دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-وکالت

وکیل پایه یک دادگستری باید برای حل پرونده‌های موکلین خود، کم‌هزینه ترین و موثرترین راه حل را در نظر بگیرند و همواره منافع موکل خود را اولویت قرار دهند. حضور وکیل پایه یک دادگستری باعث می‌شود که از طریق تجربیات و تسلط وکیل در موضوعات حقوقی و قوانین مصوب ، بهترین و موثرترین راه را برای موفقیت پرونده اتخاذ شود. به این صورت که وکیل می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از طریق جلوگیری از صرف هزینه اضافی یا خسارات احتمالی مسیر پرونده را به سوی موفقیت آن تغییر دهد. موسسه حقوقی فرهنگ تفاهم در راستای احقاق حقوق شما با همکاری وکلای متخصص پایه یک دادگستری در همه زمینه‌های حقوقی حاضر به ارائه خدمات مربوطه می‌باشد. ما بنا به نیاز مردم ایران در زمینه مشکلات حقوقی اقدام به انجام خدمات حقوقی نموده است که از مهم ترین خدمات این موسسه می‌توان به بهترین وکیل در تهران اشاره نمود.

  • یک وکیل حرفه‌ای، علاوه بر داشتن نزاکت، باید در عمل و گفتار خود جسارت نیز داشته باشد.
  • وکیل محمد مومن زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز متخصص در پرونده های کیفری،ملکی،قراردادها،ارث وخانواده،مواد مخدرو…
  • وکیل چک و سفته می تواند در مورد اسناد تجاری و بانکی، رسیدگی به چک و سفته برگشتی شما را راهنمایی کند.
  • جهرمی از اوایل انقلاب اسلامی دارای مسولیت‌های مختلفی بوده و به همین دلیل در روزنامه گل آقا به ایشان لقب ابوالمشاغل داده شد.
  • یکوکیل خوب حقوقیبه تمام مراحل دادگاه نظارت می کند و در تمام جلسات دادگاه حاضر می شود و دیگر لازم نیست موکل او در تمام جلسات دادگاه حاضر شود.

آزمون وکالت بسیار دشوار است و هر فارغ‌التحصیلی امکان اخذ نمره قبولی را نخواهد شد. فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید. وکیل پایه دو اجازه شرکت در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از 250 میلیون و همچنین خواسته های غیر مالی به جز اصل نکاح، طلاق، اثبات نسب و نفی نسب را دارد. باید به موقع در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند، اگر سند، مدرک و یا اسناد دیگری از موکل دریافت کرد رسیدی به او تحویل دهد، تمامی دادخواست ها، لوایح و قراردادها را تنظیم کند و ….

اصل چهارم : به نظرتون وکیل خانم انتخاب کنیم یا آقا

در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند . بهترین وکیل تهران، در این نوشته به معرفی بهترین وکیل تهران می پردازیم. شما می توانید حسب مورد بر اساس نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید.

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند. وکیل مهتاب مرادی گروه حقوقی وکلای پایه یک دادگستری پذیرش انواع دعاوی حقوقی کیفری خانواده چک قرارداد ها و….

ایشان دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی می باشند و سوابق شان تدریس در دانشگاه شوشتر، دزفول و شوش بوده است. خانم طافی تا به الان 10 سال سابقه دارند و موفق شده اند تا بیشتر از 350 پرونده موفق داشته باشند. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند. در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. دعاوی کیفری یکی از مهمترین و پیچیده‌ترین دعاوی مطرح شده در دادسرا هستند که وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست حتما با تخصص کامل در این پرونده ها وارد شود.

سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند. سامانه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا، این افتخار را دارد که با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان و مشاوران مجرب و خبره و تحصیل کرده، پاسخگوی تمام ابهامات، سوالات، نگرانی‌ها و دغدغه‌های هموطنان، پیرامون کلیه دعاوی حقوقی و کیفری آن‌ها باشد. پس می‌توان گفت در اغلب سامانه‌های حقوقی، یک مشاوره حقوقی لزوما یک وکیل پایه یک دادگستری نیست ولی تمامی وکلای پایه یک دادگستری را باید مشاور حقوقی محسوب کرد.

حقوق بیمه

آزمون مرکز مشاوران تقریبا با فاصله کمی از آزمون کانون وکلای دادگستری برگزار می‌گردد. آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه کمی آسان‌تر از آزمون کانون وکلای دادگستری است ولی در روش برگزاری و طی دوره کارآموزی به یکدیگر شباهت دارند. وکیل پایه یک دادگستری، موظف است که بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه را برای موکل خود انتخاب نماید و در دفاع از موکل خود تمامی منافع او را در لحاظ کند.

از مهم ترین اصول اخلاقی در امر وکالت، صداقت و راستگویی است که یک وکیل خوب همواره رعایت می‌کند. وکیل پایه یک دادگستری خوب فقط به فکر حق‌الوکاله خود نیست و خود را ملزم به رعایت صداقت می داند و موکلش را در جریان تمام روندها و پستی و بلندی‌های پرونده قرار می‌دهد. دراین‌بین، وکیل پایه یک دادگستری به واسطه دانش و تجربه خود، تخصص کافی را در دفاع از حقوق موکل خود، چه در نقش متهم یا خوانده و چه در نقش شاکی یا خواهان دارد.

مدارک تحصیلی آقای مهری شامل، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است، همچنین ایشان دوره کارشناسی ارشد حقوق و تجارت بین الملل را گذرانده اند و موفق به اخذ دیپلم رشته آموزش ابتدایی دانش سرای تربیت معلم تهران شده اند. آقای سلامیان وکیلی متخصص و مجرب برای مشاوره و پر تلاش برای ایجاد سازش بین طرفین دعوا هستند زیرا تسلط کاملی بر قوانین دارند و در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کنند. در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید. با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید.