دسته‌ها
اخبار

تلاش قانونگذاران برای ممنوع کردن رسانه های اجتماعی برای کودکان


کودک، که از تلفن های هوشمند و تبلت استفاده می کنند.

ایمنی آنلاین کودکان همچنان اولویت اصلی سازمان های ،تی در ایالات متحده است، در حالی که مقامات مدارس در سراسر کشور به طور فزاینده ای سیاست های رسانه های اجتماعی را برای دانش آموزان وضع می کنند. با افزایش خطرات، با شکایت های غیرقانونی مرگ علیه شرکت های رسانه های اجتماعی، قانونگذاران فدرال و ایالتی در حال کار بر روی اقدامات اضافی برای محافظت از کودکان آنلاین هستند.

موضوع ایمنی کودکان در فضای آنلاین همچنان از حمایت دو حزبی در کنگره برخوردار است. با این حال، در همان زمان، قو،ن مربوط به حمایت از کودکان در حوزه دیجیتال سؤالات مهمی را در مورد آزادی های مدنی و مقررات بیش از حد ایجاد می کند.

COPPA: یک قانون قدیمی که استیم را از دست می دهد

در اوایل سال جاری، ما قو،ن اخیری را که در سراسر کنگره منتشر شده بود، پوشش دادیم که هدف آن رسیدگی به نرخ فزاینده افسردگی، خودکشی، و سایر اثرات سلامت روان بر جوانان است که بسیاری از کارشناسان آن را به رسانه های اجتماعی نسبت داده اند. این قو،ن پیشنهادی هنوز به تصویب نرسیده اند یا حتی قدرت کافی را به دست نیاورده اند، اما یک قانون فدرال عمده در مورد استفاده کودکان از اینترنت وجود دارد که برای دهه ها وجود داشته است. به نظر می‌رسد که اخیراً ممکن است این قانون در برابر افزایش انگیزه‌های کودکان برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی از بین برود.

در سال 1998، قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA) به قانون امضا شد. این قانون برای هر وب‌سایتی اعمال می‌شود که داده‌های افراد زیر 13 سال را جمع‌آوری می‌کند، که در واقع باعث می‌شود برای ا،ر سایت‌هایی که بچه‌ها واقعاً از آنها استفاده می‌کنند، اعمال شود. بسیاری از سایت ها به نوعی داده ها را جمع آوری می کنند. قانون ایجاب می‌کند که سایت‌ها قبل از جمع‌آوری داده‌های کاربران در این گروه سنی، رضایت والدین را دریافت کنند. در نتیجه، اکنون ا،ر سایت‌ها نیاز دارند که حداقل سن کاربران 13 سال باشد، در حالی که کودکان نیز ممکن است از طریق والدین خود که می‌توانند نمایه‌هایی را از طرف آنها تنظیم کنند، ثبت‌نام کنند.

با این حال، علیرغم قانون، کودکان همچنان تمایل دارند که بدون توجه به رضایت والدینشان و قبل از رسیدن به آن سن، ثبت نام کنند. مطالعه اخیر. به هر حال، جعل رضایت والدین اغلب آسان‌تر از جعل یک برگه اجازه برای رفتن به آن سفر مدرسه است. بنابراین، با ادامه این مشکل، قانونگذاران همچنان نگران هستند.

تلاش قو،ن جدید برای درگیری با کودکان

در پاسخ به نگر، های مداوم در مورد ایمنی کودکان در فضای آنلاین، نمایندگان کنگره روی قو،ن بیشتری کار می کنند. اخیراً، قانون محافظت از کودکان در رسانه‌های اجتماعی، قانون ایمنی آنلاین کودکان و قانون حفظ حریم خصوصی آنلاین کودکان و نوجوانان (COPPA 2.0) توجه زیادی را از رسانه‌ها به خود جلب کرده‌اند و قانون‌گذاران آن‌ها را به‌،وان پاسخی به یک بیماری پس از همه‌گیری توصیف کرده‌اند. بحران سلامت بر سلامت رو، جوانان تأثیر می گذارد.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد این بحران بهداشتی، می تو،د وبلاگ ما را بخو،د “آیا پلتفرم های رسانه های اجتماعی مسئول مرگ کودکان هستند؟” این مطالعه بر روی یک مطالعه انجام شده در داخل شرکت مادر فیس بوک، متا، که ارتباط بین افزایش خودکشی و استفاده از رسانه های اجتماعی را نشان می دهد برجسته می کند. در میان نوجوانان

قانون حمایت از کودکان در رسانه های اجتماعی

اوا، ماه گذشته، سناتورهای تام کاتن (R-Ark.)، کریس مورفی (D-Conn.) و کتی بریت (R-Ala.) و برایان شاتز (D-Hawai’i) لایحه ای را ارائه ،د. SB 1291، با ،وان قانون محافظت از کودکان در رسانه های اجتماعی.

سناتورها مأموریت قانون پیشنهادی را بیان ،د. سناتور شاتز گفت: “لایحه ما به ما کمک می کند تا از بحران رو به رشد سلامت رسانه های اجتماعی در بین کودکان جلوگیری کنیم.” “[O]سناتور کاتن گفت: لایحه شما والدین را دوباره کنترل آنچه را که فرزندانشان در اینترنت تجربه می کنند، در دست خواهند گرفت.[T]سناتور مورفی گفت: قانون دو حزبی او گام‌های مهمی برای محافظت از کودکان و پاسخگو ، شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی برمی‌دارد.

این قانون همه کودکان زیر 13 سال را از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی منع می‌کند، و شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را م،م می‌کند تا از جدیدترین فناوری برای تأیید اینکه کاربران بالای 13 سال سن دارند استفاده کنند. همچنین رضایت والدین را در شرایطی فراتر از آنچه لازم بود، م،م می‌کند. تحت COPPA و قو،ن گذشته. و شرکت های رسانه های اجتماعی را از استفاده از الگوریتم ها برای توصیه محتوا به کاربران زیر 18 سال منع می کند.

سناتور شاتز در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر اینکه قو،نی از این دست آزادی بیان را نقض می کند، اظهار داشت: “این ایده که یک الگوریتم دارای نوعی اصلاحیه اول است که به مغز کودک شما وارد می شود، مضحک است. و این ایده که یک نوجوان 13 ساله تا حدودی حق متمم اول را دارد که الگوریتمی محتوای ناراحت کننده را به گلوی آنها بیاندازد، همچنین مضحک است.”

قانون ایمنی آنلاین کودکان

در فوریه سال جاری، سناتور ریچارد بلومنتال (D-Conn.) معرفی کرد قانون ایمنی آنلاین کودکان، در کنار سناتورهای مارشا بلکبرن (R-TN.) و ادوارد مارکلی (D-MA.). لایحه، S. 3663، مست،م آن است که شرکت های رسانه های اجتماعی برای ،دسالان گزینه های بیشتری در مورد نحوه محافظت از اطلاعات خود، غیرفعال ، ویژگی هایی که اعتیاد آور تلقی شده اند و الگوریتم هایی که محتوا را برای مصرف کاربران پیشنهاد می کنند خاموش کنند.

سناتور بلومنتال دارد گفت“لایحه ما ابزارهای خاصی را ارائه می دهد تا شرکت های فناوری بزرگ را از هدایت محتوای سمی به سمت کودکان بازدارد و آنها را به خاطر قرار دادن سود بر ایمنی مسئول نگه دارد. سطوح بی سابقه ناامیدی و ناامیدی – یک بحران ملی سلامت روان نوجوانان – توسط الگوریتم های جعبه سیاه شامل اختلالات خوردن، قلدری، افکار خودکشی و موارد دیگر تقویت شده است.

به طور خلاصه، Blumental این لایحه را به ،وان م،م به رعایت “وظیفه مراقبت” از کاربران خود در شبکه های اجتماعی ،وان کرده است.

قانون حفاظت از حریم خصوصی کودکان و نوجوانان آنلاین (COPPA 2.0)

اصلاحیه به قانون حمایت آنلاین از کودکان در سال 1998، COPPA 2.0 حفاظت از حریم خصوصی قانون اصلی 1998 را گسترش می دهد تا افراد زیر سن 12 تا 16 سال را شامل شود. قانون اصلی فقط کودکان زیر سن 12 سال را شامل می شود. الگوریتم‌هایی برای توصیه محتوا به کاربران، و روش‌هایی را برای محافظت از اطلاعات جمع‌آوری‌شده از کاربران ا،امی می‌کند.

شرح لایحه، S. 1628، می خواند ردیابی حرکات آنلاین کودکان و نوجوانان و جمع‌آوری اطلاعات شخصی آن‌ها در بین وب‌سایت‌ها، برنامه‌های کاربردی، و بازیگران آنلاین از همه نوع امروز یک اقدام گسترده و مضر است.

از لحاظ تاریخی، پلتفرم‌های آنلاین از درجه قابل توجهی محافظت در برابر اشکال مختلف مسئولیت برخوردار بوده‌اند که در غیر این صورت می‌تواند ناشی از حوادث مختلف دیجیتال باشد. کارکنان FindLaw اشاره کرده اند که یکی از بزرگترین موانع برای ایجاد مسئولیت شرکت های رسانه های اجتماعی بند 230 است قانون نجابت ارتباطات مصوب 1996.

این بخش از قانون، پلتفرم‌های آنلاین را با مصونیت از مسئولیت مدنی ناشی از محتوای شخص ثالث، که اساساً نان و نان تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است، ارائه می‌کند. محتوای شخص ثالث هر چیزی است که توسط شخص دیگری غیر از پلتفرم رسانه های اجتماعی (مثلاً یک کاربر سایت) ایجاد شده باشد و زم، که در آن وب سایت منتشر می شود به آنها اعتبار داده می شود. این می تواند به شکل یک پست رسانه اجتماعی، وبلاگ، مقاله، تصویر یا ویدیو باشد. بنابراین، شرکت هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت به شدت به محافظت هایی که در بخش 230 برای آنها ارائه شده است، تکیه کرده اند.

قو،نی مانند قو،نی که اخیراً معرفی شدند با هدف کاهش حمایت‌هایی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از آن بهره می‌برند، کاهش می‌دهند، در حالی که در عین حال نگر،‌ها در مورد اینکه آیا چنین قو،نی حقوق متمم اول را نقض می‌کنند یا خیر، وجود دارد. از آنجایی که چنین قو،نی گفتار را محدود می کنند، می توانند در معرض چالش های قانون اساسی قرار گیرند.

باید دید که آیا دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان می‌توانند در حرکت خود به سمت محدودیت‌های بیشتر بر فناوری‌های بزرگ با هم متحد شوند یا خیر. از لحاظ تاریخی، فناوری بزرگ از نظر حقوق خود برای جمع‌آوری و فروش اطلاعات مصرف‌کنندگان، با چشم‌پوشی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر این صنعت، آزادی عمل زیادی داشته است.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/findlaw-for-teens/legislators-try-to-ban-social-media-for-kids/