دسته‌ها
اخبار

بهترین و پرفروش‌ترین عینک‌های آفتابی زنانه و مردانه تابستان ۱۴۰۱-اصیل بخرید

بهترین و پرفروش‌ترین عینک‌های آفتابی زنانه و مردانه تابستان ۱۴۰۱-اصیل بخرید

در این میان لنزهای ساخته شده از پلی کربنات، سبک‌تر با مقاومت بالا هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند. پرادا بعنوان یکی از رهبران مد که در سرتاسر دنیا شناخته شده است، از مواد با کیفیت عالی برای ساخت عینک های خود استفاده می کند؛ تا بخوبی بین ظاهر و مرغوبیت عینک ها تعادل ایجاد کند. عینک چشم گربه ای پرادا، یکی از انواع جدیدترین مدل عینک آفتابی اصل است که از طراحی خیره کننده ای برخوردار است. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با ۱۰ برند برتر عینک آفتابی زنانه از لاکچری ترین برندهای جهان آشنا می کند. اگر شما هم تجربه خرید از این برند ها یا سایر تولید کنندگان عینک دارید٬ توصیه می شود که نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین برندهای زیادی در دنیا ظهور کرده اند که بر روی ساخت این عینک ها تمرکز دارند. تا جایی که انتخاب یک عینک آفتابی در بین برندهای متعدد، دشوار شده است. در این مقاله از اپتیک پاسارگاد ایران 10 مارک عینک آفتابی اورجینال و باکیفیت را معرفی خواهیم کرد؛ تا با بهترین برندهای صنعت عینک آشنا شوید. این لنز در شرایط آفتابی و ابری به دلیل رنگ دودی آن استفاده می‌شود.

عینک‌های این برند دارای طراحی کلاسیک هستند که امضای اختصاصی بربری را همیشه روی بدنه‌ی تمام آنها می‌توان دید. ری-بن در دهه ۵۰ میلادی برای اولین بار مدل ویفرر را طراحی و روانه بازار کرد. دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید. یعنی در واقع بدون توجه به مارک، اول باید ببینید، چه فریمی با فرم صورت شما تناسب دارد و سپس دنبال همان شکل در برند مورد علاقه خود باشید. اما همه می‌دانیم که برخی برندها موفق‌تر از بقیه در میدان رقابت ظاهر شده‌اند و محصولاتشان را نمی‌توان با هیچ مارک دیگری مقایسه کرد. سایت آر اس بی یو با هدف افزایش آگاهی کاربران قبل از خرید، در تلاش است هوشمندانه ترین انتخاب ها را به مخاطبان معرفی کند.

اگر هم پوست سفیدی ندارید رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی و خاکستری می‌توانند انتخاب‌های خوبی برایتان باشند. این موضوع می‌تواند در درازمدت باعث ایجاد اثرات همیشگی نیز بشود. اگر شما صورتی مستطیل شکل دارید، بهتر است از عینک های آفتابی کشیده و زاویه دار استفاده کنید که گوشه های آن ها حالت گرد داشته باشند. از مهم ترین جنس هایی که برای لنز عینک استفاده می شود می توان به شیشه با جنس مواد معدنی، شیشه با جنس مواد ارگانیک، شیشه با جنس پلی کربنات و … می باشد. به لیست بالا مراجعه کنید و مشخصات عینک های آفتابی اصل را بررسی کنید. لنز این عینک با استانداردهای UV400 و قابلیت جذب اشعه فرابنفش تولید شده است.

  • همین طراحی‌های عجیب، متفاوت و پرزرق‌و‌برق D&G باعث شده تا این برند عینک ایتالیایی در بین سلبریتی‌ها و عموم مردم محبوب باشد.
  • عینک‌های آفتابی در مدل‌های مختلف مطابق با سلیقه‌های متفاوت آقایان و خانم‌های شیک پوش طراحی و تولید شده‌اند.
  • یعنی اگر پس از خرید عینک آفتابی بنابه‌هر دلیلی احساس کردید که دوست دارید عینک را عوض کنید یا حتی پس دهید، فقط کافیست با پشتیبانی لوناتو تماس بگیرید.
  • اوکلی عینک هایی برای گلف بازی و حتی بیس بال ارائه کرده است.

در آن زمان این عینک‌ها بسیار موردتوجه برندهای لوکس جهان قرار گرفت. همین باعث شد تا مدل ویفرر هنوز هم جزو بهترین برند عینک آفتابی زنانه به‌شمار بیاید. مدل‌های خلبانی آن هم فریم‌های باریک فلزی و عدسی‌های رنگی انعکاسی دارند. عینکی با کیفیت و زیبا که محافظ چشم‌ها در برابر اشعه‌ی ماوراء بنفش بوده و مناسب برای خانم‌ها است.

عینک آفتابی زنانه مدل آتشی

طراحی‌های این مارک عینک آفتابی ایتالیایی ترکیبی از پیچیدگی و جذابیت در دل خود دارد. در میان برندهای تولیدکننده عینک آفتاب زنانه ، باید به برند مشهور ایتالیایی پرادا اشاره کرد. رنگ های مختلفی برای عینک آفتابی وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

این محصول تولید کشور ایتالیا بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد. آقایانی با فرم‌های مختلف صورت می‌توانند برای استفاده‌ی روزمره در هوای آفتابی از این عینک استفاده کنند. به خوبی از چشمان در مقابل نور خورشید محافظت می‌کند و دارای محافظ UV ۴۰۰ است. فریم این عینک طراحی زیبایی دارد و از جنس فلز asilbekharid و کائوچو است. ما در این مقاله قصد داریم درباره بهترین عینک آفتابی زنانه صحبت کنیم.

Jimmy choo عینک آفتابی زنانه

دارای فریمی به فرم خلبانی، رنگ طلایی و از جنس فلزی با کیفیت است. این عینک مناسب برای استفاده در شرایط متفاوتی همچون دوچرخه سواری، رانندگی، تنیس و استفاده‌ی روزمره بوده که زیبایی چشم‌نوازی دارد. عینک آفتابی لوناتو مناسب برای خانم‌ها و آقایان بوده که برای استفاده‌ی روزمره و حتی در زمان رانندگی انتخاب بسیار خوبی است.

عینک آفتابی زنانه ماریو روسی Mario Rossi کد MS01-340

عینکی بسیار با کیفیت از برند مولسیون که مناسب برای خانم‌ها است. یکی از عینک‌های آفتابی زنانه با دوام که تولید کشور فرانسه بوده و تکمیل کننده‌ی یک استایل شیک و زیبا خواهد بود. مناسب برای صورت‌هایی با فرم‌های مختلف که دارای فریمی به رنگ مشکی و طلایی می‌باشد. یکی از برندهای مشهور تولیدکننده بهترین عینک آفتابی زنانه ، یعنی گوچی، مناسب زنانی است که عاشق لوکس و خاص بودن هستند.

در صورت انتخاب اشتباه، می‌توانید احساس ناراحتی در چشم و گردن و یا سردرد کنید بنابراین در انتخاب خود دقت بیشتری کنید. فریم چوبی بسیار خاص و منحصر به فرد است و با محیط زیست بیشترین هماهنگی را دارد. باید به نکات مختلفی توجه شود تا بتوان زیباترین و بهترین نوع آن را خریداری کرد. مدل‌های قطره اشکی یا کاملا گرد صورت پهن و مربعی را طبیعی‌تر جلوه می‌دهند و گزینه مناسبی برای این افراد هستند. با توجه به این که عدسی آنتی رفلکس می باشد چشمان شما وقتی از این عینک استفاده کنید از روبرو مشخص نیست و جهت رانندگی و ماهیگیری و در برف بسیار عالی می باشد.