دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل خوب با سابقه،وکیل پایه یک دادگستری متخصص در شهر مشهد-وکالت

دادیاران در کلیه امور کیفری ، حقوق عمومی، خانواده، ثبتی، ملکی، وراثتی دارای وکیل متخصص می باشد. وکیل پایه یک دادگستری در مشهد .وکیل خانواده در مشهد .وکیل طلاق در مشهد . مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران است که تعداد بسیار زیادی جمعیت دارد. افراد زیادی در مشهد هستند که برای انجام کارهای حقوقی، مالی، مشکلات خانوادگی و غیره به وکیل نیاز دارند. اما قبل از انتخاب وکیل، باید با ویژگی‌های یک وکیل خوب آشنایی داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر کارهای خود را پیش ببرید.

  • ایفای نقش به عنوان امین، قیم یا نماینده یک فرد یا تجارت؛ صحبت با سایر افراد مرتبط با پرونده موکل و مطالعه داده های حقوقی مختلف مانند مقررات، قوانین و قانون اساسی برای تأیید و تعیین عواقب پرونده.
  • وکیل باید از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار باشد و از جدیدترین مصوله و قوانین اگاه باشد.
  • موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد.
  • پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید.
  • افرادی که به دنبال وکیل در مشهد هستند اغلب از اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا دیگران راهنمایی دریافت می کنند.
  • آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند.

هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. وکیل علیزاده مقدم انواع پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی را قبول می‌کند و از زمان شروع فعالیت تا کنون، بیش از 500 پرونده موفق داشته است. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود.

مراحل معمول انجام پرونده شما

خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. این وکیل در زمینه دعاوی مالی شخصی فعالیت می‌کند و باید در حوزه‌ی قانون مدنی، قانون تجارت و آیین دادرسی مدنی تخصص داشته باشد تا بتواند پرونده‌های مختلفی که در زمینه‌ی مالی به وجود می‌آیند را برطرف کند. تمامی مسائل مالی که در شرایط مختلف به وجود می‌آیند را به وکیل دعاوی مالی در مشهد بسپارید. هر وکیل حوزه فعالیت مخصوص خود را دارد؛ البته تمامی وکیل‌ها می‌توانند در تمامی زمینه‌ها فعالیت کنند اما تخصص آن‌ها در برخی حوزه‌ها بیشتر است.

ادامه وکیل دادسرا دادگاه ویژه روحانیت

به جهت آغاز و شروع رسیدگی به پرونده کیفری لازم است که شاکی با مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند. همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند. شایان ذکر است که اگر نظر بازپرس، بعد از بررسی و تحقیق به مجرمانه بودن عمل باشد، با صادر کردن قرار جلب به دادرسی موضوع را به دادستانی به جهت اظهار نظر ارسال می نماید.

در واقع درصد بالای پیروزی در پرونده‌ها، رضایت حداکثری موکلین، صداقت، امانت‌داری، تعهد و تبحر بالای ایشان در وکالت موجب شده که ایشان به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شود. برای انتخاب بهترین وکلا مشهد نیاز است که حتما یک‌ سری نکات ساده اما مهم را در نظر داشته باشید تا بعداً دچار برخی مشکلات احتمالی نشوید. بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید.

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که در میان تمامی وکیل‌هایی که در مشهد فعالیت می‌کنند، کدام یک را برای حل کردن پرونده‌ی خود انتخاب کنیم. شما باید در خصوص این موضوع مسائلی مانند مرجع قضایی، شاکی و یا متهم، میزان حق الوکاله و خواهان پرونده را در نظر بگیرید. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های کیفری، خانواده و دادگاه انقلاب، داوری در پرونده های بسیار حقوقی و همچنین مشاور حقوقی شرکت های ساخت و ساز برج های باران در مشهد و … از سوابق ایشان است.

شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. خانم همتا بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وکالت ایشان خارج شده به این دلیل می‌توان خانم شفا را از بهترین وکلای مشهد عنوان کرد.

پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد. ایفای تعهد و موارد مرتبط با بیع و غیره … در صلاحیت دادگاه های حقوقی هستند. وکیل خوب از مهارت کلامی بالایی برخوردار است که بتواند بهترین مشاوره حقوقی را در اختیار موکل خود قرار دهد و اصطلاحات حقوقی را به زبانی ساده برای موکل خود بازگو کند.