دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل در ایران بهترین وکلای تهران 09126008720 88401416

البته قبل از سال ۱۳۳۲ قمری به صورت غیر رسمی و به طور متفرقه، وکالت‌هایی صورت می‌پذیرفت و لیکن از این سال وکالت تحت قواعد و قوانین مدونی قرارگرفت که از ناحیه‌ی وزارت عدلیه‌ی وقت تعیین و تبیین گردیده بود. مطابق فرمان وزیر عدلیه مرحوم فروغی، وکلا به ۳ درجه تقسیم‌بندی می‌شدند و حق مداخله در پرونده‌هایی را داشتند که از محاکم ابتدایی تا دیوان عالی کشور را شامل می‌گردید و به همین منظور امتحاناتی از وکلا اخذ می‌گردید. دقت داشته باشید که وکالت اصولا با تنظیم سند رسمی و غیر رسمی برای بستن قرارداد عقد وکالت همراه است. اگر قرار است عقد وکالت با سند عادی و غیر رسمی همراه باشد، در اصطلاح میگوییم که وکالت نامه از نوع تنظیمی میباشد .

  • سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود.
  • یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های وکیل در ایران در هنگام طرح دعاوی مدنی میباشد.
  • باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.
  • وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور میشود.

مشاوران حقوقی بعد شنیدن تمام جزئیات مربوط به پرونده تان، شماره وکیل پایه یک دادگستری را در اختیارتان میگذارند و دیگر قادر خواهید بود با خیالی آسوده امور خود را انجام دهید. وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود. این وبسایت افتخار این را دارد که تا کنون افراد زیادی که به دنبال وکیل بودند توانسته اند از طریق این سایت با وکلای متخصص مشکل حقوقی خود را حل نمایند. تیم دادسو، مجموعه‌ای متشکل از وکلای پایه یک و کارشناسان حقوقی است که به ایرانیان داخل و خارج از کشور خدمات وکالتی و‌ حقوقی ارائه می‌کند.

وکیل کاربلد در ایران

اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد وکیل در ایران برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….). یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود. توجه داشته باشید که در چنین مواقعی متهم حق دارد از همان مرحله ی کشف جرم تا زمان اجرای حکم صادره به کمک یک وکیل خبره تمام مراحل دادرسی را بگذراند. وکیل انحصار وراثت در ایران نیز نوعی دیگر از وکالت امور مدنی میباشد که در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته است.

بهترین وکیل، در دادگاه‌ های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و غیره در زمینه امور مدنی به دفاع از حقوق موکلین خود می پردازد. وکیل یا نماینده یا جانشین، کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. حقیقتا بدون کمک یک وکیل کارآزموده، افرادی که دارای دغدغه های مالی و غیرمالی بسیار زیادی می باشد و دچار تنگنا در وقت هستند، نمیتوانند وقت و زمان معینی را نیز مختص رسیدگی به پرونده های حقوقی کنند.

بدون حضور وکیلم صحبت نمی کنم!

علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد. سپاس گزارم که تا این بخش مقاله بهترین وکیل ایران همراه ما بودید. برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت.

آیا به یک وکیل متخصص نیاز دارید؟

یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است. منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است. در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند.