دسته‌ها
اخبار

توجه استارت‌آپ‌ها: برنامه‌های کاربردی اکنون برای مسابقه راه‌اندازی ABA TECHSHOW 2023 باز شده است.


در شش سال خود تاکنون، رقابت کوچه استارتاپ در ABA TECHSHOW به منجنیق موفقیت لیست بلندبالایی از استارت آپ های فناوری قانونی کمک کرده است. اکنون این رقابت برای هفتمین سال خود بازمی‌گردد و درخواست‌ها از امروز رسما برای شرکت در یک مکان باز می‌شوند TECHSHOW 2023که از 1 تا 4 مارس در شیکاگو برگزار می شود.

از میان تمام ورودی های دریافت شده، 15 استارت آپ این کار را انجام خواهند داد برای شرکت در یک مسابقه زمین زنده که رویداد افتتاحیه TECHSHOW امسال خواهد بود، انتخاب شوند. علاوه بر مسابقه زمین، 15 فینالیست به ،وان غرفه داران در بخش ویژه S،up Alley سالن نمایشگاه کنفرانس برجسته خواهند شد.

امسال نیز با همکاری هیئت TECHSHOW مسابقه را هماهنگ خواهم کرد. برای جزئیات کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

استارت آپ ها چگونه انتخاب خواهند شد؟

مسابقات از امروز آغاز می شود. استارتاپ های علاقه مند به شرکت باید این فرم درخواست را تکمیل کنید. درخواست ها باید تا ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام در روز جمعه 6 ژانویه 2023 دریافت شوند..

از بین تمام درخواست های دریافت شده، یک هیئت متشکل از پنج داور 25 فینالیست را انتخاب می کنند. داوران امسال عبارتند از:

  • جینین لامبرت، رئیس مش، TECHSHOW 2023.
  • گی ت،الاکیس، رئیس مش، TECHSHOW 2023.
  • سوفیا لینگوس، معاون TECHSHOW 2023.
  • سینتیا توماس، معاون TECHSHOW 2023.
  • باب آمبروگی، سازمان دهنده کوچه استارتاپی.

در 17 ژانویه 2023، توضیحات هر یک از 25 فینالیست در وبلاگ ABA TECHSHOW، Above the Law و LawSites ارسال می شود و از خوانندگان دعوت می شود تا به موارد دلخواه خود رأی دهند. 15 استارتاپی که بیشترین رای را ،ب کنند برای استارتاپ آلی انتخاب خواهند شد. برندگان در 31 ژانویه اعلام خواهند شد.

معیارهای درخواست چیست؟

رقابت به استارتاپ هایی محدود می شود که معیارهای زیر را داشته باشند:

  • محصول یا خدمات شما برای وکلا یا متخصصان حقوقی هدف گذاری شده است، نه به مصرف کنندگان.
  • شرکت شما قبلاً هرگز در یک کنفرانس ملی فناوری حقوقی به نمایش گذاشته نشده است.
  • شرکت شما به کشش قابل توجهی، چه در زمینه کاربران و چه در تامین مالی، دست یافته است.
  • شما یکی از برندگان سال های قبل نبودید که برای ارائه در S،up Alley در سال های 2017-2022 انتخاب شده بودند.

علاوه بر این، شرکت شما باید نوآورانه باشد، به این م،ی که نیازی را که توسط سایر محصولات یا خدمات فعلی موجود در بازار برآورده نشده است را برطرف می کند یا این کار را به گونه ای انجام می دهد که در حال حاضر توسط دیگران انجام نمی شود.

اگر شرکت من انتخاب شود چه اتفاقی می افتد؟

15 فینالیست برنده در یک مسابقه زمین زنده که رویداد شب افتتاحیه امضای TECHSHOW است، روبرو خواهند شد. هر استارت آپ 2.5 دقیقه فرصت دارد تا در مقابل مخاطبان شرکت کننده در TECHSHOW طرح خود را ارائه کند. در پایان مسابقات، شرکت کنندگان به انتخاب نوآورترین شرکت به ،وان برنده رأی خواهند داد.

علاوه بر این، به هر 15 استارتاپ فضایی با هزینه ای تخفیف داده می شود تا محصول یا خدمات خود را در کوچه ویژه استارتاپ واقع در سالن نمایشگاه TECHSHOW به نمایش بگذارند.

  • برای هر استارتاپ فضایی در یک غرفه از پیش نصب شده یکنواخت ارائه می شود. نیازی نخواهید داشت (یا اجازه ندارید) غرفه خود را بیاورید.
  • هزینه غرفه 1500 دلاری هر استارتاپ خواهد بود. این کاهش قابل توجهی از هزینه استاندارد غرفه است. شما می تو،د به دنبال حامیان مالی باشید تا تمام یا بخشی از این هزینه را بپذیرند.
  • هر استارت آپی مسئول هزینه های سفر و هتل خود به شیکاگو است.

استارت‌آپ‌ها چه نتیجه‌ای از این دارند؟

ABA TECHSHOW یکی از برجسته ترین کنفرانس های فناوری حقوقی در جهان است. همه شرکت کنندگان در معرض مخاطبان وسیع و متنوعی از متخصصان حقوقی، از جمله پزشکان، دانشگاهیان، مشاوران و دیگران قرار می گیرند. علاوه بر این، مخاطبان TECHSHOW شامل رو،مه نگاران حقوقی، وبلاگ نویسان، تحلیلگران صنعت و سرمایه گذاران هستند.

برنده مسابقه زمین افتتاحیه شبانه دریافت خواهد کرد:

  • فضای رایگان 10×10 غرفه در TECHSHOW 2024.
  • فهرست رایگان 12 ماهه در راهنمای ،ید مرکز منابع فناوری حقوقی ABA.
  • اعتبار 5000 دلاری برای استفاده برای تبلیغات در رسانه های بخش قانون ABA.
  • نمایه ای از شرکت در وبلاگ LawSites من.

علاوه بر این، هر یک از 15 فینالیست یک لیست حق بیمه رایگان یک ساله در این فهرست دریافت خواهند کرد راهنمای فناوری حقوقی LawNext.

هیچ هزینه ای برای درخواست وجود ندارد و تکمیل فرم درخواست نسبتاً بدون درد است. ما مشتاقانه منتظر خواندن مطالب ارسالی شما هستیم.

سوالات؟ آنها را به راه من بفرست


منبع: https://www.lawnext.com/2022/11/attention-s،ups-applications-now-open-for-the-aba-techs،w-2023-s،up-alley-and-pitch-compe،ion.html