از شما تقدیم دادگاه خواهد کرد. یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است. خوب همیشه در هر صنفی پیدا کردن بهترین ها کار سختی است اما معمولا شاخص هایی برای پیدا کردن بهترین ها وجود دارد.

  • از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم.
  • پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد.
  • مهم این ویژگی یک وکیل خوب امانت است در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین پی است بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید .
  • وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند.
  • داوری در کلیه دعاوی ملکی و اختلافات قراردادی بین اشخاص حقیقی و نیز شرکت‌های تجاری و همچنین نظر به وجود داوری به عنوان یکی از مراجع رسیدگی کننده در زمینه حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش فی مابین اشخاص در اختلافات ملکی و قراردادی و در جرائم قابل گذشت خواه در دادگاه طرح شده یا نشده و در هر مرحله‌ای از رسیدگی که باشد.
  • از دیدگاه دیگر، وکیل دادگستری، وسیله ای است عاریتی در دست موکلین خود، که با پرداخت حق الوكاله به او، حاضر است از هر وسیله ممکن برای پیشرفت مقاصد مشروع و غير مشروع موکلین خود در جریان دادرسیها استفاده نماید.

وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند . مهم این ویژگی یک وکیل خوب امانت است در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین پی است بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید . با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند. بی شک یک وکیل متخصص می تواند به خوبی شما را در امور قضایی و هرجایی که نیازمند به درک صحیح قوانین داشته باشید کمک شایانی کند. حال در کنار این واژه، کلمه دیگری هم به چشم میخورد و این کلمه موکل است، موکل به شخصی میگویند که قصد دارد کارهای حقوقی خود را به وکیل واگذار کند.

درآمد یک وکیل چقدر است؟؟از وکیل بیکار تا وکیل ماهیانه 200 میلیونی

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. بنابراین دادگاههای حقوقی، آراء مراجع انتظامی را در حد یک دادگاه اختصاصی برای احراز تقصیر او می توانند مورد لحاظ قرار دهند نه بیش و زیان دیده از تخلف انتظامی وکیل دادگستری باید ورود خسارت را توأم با وجود رابطه سببیت بین آن و تخلف انتظامی وکیل نیز به اثبات رساند.

برخی از مشـاور‌ان خانواده عامل طلاق زوجین هستند!

همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند. چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید. افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند برای بعضی از امور اداری، دانشگاهی، بانکی، حقوقی و … خود نیاز به حضور در ایران را دارند.

برای باخبرشدن از آخرین اخبار عضو خبرنامه شوید

بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. شما می تونین کاراشو بکنین؟ من نه وقتشو دارم و نه می تونم بیام ایران و نه اصلا بلدم که انجامشون بدم. بله./ کلیه امور مربوط به ایرانیان حارج از کشور و وکیل در ایران در دادسو قابل پیگیری هستند.