دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل های شیراز-وکالت

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. بازار وکیل ورودی‌های متفاوتی دارد که می‌توانید برای رسیدن به بازار از آن‌ها استفاده کنید. بازار وکیل شیراز هم‌اکنون محل فروش کالاهای مختلف ایرانی و وارداتی است. برجسته‌ترین کالاهایی که در آن به فروش می‌رسد انواع فرش‌های دستباف و ماشینی ایرانی، پارچه و زیور‌آلات سنتی است.

  • چراکه مسائل ملکی به دلیل جنبۀ مالی آن از حساسیت شایانی برخوردار است….
  • تمرکز تعداد زیادی از جاهای دیدنی نظیر بناهای تاریخی، باغ‌های دل‌انگیز، مقبره‌ها و موزه‌های متنوع، شیراز را به یکی از برترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده‌ است.
  • ایشان در زمینه های ملکی، خانوادگی، ثبتی، کیفری و غیره فعالیت می کند و به عنوان بهترین وکیل در شیراز از نگاه مردم شناخته شده است.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. یک وکیل خوب دید گسترده‌تری نسبت به مسائل و مشکلات قضایی دارد و راه حل‌های قانونی بهتری برای پرونده‌ای که در دست دارد ارائه می‌دهد. هر یک از بهترین وکیلان شیراز ممکن است در پرونده‌های حقوقی با موضوع مشخصی مهارت داشته باشند، اما این به معنای ناآگاهی آن‌ها از موضوعات دیگر نیست.

ساخت کارخانه های تولید فرآورده های نفتی و پتروشیمی

در گذشته، تمام کارهای بازرگانی، خریدوفروش کالاهای داخلی و خارجی و مبادلات همگی در حجره‌‌های این بازار انجام می‌گرفت. در واقع بازار وکیل در آن دوران مانند قلب واقعی شیراز بود که تمام امور بازرگانی در آنجا به جریان می‌افتاد. بازار وکیل در ردیف آثار تاریخی کشور به شماره ۹۲۴ به ثبت ملی شده است. وکیل شخصی است که از قانون اطلاعات کاملی دارد و به موجب عقد قرارداد موطف می شود که امور حقوقی شخص دیگری را به عهده بگیرد .

بهترین وکیل پایه یک دادگستری شیراز

امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است. وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند.

وکیل حسن یونسی آزاد شد/ وکیل سعید شیخ طی امروز یا فردا آزاد خواهد شد

یک وکیل خوب در شیراز باید علاوه بر تخصص و تجربه کافی ، شهرت و خوشنامی داشته باشد . علاوه بر اینکه وکیل باید تحصیلات و تخصص در حوزه ی کاری خود داشته باشد ، سابقه ی کاری وکیل نیز بسیار مهم می باشد . امروزه افراد برای حل اختلافات خود به مراجع قضایی مراجعه می کنند و برای منفعت بیشتر و صرفه جویی در زمان و هزینه از وکیل متخصص کمک می گیریم . در جرائم موضوع بند های (الف)،(ب)،(پ)و(ت) ماده (۳۰۲) این قانون ، جلسه رسیدگی بدون حضور وکیل متهم تشکیل نمی شود .