دسته‌ها
اخبار

بازاریابی مؤسسه حقوقی متفکر با Omnizant (2023)


عبارت “بازاریابی دیجیتال” شامل موارد زیادی است و در دهه گذشته تغییر کرده است.

بازاریابی دیجیتال برای وکلا در حال تکامل است

بازاریابی خدمات حقوقی در مقایسه با سایر محصولات و خدمات سابقه کوتاهی دارد. قبل از دهه 1970، قو،ن تبلیغات وکالت را ممنوع می کرد. و هنگامی که اجازه داده شد، بسیاری از مردم چیزهایی مانند تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی را ،انه و حتی ناامید می دیدند. اما افکار عمومی و روش های جلب توجه آن تغییر می کند. در حالی که تعداد وکلا در حال کاهش است که تبلیغات را در صفحات زرد ،یداری می کنند، هزینه های بازاریابی دیجیتال با جهش و مرز افزایش می یابد. هر موسسه حقوقی جدید یا در حال رشد نیاز به یک وب سایت برای جذب و اطلاع رس، به مشتریان بالقوه دارد.

فرد کوهن، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت همه چیز، به یاد می آورد که یک دهه پیش، زم، که وکلا به وب سایت خود فکر می ،د، یک کارت ویزیت آنلاین را تصور می ،د. اخیراً، آنها متوجه شدند که وب سایت شرکت آنها می تواند ابزار قدرتمندی برای تولید مشتری باشد. اما، از برخی جهات، شرکت‌ها اکنون بیش از حد اصلاح کرده‌اند و همه بازاریابی را دیجیتالی می‌بینند و از ابزارهای سنتی غفلت می‌کنند.

رویکرد Omnizant کارکردهای سنتی و دیجیتالی یک آژانس بازاریابی را متعادل می کند. Omnizant به موقعیت‌یابی، پیام‌رس، و تمایز کمک می‌کند – عملکردهای بازاریابی سنتی، در حالی که قابلیت‌های دیجیتال قدرتمند را برای حدا،ر دید ،یب می‌کند. همانطور که فرد می گوید، “[Attorneys] از این ایده که وکلا نباید بازاریابی کنند یا حضور فعالی در وب داشته باشند که به دنبال مشتریان هستند، غلبه کرده اند.

اه، وب سایت موسسه حقوقی

هدف فرد و تیمش هنگام کار با یک شرکت در وب سایت آن، ایجاد سایتی است که به سه سوال اساسی پاسخ دهد:

  1. این شرکت چه پیشنهاد و تجربه منحصر به فردی را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد؟
  1. بنگاه به رابطه خود با مشتری چگونه می نگرد؟
  1. رویکرد شرکت به یک موضوع چیست؟

در پاسخ به هر یک از این سؤالات، این شرکت با کمک Omnizant، داستان قانع‌کننده‌ای را بیان می‌کند. هدف ایجاد یک وب سایت است که به ،وان یک تجربه یادگیری عمل می کند. سپس مشتریان بالقوه می توانند تعیین کنند که آیا شرکت من، است یا خیر.

علاوه بر یک وب سایت قوی و هدفمند، Omnizant با شرکت برای تعیین مشتری هدف خود و نحوه شناسایی آن مشتریان بالقوه همکاری می کند. همانطور که فرد می گوید، یک آژانس بازاریابی باید به هدایت ترافیک مرتبط به وب سایت شما کمک کند، نه اعداد محض. موفقیت چیزی فراتر از رتبه بالا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. موسسات حقوقی به یک رویکرد جامع نیاز دارند تا پیام شما را در مقابل افراد من، برسانند تا بدانند می تو،د به آنها کمک کنید.

افرادی که امروزه برای خدمات حقوقی ،ید می کنند، مصرف کنندگان پیچیده ای هستند و می دانند که گزینه های زیادی دارند. وقتی آنها یک وکیل انتخاب می کنند، هم ارزیابی آشکار است (مثلاً آیا شرکت نیازهای اعلام شده من را برآورده می کند) و هم تصمیمی عملی و احساسی. پیام برندسازی منسجمی را با کلمات، تصاویر و رنگ ها برای رسیدن به هر دو طرف ارسال کنید.

اتوماسیون برای بازاریابی در راه است. با توجه به وضعیت ابتدایی تلاش‌های بازاریابی شرکت‌ها، این امر برخی را نگران می‌کند. در حالی که هوش مصنوعی (AI) سرفصل اخبار را به خود اختصاص می دهد، بسیاری از شرکت ها اصول بازاریابی درستی ندارند. تعداد کمی از شرکت‌ها از نرم‌افزار مدیریت روابط با مشتری (CRM)، ردیابی خط لوله، یا نرم‌افزار انتساب سرنخ استفاده می‌کنند. این فناوری‌های قدیمی حتی در شرکت‌های متوسط ​​نیز نوپا هستند.

فرد می‌گوید هنگامی که شرکت شما اصول اولیه را در اختیار داشت، وقت آن است که به اتوماسیون بازاریابی فکر کنید. هدف از تلاش‌های بازاریابی خودکار، مانند کمپین‌های «قطره‌ای» تخصصی برای یک شخصیت یا نمایه مشتری، نگه داشتن شرکت حقوقی «در بالای ذهن» است.

به اندازه کافی سخت است که یک وکیل خوب باشید بدون اینکه نگران جزئیات بازاریابی خوب باشید. Omnizant یک شریک عالی برای شرکت های رشد گرا است که آنها را نه به ،وان “مشتریان بیشتر”، بلکه “مشتریان بهتر” یا “مشتریان خاص” تعریف می کند. رویکرد آنها به طراحی وب سایت شرکت و برندسازی کلی برای جذب مشتری، که با ارزش پیشنهادی آن مطابقت دارند بازمی گردد.

از کجا شروع کنیم

ممکن است بازاریابی شرکتی جامع به نظر طاقت فرسا به نظر برسد، اما فرد توصیه هایی برای شروع به کار حتی قبل از اینکه با Omnizant یا آژانس دیگری وارد شوید، ارائه کرد.

  1. بد،د که در چه چیزی خوب هستید و به آن علاقه دارید.
  1. مشخص کنید چه اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان احتمالی در دسترس دارید.
  1. در رتبه بندی موتورهای جستجو وسواس نداشته باشید. بهبود رتبه‌بندی با محتوای باکیفیت همراه است. محتوای طول،، در محدوده 4000 تا 6000 کلمه، ترافیک بیشتری ایجاد می کند. این امر به ویژه با ظهور هوش مصنوعی، که می تواند موتورهای جستجو را با محتوای کوتاه پر کند، صادق است.
  1. اگرچه نوشتن طول، مفید است، اما در صورت امکان باید به سؤالات متناهی پاسخ داد. در صورت ،وم مختصر باشید.
  1. در صورت امکان، محتوای وب سایت را به یک نویسنده خاص نسبت دهید. موتورهای جستجو برای نویسندگی ارزش قائل هستند، دلیلی که نشان می‌دهد یک انسان این مقاله را نوشته است زیرا به اعتبار می‌افزاید و در برابر سیلاب نوشته‌شده با هوش مصنوعی دفاع می‌کند. Bylines به “مرجع نویسندگی” اضافه می کند و دید شرکت را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

با تماشای ویدیوی ما از چت زک با فرد بیشتر بیاموزید بازدید از وب سایت Omnizant برای گرفتن راهنمای خود در مورد بهینه سازی موتور جستجو برای وکلا، یا ادامه دهید و دریافت کنید ممیزی SEO.

آ،ین به روز رس، در 11 مه 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/t،ughtful-law-firm-marketing-omnizant/