دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان وکیل در اصفهان

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

  • در دادداک این امکان فراهم شده تا چنانچه در جستجوی وکیل دعاوی تجاری در اصفهان هستید، بتوانید اطلاعات تماس وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان را ملاحظه نموده و برای اعطای وکالت به دفتر کار ایشان مراجعه و یا برای دریافت مشاوره حقوقی با منشی دفتر ایشان جهت رزرو نوبت تماس حاصل نمایید.
  • ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد.
  • متخصص در دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی، قراردادها و ثبت شرکت ها، معاملات و … هستند.
  • دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است.
  • توصیه من به شما همراهان عزیز اینه که همیشه تو مسیر پر پیچ خم امور حقوقی از تجربه وکلای متخصص استفاده کنید.

تنظیم اظهارنامه آنلاین تنظیم اظهارنامه اولین قدم برای دستیابی به حق و حقوق خود از روش های قانونی و حقوقی می باشد. من از آقای محمد امین شاهنگیان برای مشاوره طلاق و مهریه کمک گرفتم و ایشون در اسرع وقت و بسیار با صبر و حوصله جواب بنده رو دادند. دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای).

بهترین وکیل اصفهان را چگونه پیدا کنیم؟

همچنین چنین وکیلی باید نسبت به نظریات خود نیز نگاهی نقادانه داشته باشد و نقاط ضعف آن را بشناسد تا بتواند مانع از آن شود که طرف مقابل در دعوی استدلال های او را زیر سوال ببرد. زیرا وکیلی برای شما مناسب است که به راحتی به او اعتماد کنید و مشکلات خود را به وکیل خود بگویید و از افشای اسرار خود نترسید. با این روش می توانید از موضوعی که به وکیل سپرده اید اطمینان کامل داشته باشید.

لیست 10 تا از بهترین وکیل طلاق در شیراز [ آپدیت 1401 ]

شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ایران می باشد و یکی از استان های تاریخی و به عبارتی پایتخت تاریخی ایران است. پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه وکلای مهر اصفهان می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. اگر قصد تأسیسیک شرکت را دارید و می‌خواهید در مورد تشکیل شرکت راهنمایی بگیرید، بدون شک بایدیک وکیل تجاری با تجربه پیدا کنید. در حالی که وکلای موفق، صفات مشترک بسیاری دارندولی ممکن است در دفاعیات خود به یک قانون متمایز متکی باشند.

البته برخی از این دانش ناشی از تجربه بوده و بخشی از آن از آموزش ناشیمی‌شود. وکیل خوب در اصفهان با شرکت در پرونده های حقوقی مختلف این اطمینان را به مراجعان خود می دهد که مشکلات حقوقی ایشان به بهترین نحو حل و فصل می شود. تجربیات وکیل و اشراف وی به مواد قانونی مختلف در این مسیر بسیار کمک کننده خواهد بود. وکالت هم مانند شغل های دیگر در جوامع امروزی، نیازمند تجربه و مهارت است و به تخصص نیاز دارد. دعاوی ثبتی مشاجراتی است که در روند ثبت املاک و اسناد و اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا رخ می دهد.

البته صرف داشتن تجربه‌ی زیاد در یک زمینه دلیل نمی شود که آن وکیل در زمینه‌های دیگر نیز تجربه داشته باشد. مثلا ممکن است یک وکیل بیشتر در زمینه های حقوقی تجربه و اطلاعات داشته باشد اما در زمینه های کیفری آن چنان تجربه‌ای نداشته باشد و یا بالعکس. پس نتیجه این می شود که زملنی که می خواهید وکیلی را برای پرونده‌ی خود انتخاب کنید، به رزومه و سابقه‌ی کاری او دقت کنید چون این کار بسیار موثر و سودبخش است.

ایشان یکی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان بوده و در زمینه وکالت بیش از 17 سال سابقه حرفه ای دارند. آقای شیشه گر در این سال ها موفق به بررسی پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی گوناگون شده اند. ایشان در حل پرونده های موکلین خود از دانش و تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده اند استفاده می کنند. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند.

علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد. برخورد و رفتار شایسته، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، پایبندی به زمان، فن بیان و گفتاری شیوا و رسا از خصوصیات این وکیل نمونه است که باعث شده اقای کلانتر در زمره بهترین وکیل اصفهان قرار گیرد.