دسته‌ها
اخبار

برنامه چت جدید مبتنی بر GPT از LawDroid یک «کمپیلوت» وکیل برای تحقیق، تهیه پیش نویس، طوفان فکری و موارد دیگر است.


ابزار جدیدی که به زودی توسط شرکت توسعه ربات بدون کد منتشر می شود LawDroid از هوش مصنوعی GPT-3.5 برای خدمت به ،وان دستیار حقوقی مجازی یک وکیل استفاده می کند، که می تواند در تحقیق در مورد مسائل حقوقی، تهیه پیش نویس ایمیل ها و نامه ها، جمع بندی اسناد، ایده های بلاگ طوفان فکری، و حتی چت صرفاً گفتگو کمک کند.

تماس گرفت LawDroid Copilot، در حال حاضر فقط بر اساس درخواست و بر اساس دسترسی اولیه در دسترس است، اما به طور کلی در اوا، امسال در دسترس خواهد بود.

برخلاف محصول دیگر LawDroid، سازنده، یک پلتفرم توسعه بدون کد که شرکت های حقوقی می توانند از آن برای ساخت ربات های چت استفاده کنند، Copilot یک ابزار وکیل است که می تواند به وکلا در انجام وظایف مختلف کمک کند. در حال حاضر، قادر به انجام هشت نوع عملکرد است:

  • تحقیق در مورد یک موضوع حقوقی
  • خلاصه ساده ارائه کنید
  • گرامر من را تصحیح کنید
  • پیش نویس یک ایمیل
  • ایده های وبلاگ طوفان فکری.
  • در مورد هر چیزی چت کنید
  • به زبان دیگری ترجمه کنید.
  • یک چیز دیگر.

درباره LawDroid در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext بیشتر بد،د.

به تازگی، تام مارتین، بنیانگذار و مدیر عامل LawDroid، من را در نمایش برخی از این ویژگی ها راهنمایی کرد. برای هر ،ی که ChatGPT را امتحان کرده است، رابط کاربری آشنا به نظر می رسد، با این تفاوت که برای انجام عملکردهای خاصی که در بالا توضیح دادم، به خوبی تنظیم شده است.



تحقیق قانونی. در مثالی که در بالا مشاهده می کنید از استفاده از Copilot برای تحقیقات حقوقی، وکیل پرونده پیشرو ایالات متحده در مورد حریم خصوصی را درخواست می کند. این پاسخی سرراست از آنچه که شاید قدیمی ترین مورد در مورد حریم خصوصی است، ارائه می دهد. گریسولد علیه کانکتیکات. مارتین گفت پس از آن وکیل می‌تواند برای ،ب اطلاعات بیشتر سؤالات بعدی بپرسد، مانند «قضیه در مورد چیست؟»، یا «قاضی ا،ریت چه ،، بودند؟»

مارتین گفت: «مثل صحبت ، با یک کارمند حقوقی مطالعه شده در مقابل انجام جستجوهای LexisNexis Boolean است.

هنوز، Copilot مستقیماً با هیچ پایگاه داده تحقیقاتی قانونی ادغام نمی شود. اما مارتین این امکان را در افق می بیند.

خلاصه ساده یک وکیل از این برای ایجاد خلاصه ای از زبان حقوقی، مانند یک قرارداد، شاید برای ارسال به مشتری استفاده می کند. در مثال بالا، از Copilot خواسته می شود که خلاصه ای از زبان را از یک توافق نامه عدم افشای اطلاعات ارائه دهد. به سادگی زبان را کپی کنید و آن را در Copilot قرار دهید، و یک خلاصه ساده ایجاد می کند.

پیش نویس ایمیل در این مثال، وکیل از Copilot می‌خواهد تا پیش‌نویس ایمیلی برای مشتری ارائه دهد که در آن امتیاز وکیل-مشتری را توضیح می‌دهد و شامل استنادی به قو،ن رفتار حرفه‌ای کالیفرنیا می‌شود. تنها در چند ث،ه، ایمیلی تولید می‌کند که به وکیل الگویی برای استفاده کتبی به مشتری می‌دهد.

مارتین تاکید کرد که این یک فناوری “تنظیم آن و فراموش ،” نیست زیرا در حال ایجاد یک محصول نهایی است. “ذهنیت باید یک همکاری خلاقانه باشد. اگر چنین طرز فکری دارید، می تو،د از آن به خوبی استفاده کنید.»

ایده های وبلاگ طوفان فکری. مارتین گفت این ویژگی می‌تواند برای وکیلی مفید باشد که در تلاش است ایده‌هایی برای پست وبلاگ یا پاد،ت ارائه دهد – به‌ویژه فردی که ،ی را ندارد که بتواند ایده‌هایش را مطرح کند. ایده این نیست که Copilot پست را بنویسد، بلکه به وکیل کمک می کند تا از بلوک نویسنده اولیه عبور کند.

بنابراین، همانطور که در بالا نشان داده شد، وکیل ممکن است به Copilot بگوید که ایده هایی برای پستی در مورد پیامدهای اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی مولد برای وکلا ارائه دهد. Copilot با ،وان و متن کافی برای شروع کار وکیل برمی گردد.

به زبان دیگری ترجمه کنید. Copilot توانایی انجام ترجمه پایه را دارد که تا کنون به ایتالیایی و اسپ،ایی محدود شده است. مارتین گفت که زبان های بیشتری اضافه خواهند شد. هر آزمونی را در Copilot کپی و پشت سر بگذارید و به زبان درخواستی ترجمه می شود.

در مورد هر چیزی چت کنید مارتین می گوید این ویژگی برای آن وکیلی است که شاید روزهای سختی را سپری می کند و نیاز به کمی حمایت عاطفی دارد. وکیل می تواند کمی در Copilot تخلیه کند و پاسخ خواهد داد. وکیل می‌تواند به صورت عادی به این طرف و آن طرف ادامه دهد و Copilot به تعامل ادامه خواهد داد.

در حالی که این نسخه دسترسی اولیه با این هشت عملکرد مشخص ارائه می شود، مارتین گفت که نسخه های بعدی به وکلا اجازه می دهد تا نسخه های سفارشی خود را بسازند. همچنین شامل قابلیت تولید اسناد می شود.

Copilot بر روی همان پلتفرم بدون کد توسعه داده شده است که پلتفرم لاو دروید Builder را نیرو می دهد. این وکلا را قادر می سازد تا به ،مت پشتیبان رفته و سفارشی سازی خود را انجام دهند.

همچنین در نقشه راه این است که به شرکت‌های حقوقی با نیازهای خاص، مانند اکتشاف، اجازه داده شود مجموعه‌های اسنادی را ارائه کنند که LawDroid می‌تواند برای آموزش بیشتر و تنظیم دقیق Copilot از آنها استفاده کند.

تا کنون، تنها برنامه عمومی که قبلاً با استفاده از فناوری Copilot ساخته شده است دستیار دیجیتال برای متهمان جنایی در حال استفاده توسط قاضی اسکات شلگل، قاضی لوئیزیانا که به دلیل استفاده از فناوری در دادگاه خود مورد تحسین قرار گرفته است. (او همچنین یکی برای پرونده های مدنی دارد.)

در حالی که این می‌توانست تنها با استفاده از Builder ساخته شود، نیاز به توسعه مجموعه پیچیده‌ای از “مقصد” – یا اه، کاربر – دارد که برای پرونده‌های جنایی مورد نیاز است. با استفاده از Copilot و GPT، قاضی در عوض قادر بود به طور موثر پایگاه دانشی از هر چیزی که یک متهم جنایتکار ممکن است بخواهد بداند، ایجاد کند، و اساساً هدفی را ایجاد کند که قادر به پاسخگویی بیشتر به هر سؤالی است.

مارتین گفت که در مورد قیمت Copilot تصمیمی نگرفته است، اما او گفت که قصد دارد آن را مقرون به صرفه نگه دارد. او فکر می کند که این امر به ویژه برای وکلایی مفید خواهد بود که در زمینه هایی مانند آسیب های شخصی یا قانون خانواده که وکلا به دستیار نیاز دارند اما ممکن است نخواهند آن پول اضافی را برای استخدام ،ج کنند، مفید خواهد بود.

در حال حاضر، هر ،ی که علاقه مند به امتحان Copilot است می تواند از طریق وب سایت Lawdroid درخواست دسترسی کند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/new-gpt-based-chat-app-from-lawdroid-is-a-lawyers-copilot-for-research-drafting-،instorming-and-more.html