دسته‌ها
اخبار

با راه اندازی پلتفرم نسل دوم، Legatics از مدیریت تراکنش به مدیریت پروژه گسترش می یابد


با راه اندازی امروز پلت فرم نسل دوم خود، مستقر در لندن حقوقی در حال گسترش قابلیت هایی است که به مشتریان ارائه می دهد از هسته مدیریت معاملات حقوقی خود به مدیریت پروژه حقوقی گسترده تر.

Legatics با حدود 40 قالب، قالب‌های قابل سفارشی‌سازی و یک رابط کاربری جدید که برای بصری‌تر بودن طراحی شده است، اکنون از گردش‌های کاری پروژه‌های قانونی و بسته شدن معاملات در طیف وسیعی از دپارتمان‌های شرکت حقوقی، از جمله بانکداری و امور مالی، دعاوی حقوقی، بازارهای سرمایه، املاک و مستغلات، شرکت‌ها و شرکت‌ها پشتیب، می‌کند. M&A، مقررات، استخدام و تجدید ساختار.

مدیر عامل آنتونی سیل

ویژگی های جدید این پلتفرم نسل دوم عبارتند از:

  • واردکننده متن قانونی، که به کاربر اجازه می‌دهد هر متن قانونی را – از جمله ضمانت‌های یک SPA، شرایط سابقه از یک قرارداد تسهیلات، یا تعهدات تکمیلی ناشی از بازسازی – به چک لیست‌های ساختاریافته، به سادگی با کپی ، متن و ،باندن آن در Legatics، تبدیل کند. واردکننده همچنین می‌تواند یک ج، را از Word وارد کند و آن را به یک فرآیند مشارکتی تبدیل کند که می‌تواند در پلتفرم ردیابی شود.
  • نمای امضا، که نیاز به همگام نگه داشتن چک لیست امضای Word خود را با لیست دیگری جایگزین می کند. نمای امضای Legatics داده های شما را همگام نگه می دارد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که احزاب و امضاکنندگان خود را قبل از امضا تنظیم کنید، سپس آن داده‌ها را به DocuSign فشار دهید و مشاهده کنید که امضاهای مورد نیاز به دست می‌آیند.
  • بیش از 40 قالب برای تسهیل استفاده از پلتفرم توسط وکلا برای مدیریت پروژه های خود در چندین حوزه عملی. کاربران همچنین می توانند قالب های خود را از ابتدا یا از معامله دیگری که روی آن کار کرده اند ایجاد کنند.

بنیانگذار و مدیر عامل Legatics آنتونی سیلیک وکیل سابق بانکداری و مالی به من گفت که او شرکت را برای کارآمدتر ، معاملات حقوقی راه اندازی کرده است. او گفت که با انجام این کار، اکنون می‌خواهد این پلتفرم را برای پشتیب، از بسیاری از حوزه‌های تمرینی مختلف گسترش دهد.

سیل گفت: «این نرم افزار برای همه انواع مختلف وکلا، چه در املاک و مستغلات، چه در تجدید ساختار مالیات شرکت ها یا سایر حوزه های عملی، بسیار پیکربندی شده است. و من فکر می‌کنم آنچه که ما می‌تو،م برای آنها بیاوریم، مدیریت پروژه قانونی است که واقعاً مختص آن حوزه‌های عملی است و همه از یک پایگاه اساساً انعطاف‌پذیر استفاده می‌کنند.

ما متوجه شدیم که وکلا خیلی بیشتر از بستن تراکنش‌هایشان انجام می‌دهند – که پروژه مدیریت انواع جنبه‌های مختلف تراکنش‌های خود هستند که ما واقعاً می‌خواستیم به آن‌ها نیز رسیدگی کنیم.»

سیل گفت که این نرم افزار برای کمک به وکلا در مدیریت مجموعه دقیق و پیچیده مراحلی طراحی شده است که باید در یک موضوع اصلی مانند تجدید ساختار دنبال شوند. در جایی که وکلا امروزه اغلب این طرح‌های مرحله را در مایکروسافت ورد ایجاد می‌کنند، ال،ای Legatics یک طرح اولیه برای تنظیم مراحل اولیه و سپس دنبال ، برنامه در حین توسعه ارائه می‌دهند.

اگرچه این شرکت مستقر در لندن است، اما شرکت های حقوقی چندملیتی زیادی به ،وان مشتری و در نتیجه کاربران در بیش از 60 کشور جهان دارد. سیل گفت که این شرکت در حال گسترش بازاریابی خود در ایالات متحده است و در این نمایشگاه نمایشگاه خواهد داشت هفته قانونی نمایش در نیویورک 20-23 مارس.

وب سایت این شرکت، شرکت های حقوقی Allen & Overy، Dentons، Herbert Smith Freehills و King & Wood Mallesons را در میان مشتریان خود فهرست می کند.

سیل گفت که مشتریان شرکت های حقوقی در هدایت شرکت ها برای اتخاذ Legatics نقش مهمی داشته اند. از آنجایی که پلتفرم رو به مشتری است، مشتری، که با استفاده از این پلتفرم معاملات را انجام می‌دهند، اغلب شرکت‌های خود را تشویق می‌کنند تا آن را گسترش دهند.

سریع‌ترین کاری که ما تا به حال داشته‌ایم که یک شرکت حقوقی ما را ،یداری کرده است، جایی است که مشتری به شرکت خود گفته است: “ما با شرکت X معامله کردیم و دید دیجیتالی درخش، از معامله داشتیم.”

نمای داشبورد از امور

سیل به من نمایش سریعی از پلت فرم داد. هنگامی که وارد سیستم می شوید، لیستی از تمام مواردی که روی آنها کار می کنید به شما نمایش داده می شود. اینها می تواند مواردی باشد که خودتان میزب، می کنید یا شخص دیگری در پلتفرم شما را به آن دعوت کرده است.

وقتی وارد موضوعی می‌شوید، داشبورد ماده را می‌بینید که تعدادی از جنبه‌های موضوع را نشان می‌دهد. اینها می‌توانند متفاوت باشند، اما ممکن است شامل فهرستی از اسناد اصلی، ردیاب پیشنهاددهنده در صورت وجود چند مناقصه‌دهنده، تمرین‌های افشای ضمانت باشد. و مانند آن داشبورد پیشرفت هر جنبه و وضعیت اقدامات انجام شده یا نیاز به انجام و توسط چه ،ی را نشان می دهد.

Seale گفت که عمداً به گونه ای طراحی شده است که شبیه یک ج، در Microsoft Word باشد. ما می خواهیم جهش حقوقدانان به سمت فناوری تا حد امکان آسان باشد، بنابراین مدیریت پروژه را شبیه به مدیریت پروژه ای می کنیم که ممکن است در Word مشاهده کنید.

Seale گفت که این پلتفرم تعدادی از ویژگی‌های گردش کار قدرتمند را شامل می‌شود، از جمله توانایی علامت‌گذاری اسناد برای امضا، ردیابی آن‌ها از طریق امضا (با DocuSign ادغام می‌شود)، و به‌طور خودکار یک مجموعه بسته را ایجاد می‌کند.

او می‌گوید: «بگویید من یک وکیل بانکی و مالی هستم و می‌خواهم یک فرآیند سابقه‌دار شرایط را به صورت آنلاین اجرا کنم، یا من یک وکیل M&A هستم و می‌خواهم یک چک لیست بررسی دقیق یا یک تمرین افشای ضمانت یا یک لیست مشکلات را به صورت آنلاین اجرا کنم.» توضیح داد. ما متوجه شدیم که وکلا در توانایی خود در تصور فرآیندهای حقوقی جدید که به صورت آنلاین اجرا می شوند، متفاوت هستند، بنابراین اگر به آنها نشان دهیم که چگونه می توان این کارها را با استفاده از ال،ای جدید انجام داد، آنگاه آنها می توانند خیلی سریع شروع به کار کنند و ما می تو،م چیزی شبیه آنچه آنها هستند تولید کنیم. به کار ، عادت کرده ام.”

سیل گفت: «مدیریت پروژه های قانونی کار سختی است. «اگر کار در بسیاری از ابزارهای عمومی پخش شده باشد، حتی سخت تر است. از دست دادن تمام قطعات متحرک آسان است – و به روز ماندن سخت است. آن وقت است که همه چیز از بین می رود.

Legatics به شرکت‌های حقوقی و دپارتمان‌های حقوقی داخلی یک پلتفرم واحد برای سازماندهی آن پروژه‌ها و رعایت مهلت‌های آنها ارائه می‌دهد. کمک به تیم‌ها برای برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و مدیریت موضوع یا پروژه خود، صرف نظر از اینکه معامله یا معامله، ادغام یا ،ید یا انحلال باشد، از ابتدا تا انتها.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/with-launch-of-second-generation-platform-legatics-expands-from-transaction-management-into-project-management.html