دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل در مشهد 09152491040 وکیل خوب در مشهد دادپلاس-وکالت

در دعوای حقوقی سه فاکتور زمان ، هزینه و نتیجه مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و هر سه فاکتور به رعایت مقررات شکلی و ماهوی در تنظیم دادخواست و اقامه دعوا بستگی دارد استفاده از تخصص وکیل حقوقی در مشهد باعث می گردد تا اصحاب دعوا از اتلاف وقت و هزینه وهمچنین تضییع حق مصون بمانند. بر طبق قانون مذکور وجود قاضی مشاور زن علاوه بر قاضی رسیدگی کننده پیش بینی شده است قضات دادگاه خانواده می بایستی متاهل و حداقل چهار سال سابقه خدمت قضایی داشته باشند. هنگامی که افراد قراردادی را امضا یا منعقد می کنند، سؤالات حقوقی کلیدی مطرح می شود. در واقع، بدون کمک یک وکیل قراردادی، دو طرف یک “قرارداد” ممکن است متوجه شوند که یک قرارداد قانونی از ابتدا ایجاد نشده است.

  • امروزه با گسترش محیط سایبر،جرایم سایبری نیز توامان با هم افزایش یافته و خبرهای زیادی مبنی بر کلاهبرداری های سایبری در مطبوعات منتشر می شود.
  • به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد.
  • درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد.
  • بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید.
  • به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد.

اگر مطمئن نیستید که آیا باید قرارداد خاصی را امضا کنید، یا مشکلی در قراردادی که قبلاً امضا کرده اید دارید، وکیلی که در قراردادها تخصص دارد، وکیلی است که باید تجربه و تخصص لازم برای کمک به شما را داشته باشد. چنانچه درگیر پرونده سرقت هستید و راهی برای برگشت مال خود ندارید،گروه حقوقی حقوقی یک وکیل مدافع با بهترین وکیل مشهد آماده پیگیری پرونده شماست. وکلای متخصص در امور کیفری در مجموعه حقوقی دادیاران معمولا بیش از ۱۰ سال به صورت تخصصی بر روی پرونده های کیفری فعالیت کرده اند. با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند.

اولین قدم برای موفقیت در مسائل و مشکلات حقوی و قضایی انتخاب وکیل خوب است. موکلین و کارشناسان ما اتاق فکری را مختص پرونده شما تشکیل میدهند تا بهترین راه حل را پیدا کنند. وکیل‌هایی که به کار خود علاقه دارند و با اشتیاق آن را انجام می‌دهند، معمولا وکیل‌های بسیار خوب و کار درستی هستند.

جناب آقای حمیدرضا هوشیاریدکی وکیل پایه دو دادگستری

موسسه حقوقی آسایش گستران برای هرچه ارتباط سریع تر با وکلا از انواع راه های ارتباطی آفلاین و آنلاین استفاده کرده است. همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید. دعوای حقوقی اصولا باید در دادگاهی اقامه می شود که خوانده در آن اقامت دارد البته این اصل استثنائاتی را هم دارد که مهمترین آنها مربوط به دعاوی اموال غیرمنقول می باشد در این نوع دعاوی از قبیل مالکیت،تصرف عدوانی و…. باید دعوا در دادگاهی اقامه شود که مال غیرمنقول در حوزه آن واقع است هرچند که خوانده دعوا در آن حوزه اقامت نداشته باشد. با توجه به نکات ارائه شده در صورتی که پدر نسبت خود با فرزندش را انکار کند، مجازاتی برای او در نظر گرفته نمی‌شود مگر اینکه با استفاده از یکی از راه‌های گفته شده در بالا خلاف ادعای وی ثابت شود که در این صورت موظف است تمام حقوق پدری را در حق فرزندش ادا نماید و در کنار این موضوع فرزند از او ارث هم خواهد برد.

فرم درخواست وکیل

بسیار پیش آمده است که افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شده اند. موارد حقوقی قتل بسیار پیچیده بوده و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد، فردی که مرتکب جرم شده است به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند. در چنین مواردی کمک گرفتن از وکیل متخصص در پرونده های قتل بسیار ضروری می باشد .وکیل قتل در مشهد در صورت لزوم با جمع آوری اطلاعات کافی بی گناهی فرد مضنون به جرم قتل را ثابت کرده و یا در صورت مقصر بودن شخصی که مرتکب جرم شده ، در صورت امکان مجازاتش را به حداقل ممکن می رساند.

عباس شهروان

علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است.