دسته‌ها
اخبار

این فرهنگ است، احمقانه | جوزف مارگولیس | حکم


اگر به وب سایت اداره پلیس ممفیس مراجعه کنید، یک را پیدا خواهید کرد ارتباط دادن به سیاست ها و رویه های و،. و اگر روی آن پیوند کلیک کنید، به یک سند 734 صفحه‌ای هدایت می‌شوید که با جزئیات دقیق، قو،نی را که افسران ممفیس باید در محل کار از آن پیروی کنند، از 31 ژانویه 2022 جاری است. و اگر به پایین صفحه بروید فهرست مطالب 34 صفحه ای، همانطور که من انجام دادم، به بخش 8 از فصل 2، پاسخ به مقاومت، که قو،ن حاکم بر استفاده از زور توسط افسر ممفیس، از جمله نیروی مرگبار را تعیین می کند، مراجعه خواهید کرد.

و اگر همانطور که من انجام دادم، در جستجوی فصل 2، بخش 8، پاسخ به مقاومت، سند را به پایین اسکرول کنید، هیچ چیز را پیدا نمی کنید. این صفحات از دفترچه راهنما حذف شده اند. حداقل، آنها دیگر بخشی از سند موجود در وب سایت بخش نیستند. بخش 7 از فصل 2، در مورد مالکیت سلاح، اکنون مستقیماً به بخش 9 در مورد جنایات منتهی می شود.

در تمام پوشش های اداره پلیس ممفیس از زم، که پنج نفر از افسران آن تایر نیکو، را کشتند، به نظر می رسد هیچ ، متوجه این شکاف در دفترچه راهنمای اداره نشده باشد. من نمی‌دانم چه زم، و چرا و، این صفحات را حذف کرد، اما فرض کنیم قتل نیکو، این و،خانه را برانگیخته است تا رویکرد خود را به زور دوباره بررسی کند.

این البته چیز خوبی خواهد بود. بهتر است قو،ن خوب داشته باشید تا بد. اما هیچ ، نباید تصور کند که سرکوب ، قو،ن به خودی خود مشکلی را که منجر به قتل نیکو، شد حل می کند. هر وقت ،ی گریه می کند، “باید قانونی وجود داشته باشد!” (یا پسر عموی نزدیکش، “باید تعقیب قضایی وجود داشته باشد”)، یاد قاضی آموخته دست عادلانه معروف افتادم. مشاهده در مورد آزادی، اکنون نزدیک به 80 سال سن دارد:

من اغلب به این فکر می کنم که آیا ما خیلی به قانون اساسی، قو،ن و دادگاه ها امیدوار نیستیم؟ اینها امیدهای واهی هستند. باور کنید اینها امیدهای واهی هستند. آزادی در قلب مردان و ،ن نهفته است. وقتی آنجا بمیرد، هیچ قانون اساسی، هیچ قانونی، هیچ دادگاهی حتی نمی تواند کمک زیادی به آن کند. در حالی که در آنجا نهفته است، به هیچ قانون اساسی، قانون و دادگاهی برای نجات آن نیاز ندارد.

آنچه قاضی درباره آزادی گفت به همان اندازه در مورد کرامت نیز صدق می کند: همانطور که نوشته ام در جای دیگر، حق کرامت را بارها در قانون اساسی، قو،ن و معاهدات قید کرده ایم. با این حال، امیدوارم هیچ ، تصور نکند که کلمات در یک صفحه برای مهار یک مشت در هوا کافی است. مطمئناً قبلاً چنین کاری نکرده اند. لینچ ، همیشه در کتاب ها جرم بود. فقط همیشه جرم در خیابان نبود، جایی که مهم بود.

ناتو، کلام مکتوب حقیقتی است که اداره پلیس ممفیس باید آن را درک کند. در سپتامبر 2020، چهار ماه پس از قتل جورج فلوید، جیم استریکلند، شهردار ممفیس، شورای مشورتی متشکل از روح،ون، رهبران حقوق مدنی، قانونگذاران، م،عان عمومی و افسران پلیس را تشکیل داد و آن را به «تفکر مجدد پلیس» در شهر متهم کرد. این گروه خود را صادر کرد توصیه های نهایی در ژوئن 2021. این سند در وب سایت و،خانه نیز موجود است.

توصیه های شورا بر چهار حوزه متمرکز بود که اولین مورد استفاده از زور بیش از حد بود که به شما می گوید خشونت پلیس در ممفیس با حمله به تایر نیکو، آغاز نشد. شورا توصیه کرد که و، “به روز رس، کند [its] سیاست ها و رویه های نیروی بیش از حد[,] تعریف زور بیش از حد را بسط دهید و رویه‌های روشنی را برای بررسی داخلی و خارجی ادعاهای زور بیش از حد ارائه کنید.» در یک به‌روزرس، که تقریباً یک سال بعد (تابستان 2022) اضافه شد، اداره پلیس ممفیس گزارش داد که «همه سیاست‌های استفاده از نیرو اصلاح و به‌روزرس، شده‌اند. برای هماهنگی با بهترین شیوه های ملیاین خط‌مشی‌های «اصلاح شده و به‌روزشده» صفحاتی هستند که اکنون از دفترچه راهنمای بخش حذف شده‌اند.

به عبارت دیگر، ممفیس قبلاً سیاست‌های استفاده از زور را در پیش گرفته بود، زم، که پنج افسر آن نیکو، را تا سر حد مرگ کتک زدند، و دعای افسر ششم را برای “پاکوب ، ،” به خوبی انجام دادند، و زم، که دهها نفر یا بیشتر دیگران بی تفاوت در اطراف ایستاده بودند در حالی که نیکو، بی حرکت روی زمین افتاده بود. بنابراین، اگرچه خوب است که ممفیس دوباره سیاست‌های خود را بازنویسی کند، من اطمینان دارم که و،خانه درک می‌کند که تعهد رفتار با وقار و احترام با شهروندان ممفیس در قلب مردان و ،ن در نیروی پلیس ممفیس نهفته است، در آنجا می میرد، هیچ کتابچه راهنمای کاربر نمی تواند آن را ذخیره کند.

پس چگونه این نگرش را القا کنیم؟ اگر قو،ن به تنهایی کار را انجام ندهند، چه کاری انجام خواهد داد؟ برای یک چیز، من امیدوارم که ما نیز دیدگاه تقلیل گرایانه و نژادپرستانه را که صرفاً استخدام افسران سیاه پوست کار را انجام می دهد، کنار گذاشته باشیم. ما باید دپارتمان‌های پلیس را متنوع کنیم زیرا تنوع هدف ارزشمندی است و به‌طور انتزاعی، افسران سیاه‌پوست احتمالاً درک می‌کنند که چگونه پلیس از نظر تاریخی جوامع رنگین پوست را هدف قرار داده است، نه به این دلیل که تصور می‌کنیم هر افسر سیاه پوست بهتر از هر سفیدپوستی است (یا قهوه ای یا هر رنگ دیگری) افسر.

به طور کلی، ما در مورد فرهنگ سازم، و مقاومت سرسختانه آن در برابر تغییر صحبت می کنیم. همانطور که پیتر دراکر نویسنده و استاد مدیریت به ط،ه معروف گفت: “فرهنگ استراتژی را برای صبحانه می خورد.” یک سازمان به استراتژی من، نیاز دارد که باید آن را در قو،ن و سیاست ها تدوین کند. و برای اجرای این استراتژی به افراد من، نیاز دارد. اما اگر فرهنگ سازم، یک اداره پلیس متضمن عزت و احترام نباشد و این اعتقاد را به وجود نیاورد. هر کاری که انجام می دهد، بهترین سیاست ها و رویه ها فقط قلعه هایی در شن هستند.

در مقالات بعدی در مورد چالش اصلاح یک فرهنگ ش،ته بیشتر خواهم نوشت. در حال حاضر تنها به یک نکته تاکید می شود: فرهنگ یک اداره پلیس تنها توسط پلیس ایجاد نمی شود. برخی از مردم در برابر این امر مقاومت می کنند. آنها می خواهند باور کنند که پلیس بد صرفاً محصول پلیس بد است. بیشتر از همه، آنها نمی خواهند باور کنند که می توانند مسئولیتی در قبال فرهنگ یک اداره پلیس داشته باشند. اما پلیس در یک محیط اجتماعی گسترده تر وجود دارد و به طور معمول تحت فشارهای شدید بیرونی قرار می گیرد که کار آنها را مخدوش می کند. اگر در این مورد شک دارید، عبارات زیر را جستجو کنید: افزایش جرم و جنایت ممفیس 2020. شما صفحه به صفحه مقالات و برنامه هایی را خواهید دید که از افزایش جنایات خشونت آمیز در ممفیس ابراز تاسف می کنند و متعجب هستند که پلیس در مورد آن چه می کند.

به ،وان مثال، در اکتبر 2020، تجدید نظر تجاری گزارش داد که قتل‌ها در ممفیسموشک زده” در سه سه ماهه اول سال 2020 به راحتی رکورد قبلی را پشت سر گذاشت. سال بعد این شهر دوباره رکورد را تحت الشعاع قرار داد. در ژانویه 2021، ،و، از محلی اخبار فا، ایستگاه شکایت کرد“جنایت خشونت آمیز همچنان در ممفیس و شهرستان شلبی یک مشکل است.” در آوریل 2022، یک ایستگاه تلویزیونی محلی در مورد مطالعه ای گزارش داد که نشان داد ممفیس به این بیماری مبتلا است پنجمین آمار قتل در کشور. و دو ماه قبل از اینکه پلیس تایر نیکو، را بکشد، تیتر خبر اقیانوس اطلس شکایت کرد“قتل در ممفیس متوقف نمی شود.” با وجود بودجه “فوق العاده”، “به نظر می رسد پلیس شهر قادر به کنترل جرم نیست.” و من همین چند نفر را انتخاب کردم. بسیاری دیگر وجود دارد

اگر فکر می کنید این فشار هیچ تاثیری بر فرهنگ اداره پلیس ممفیس نداشته است، سخت در اشتباهید. این و،خانه واحد SCORPION را که بسیار بد و منصفانه بود در این محیط بسیار گرم ایجاد کرد. SCORPION در اکتبر 2021 راه اندازی شد و شهردار استریکلند در آدرس ایالت شهر در ژانویه سال بعد ستایش کرد این واحد و متعهد شد که با “جنایت‌های خشونت‌آمیز مانند قتل، حملات شدید، سرقت و سرقت خودرو که در سراسر شهر اتفاق می‌افتد” مق، خواهد کرد. او به خوبی خاطرنشان کرد که در عرض چهار ماه، افسران SCORPION تاکنون 566 دستگیری را انجام داده اند، گویی که دستگیری به خودی خود یک فضیلت است.

در آن زمان، عملاً هیچ ، از واحد شکایت نمی کرد وحشیگری اتفاقی– وحشیگری که اکنون برای همه آشکار به نظر می رسد. هیچ ،، به جز ،نان ممفیس به حاشیه رانده شده در پایان دریافت کننده گرفتار نشد. در مقابل، بزرگان شهر این واحد را به دلیل پایین آوردن میزان جرم و جنایت تحسین ،د، و اگر قتل فیلمبرداری شده تایر نیکو، نبود، نه تنها این واحد همچنان فعال بود، بلکه همچنان یک موقعیت ارزشمند در و،خانه بود و رهبران شهرهای دیگر با حسادت به ممفیس اشاره می‌،د و می‌پرسیدند: «چطور است که ما واحد SCORPION نداریم؟»

وقتی به تغییر فرهنگ پلیس فکر می کنیم، درک این موضوع بسیار مهم است: اگرچه امروزه همه به سرعت آن را رد می کنند، واقعیت این است که SCORPION دقیقا همان کاری را انجام می داد که رهبران ممفیس در داخل و خارج از و،خانه می خواستند. مگر اینکه ممفیس با پیامدهای کامل این واقعیت دست و پنجه نرم کند، تغییر م،ادار غیرممکن خواهد بود.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/02/08/its-the-culture-،