دسته‌ها
اخبار

بهترین وکلای تهران گروه وکلای ایران پارس بهترین وکیل در تهران ایران پارس-وکالت

موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد. دکتر محسن یکتن خدایی وکیل پایه یک دادگسترى عضو کانون وکلا مرکز قاضی بازنشسته متخصص در امور قراردادهاى داخلى و بین المللى ،امور حقوقی ،کیفری،ثبتی، بانکی و دیوان عدالت اداری. همان طور که در بالا گفته شد وکیل پایه دادگستری، شخصی است که فارغ التحصل در رشته حقوق یا فقه و حقوق می باشد و با اخذ نمره قبولی در آزمون کانون وکلا و گذراندن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی و سپس شرکت در آزمون اختبار( شفاهی و کتبی)،اکنون پروانه وکالت دریافت کرده است. اصلی‌ترین وظیفه وکلای دادگستری ارائه بهترین و موثرترین راه حل حقوقی و دفاع همه جانبه برای منافع موکل در فرایند قانونی می‌باشد. وکلای دادگستری باید نسبت به احقاق حقوق موکل جدی و با وجدان کاری و شرافت، تمامی مهارت‌های خود را به کار ببرند و در همه شرایط پیگیر پرونده موکلین خود باشند.

آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است. ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند. آقای چشمی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که گروه وکلای حکمت را مدیریت می کنند.

  • در غیر این صورت می‌توانید به صورت حضوری به دفتر وی مراجعه و از نزدیک با بهترین وکیل انتخاب شده به مشاوره حقوقی پرداخته و در صورت تمایل پرونده خود را به او بسپارید.
  • فراموش نکنید که سن یا جنسیت وکیل تاثیری در میزان موفقیت و تبحر او ندارد.
  • در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کنید.
  • آقای مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری و متخصص پرونده های حقوقی، کیفری، دادگاه انقلاب دیوان عالی، دیوان عدالت اداری و شهرداری ها هستند.
  • موسسه‌ی حقوقی تهران وکیلنیز می‌کوشد همواره تا با ارائه‌ی بهترین وکلای تهران به شما این روند را کوتاه تر کند و موجب شود تا هزینه‌های گزاف نپردازید و با اخذ هزینه‌ی مناسب و معرفی وکلای متبحر موسسه‌ی خود به شما به نتیجه‌ی مطلوب برسید.
  • تمام دادخواست ها، لوایح و قراردادهای مربوط به موکل را تنظیم نماید.

زیرا در برابر قانون و درمقابل دادگاه همه افراد باهم برابر هستند و همه حقوقی دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند. در نتیجه شخص ناتوان می‌تواند با تصمیم دادگاه از کمک وکیل تسخیری بهره‌مند شود. هر فردی که در جریان دادرسی قرار می‌گیرد حق داشتن وکیل را دارد. در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند. در اینصورت برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می‌شود تا حقوقشان تضییع نشود. به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد.

داشتن فن بیان قوی و گفتار خوب برای دفاع از حقوق موکل و مدیریت جلسات دادگاه. احاطه و اشراف کامل به مواد قانونی، اراء وحدت رویه و چگونگی رسیدگی، دادرسی پرونده و مراحل آن. مطابق ماده ۶۶۶ قانون مدنی” هر گاه از تقصیر وکیل خسارتی به موکل متوجه شود که عرفاً وکیل مسبب آن محسوب می گردد مسئول خواهد بود.” به این منظور اگر وکیل مصلحت موکل را رعایت نکند اقدام وی غیر نافذ است و این تقصیر که باعث خسارت به موکل می‌شود، به عهده وکیل است. ماهیتوکالتدر هرحالتی (چه به صورت رسمی و یا غیر رسمی) عقدی است جایز. به طورکلی عقود یا لازم‌اند یا جایز، عقود لازم، عقدی است که طرفین حق فسخ قرارداد را ندارد مگر طبق چارچوبی که قانون مشخص کرده است و عقود جایز نیز برعکس عقد لازم است به این صورت که در عقود جایز طرفین می‌توانند به هر دلیلی ، عقد را فسخ نمایند مگر اینکه عقد وکالت از نوع بلاعزل باشد. اما وکیل در اصطلاح حقوقی، فردی است که از طرف شخص حقیقی یا حقوقی برای انجام اموری انتخاب می‌شود.

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. از طرف دیگر لازم به ذکر است که بسیاری از این دسته از افراد و وکلای دادگستری، تحصیلات خود را در گرایش‌های تخصصی‌تر نیز تکمیل می‌نمایند و توانایی و مهارت خاصی را در زمینه وکالت تخصصی در حیطه مربوط به خود را دارند . بنابر این عوامل می‌توان این طور نتیجه گرفت که یک وکیل پایه یک دادگستری، حتی اگر در زمینه موضوعی دیگر مانند خانواده، صاحب تخصص باشد، می‌تواند در کلیه موضوعات حقوقی و کیفری نیز فعالیت داشته باشد و در این زمینه، هیچگونه محدودیتی برای وی وجود ندارد.

او سال ها در این زمینه تحصیل کرده است و با توجه به تجربه ای که در سال ها کار خود به دست آورده است می تواند راه موکل خود را هموار کند. متاسفانه برخی افراد به منظور این که کار ساده ای در پیش دارند و یا این که در هزینه های خود صرفه جویی کننداهمیت مراجعه به وکیل حقوقیرا نادیده می گیرند و بعد ها به مشکلات دیگری بر می خورند‌. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند.

تخلیه اماکن تجاری مشمول قانون سال 1356

زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود. که فردی با رضایت و اجازه مالک، چیزی را به تصرف خود درآورده است. در این فرض با وجود شرایط لازم صرفنظر از اینکه ملک برای سکونت اجاره داده شده باشد. یا برای کسب و پیشه، مالک می تواند با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه ید بنماید.

ادامه قرارداد ها

یک وکیل مجرب باید در حوزه کاری‌اش متخصص و متبحر باشد و با ورود به پرونده‌های مرتبط با حوزه فعالیتش به یک وکیل پایه یک دادگستری باتجربه شناخته می‌شود. اگر شما دنبال بهترین وکیل تهران هستید و میخواهید با یک تیم مجرب و حرفه ای کار کنید پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای آریا دادیار کمک بگیرید که با توجه به گروه بودن چندین وکیل همزمان روی پرونده شما کار می کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید. بهترین وکیل تهران به کسی گفته می شود که دارای پرونده های متعدد و مختلف باشد و اکثر موکلا از آن راضی باشند و به قوانین تسلط کافی دارد و در کار خود خبره و حرفه ای است. در برخی مواقع ( در مورد وکلای ماده 187 ) لازم است زمانی از گرفتن پروانه پایه دو گذشته باشد تا امکان شرکت در امتحان نهایی به وکلا داده شود و با قبولی در آن آزمون پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت کنند. تیم وکلای ایران پارس اکسپرت با بهره گیری و کمک بهترین وکلای تهران آماده ارائه خدمات حقوقی در زمینه دعاوی کیفری می باشد.

حواستان باشد که شما زمانی برای انجام آزمون و خطا ندارید و یکوکیل با تجربه حقوقیکه آزمون و خطا های لازم را انجام داده است امکان اشتباه را از شما می گیرد. یکوکیل خوب حقوقیبه تمام مراحل دادگاه نظارت می کند و در تمام جلسات دادگاه حاضر می شود و دیگر لازم نیست موکل او در تمام جلسات دادگاه حاضر شود. خیلی از افراد از ما سوال می پرسند که چه موقع باید به سراغ یک وکیل حقوقی در تهران برویم. در چنین مواقعی نیز بهتر است از همان ابتدا به سراغ یک وکیل درجه یک بروید و تمام کار را به او بسپارید.