دسته‌ها
اخبار

این دسته جدید نرم افزار حقوقی به شما امکان می دهد از طریق داده های شواهد مالی پول را دنبال کنید


در آنچه که آن را دسته جدیدی از نرم افزارها برای وکلا و CPA های درگیر در تحقیقات مالی می نامند، Valid8 مالی، توسعه دهنده نرم افزار حسابداری قانونی، امروز معرفی می کند اطلاعات مالی تایید شده (VFI)، یک راه حل خودکار برای است،اج و تأیید شواهد مالی.

این نرم‌افزار شواهد تراکنش‌ها را از منابع مختلف، از جمله سیستم‌های حسابداری مشتری، صورت‌حساب‌های بانکی، صورت‌های کارگزاری، تصاویر چک، جزئیات سیم‌ها و فهرست‌های تراکنش است،اج می‌کند و سپس الگوریتم‌هایی را برای مقایسه آن شواهد با سوابق حسابداری و ردیابی جریان وجوه در میان حساب‌ها و نهادها اعمال می‌کند. .

این نرم افزار که می تواند یک راه حل نقطه کشف الکترونیکی برای شواهد مالی در نظر گرفته شود، دارای مجموعه ای از برنامه های کاربردی برای تحقیقات مالی با ارزش مانند طلاق با ارزش خالص بالا، ورش،تگی فصل 11، ادغام و تحقیقات، تحقیقات تقلب، و تحقیقات ،تی است. شرکت می گوید.

کریس مک کال

کریس مک کال، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Valid8 Financial به من گفت که این محصول برای رفع فقدان یکپارچگی بین منابع مختلف داده های مالی ایجاد شده است که سودمندی داده ها را محدود می کند.

اگرچه سرمایه‌گذاری فین‌تک در محصولاتی که دسترسی به اطلاعات مالی مانند صورت‌حساب‌های بانکی، تصاویر چک، صورت‌حساب‌های کارگزار و صورت‌های مالی را ساده‌تر می‌کنند، افزایش یافته است، فرآیند یکپارچه‌سازی این داده‌ها می‌تواند دشوار و وقت‌گیر باشد، و به همان اندازه که باعث می‌شود تا حدودی زیاد شود. 80-90٪ از یک تعامل سخت کوشی.

محصول VFI داده های مالی را از چندین منبع جمع آوری می کند – از جمله سیستم های حسابداری مشتری و شواهد حسابداری با منبع مستقل – و آن را غنی و تأیید می کند تا کاربران بتوانند جریان نقدی کامل را تجسم کنند، یا همانطور که مک کال گفت «پول را دنبال کنند».

مک کال گفت: «در 10 سال گذشته، سرمایه‌گذاری فین‌تک به راه‌حل‌های جدیدی که دسترسی به شواهد حسابداری و داده‌های مالی را ساده می‌کند، افزایش یافته است، اما آنها فاقد یکپارچگی بین منابع مختلف هستند و سودمندی آنها را برای CPAها و وکلا محدود می‌کنند. «رویکرد ما به این شکاف داده‌ها می‌پردازد، به مشتریان کمک می‌کند ریسک را در صورت‌های مالی اندازه‌گیری کنند، و به آن‌ها اجازه می‌دهد تمرکز خود را به بحر،‌ترین حوزه‌ها محدود کنند – سرعت اظهار نظر را به شدت افزایش می‌دهد.»

به ،وان مثال، یک وکیل خانواده می تواند از این نرم افزار برای یافتن دارایی های فاش نشده یا تجزیه و تحلیل سبک زندگی همسر استفاده کند. می‌توان از آن در یک معامله M&A برای تأیید درآمد یا برای خودکارسازی اثبات وجه نقد استفاده کرد.

ویژگی های کلیدی

به گفته این شرکت، ویژگی های کلیدی پلت فرم نرم افزار VFI عبارتند از:

  • است،اج سیستم حسابداری مشتری که است،اج ساده داده ها را از بیش از 30 نوع سیستم فراهم می کند. الگوریتم‌های تطبیق، فعالیت بانکی را با ورودی‌های حسابداری برای دستیابی به تأیید کامل جمعیت مقایسه می‌کنند. فشرده سازی زمان برای اجرای اثبات پول نقد، AR بعدی و تأیید درآمد. و خطر نمونه را از بین ببرید.
  • یک تجربه کاربر مبتنی بر فرآیند که یک نقشه فرآیند خود هدایت شونده (تصویر بالا)، نوارهای پیشرفت زنده برای هر مرحله و پیمایش با یک کلیک به هر نما یا کار را نمایش می دهد. یک شرکت می‌تواند از یک فرآیند جمع‌آوری شواهد و تجربه کاربر استفاده کند، کار داده‌های دستی را حذف کند، آماده‌سازی داده‌ها را تسریع کند، زمان آموزش را کاهش دهد و رویه‌ها را در سراسر شرکت استاندارد کند.
  • تجسم جریان نقدی بهبود یافته که شامل نمودارهای Sankey است که جریان وجوه بین حساب‌ها، اشخاص حقوقی و حساب‌های صورت‌های مالی را نشان می‌دهد. این به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت مجموعه داده های پیچیده را با داستان سرایی چپ به راست درک و توضیح دهند. تمام گره ها و جریان ها دارای دقت اندازه نسبی هستند، کاملاً تعاملی هستند و امکان صادرات با یک کلیک تراکنش ها را فراهم می کنند. این تجسم داده ها کاوش مجموعه های بزرگ داده را ساده می کند.

مک کال محصول را به‌،وان دو نوع داده توصیف می‌کند. یکی شواهد حسابداری است که شامل مواردی مانند صورتحساب بانکی، صورتحساب کارگزاری، صورتحساب وام، تصاویر چک، تصاویر فیش واریزی، مشخصات سیم، لیست معاملات و مواردی از این دست است. دیگری داده‌های حسابداری است – که از QuickBooks، Sage و سایر سیستم‌های حسابداری گرفته شده است – که شواهد را در متن قرار می‌دهد.

همه اینها به پلتفرم VFI می‌آیند، جایی که غنی‌سازی، تقویت و تأیید می‌شوند و سپس به نقشه‌های فرآیند و نمودارهای Sankey برای نشان دادن جریان وجوه بین حساب‌ها، اشخاص حقوقی و حساب‌های صورت‌های مالی تبدیل می‌شوند.

مک کال گفت هیچ محصول دیگری مانند این در بازار وجود ندارد که بتواند داده‌های مالی را به‌صورت افقی در میان تراکنش‌ها و سیستم‌ها مرتبط کند، نه به‌صورت عمودی توسط سیلوهای تراکنش‌ها. تنها راهی که می تو،د این کار را انجام دهید، انجام کاری است که ردیابی چرخه حسابداری نامیده می شود.

تا به حال، این یک روش کاملاً دستی بوده است، که توسط آن شما سعی می‌کنید شبکه‌ای از تراکنش‌های مرتبط را درک کنید، بنابراین می‌تو،د جریان پول را در طول زمان در حساب‌های صورت‌های مالی مشاهده کنید و در نهایت به حساب بانکی ضربه بزنید.

مک کال گفت: “تنها راهی که می تو،د این کار را انجام دهید، درک ارتباط داده ها است.” بنابراین شما باید تراکنش های موجود در دفترچه نقدی خود، در سیستم حسابداری خود و نحوه ارتباط آنها با فعالیت حساب بانکی را بد،د. سپس باید درک کنید که مجله نقدی شما چگونه با پرداخت ها تعامل دارد. و سپس باید فاکتورها و پرداخت ها را درک کنید. و سپس باید درک کنید که فاکتورها چگونه با درآمد مرتبط هستند.

حق اختراع ما همین است. این همه این تداعی‌ها را ایجاد می‌کند و همه این اطلاعات را به هم می‌،باند تا بتو،م نمای افقی از آنچه در طول زمان اتفاق افتاده را به شما ارائه دهیم.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/this-new-category-of-legal-software-lets-you-follow-the-money-through-financial-evidence-data.html