دسته‌ها
اخبار

به دنبال توسعه ایالات متحده، شرکت مدیریت هزینه های قانونی Apperio دور رشد 7 میلیون دلاری را افزایش داد


شرکت مستقر در لندن آپریوکه نرم افزار تجزیه و تحلیل هزینه های قانونی و ردیابی مواد را ارائه می دهد، امروز گفت که دور رشد 7 میلیون دلاری سرمایه گذاری خطرپذیر را جمع آوری کرده است. از این بودجه برای توسعه بیشتر محصول خود برای مشاوره شرکتی، پاسخگویی به تقاضای فزاینده شرکت های حقوقی برای عملکردهای جدید و تسریع گسترش خود به بازار ایالات متحده استفاده خواهد کرد.

این اعلامیه امروز کل بودجه ای را که Apperio تا به امروز جمع آوری کرده است به 19.9 میلیون دلار می رساند.

سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاری مذاب (دراپر اسپریت سابق)، با مشارکت از مفهوم سرمایه، IQ Capital، Nextlaw Ventures، سیر تکاملی و هامبرو پر،، که بدهی خطرپذیر را فراهم کرد. هر دو Volution و Hambro Perks سرمایه گذاران جدیدی در این دور هستند.

درباره Apperio در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext بیشتر بد،د.

مدیرعامل نیک، دادهمار

رئیس غیر اجرایی آپریو گفت: “این امر مخفیانه نیست که سرمایه گذاری مخاطره آمیز در بخش های فناوری کند شده است.” دیوید الدریج. «این که Apperio با سرمایه‌گذاران جدید و موجود، در این محیط بسته شده است، گویای موقعیت منحصربه‌فرد شرکت در بخش فناوری حقوقی، ارزشی است که شرکت به مشتریان ارائه می‌کند و فرصت‌های مهم پیش رو».

ریچارد مارشمدیر پورتفولیوی شرکت Molten Ventures، گفت که Apperio به دلیل تمرکز بر مکان و نحوه ارائه ارزش فناوری به مشتریان و چگونگی گسترش آن، بسیار چشمگیر است.

مارش گفت: «در طول سال گذشته، توسعه محصول اختیارات Apperio را از مخارج قانونی به سایر روابط عمده خدمات حرفه ای، از جمله حسابداری و حسابرسی، گسترش داده است. “این به طور قابل توجهی پتانسیل ارزش برای مشتریان و بازار قابل آدرس دهی در سطح جه، را برای شرکت افزایش داده است.”

مطالب مرتبط: در دفاع از ساعت قابل پرداخت: یک قانون مصاحبه بعدی با نیک، دآدهمار، مدیر عامل آپریو.

بنیانگذار و مدیر عامل آپریو، نیک، دادهماروکیلی است که مدیر سرمایه گذاری سهام خصوصی شده است و زم، که متوجه شد شرکت PE او اغلب از اندازه فاکتورهای شرکت حقوقی شگفت زده می شود، ایده شرکت را به دست آورد. هزینه‌هایی که توسط ارائه‌دهندگان خدمات حقوقی خارجی دریافت می‌شود، اغلب از هزینه‌های ،نی که در ابتدا ارائه شده بود، بیشتر می‌شود، بدون اینکه تا زم، که صورت‌حساب به آن رسیده باشد، چندان قابل مشاهده نیست.

دادهمار که قبلاً در یک شرکت حقوقی کار کرده بود، می‌دانست که با توجه به سرعت و شدت کار در مورد معاملات، هم مشتری و هم شرکت می‌توانند اطلاعات مربوط به مدت زم، که شرکت رزرو کرده است را از دست بدهند. او با اعتقاد به اینکه راه بهتری وجود دارد، آپریو را تأسیس کرد.

محصول Apperio مشاوره داخلی را با دیدی جامع از هزینه های قانونی آنها در یک داشبورد ارائه می دهد. این پلتفرم هزینه‌های قانونی تاریخی و فعلی، از جمله کارهای در حال انجام را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند و یک گردش کار تأیید فاکتور ساده را ارائه می‌کند. این نرم افزار تا حدی این کار را با اتصال مستقیم به سیستم های مدیریت عملکرد شرکت های حقوقی انجام می دهد.

با این دیدگاه، دپارتمان های حقوقی می توانند در زمان واقعی ببینند که بودجه یک موضوع حقوقی به آستانه مشخصی رسیده است و سپس تصمیم بگیرند که آیا موضوع را با شرکت حقوقی مطرح کنند یا خیر.

آپریو می گوید بیش از 60 مشتری مشاور شرکتی از جمله Network Rail، Cornerstone، P،enix Group و Royal London، و بیش از 250 شرکت حقوقی جه، متصل به پلتفرم Apperio دارد.

d’Adhemar گفت: “ما عمیقا از سرمایه گذاران خود سپاسگزاریم که تعهدشان به Apperio اجازه داده است تا در مورد این مشکل پایدار شفافیت در تجارت قانون متفاوت فکر کند.” ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری آنها در فصل بعدی هستیم زیرا نرم افزار مدیریت هزینه های قانونی خود را ایجاد می کنیم و در تلاش برای تقویت رابطه بین مشاوران شرکتی و شرکت های حقوقی آنها هستیم.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/eyeing-u-s-expansion-legal-spend-management-company-apperio-raises-7m-growth-round.html