دسته‌ها
اخبار

توسعه شرکت بزرگ بازبینی قرارداد ژاپنی به ایالات متحده؛ از دانیل لوئیس، بنیانگذار سابق راول لاو و مدیر اجرایی LexisNexis به عنوان مدیرعامل نام می برد


در ژاپن، شرکت فناوری قانونی حقوقیکه با نام LegalForce در آنجا فعالیت می کند، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان فناوری بررسی قراردادهای هوش مصنوعی به شرکت ها و شرکت های حقوقی است، با بیش از 3000 مشتری، 400 کارمند و 131 میلیون دلار جمع آوری کمک مالی، از جمله 101 میلیون دلار در سال جاری.

اما در ایالات متحده، LegalOn تقریبا ناشناخته است.

این احتمالاً به زودی تغییر خواهد کرد زیرا شرکت اکنون گسترش خود را در بازار ایالات متحده اعلام می کند، جایی که دوره دسترسی اولیه رایگان به محصول خود را در ژانویه برای کاربران و سازمان های منتخب راه اندازی می کند.

LegalOn برای رهبری توسعه ایالات متحده خود از آن استفاده کرده است دنیل لوئیس به ،وان مدیر عامل ایالات متحده لوئیس یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل پلتفرم تحقیقات حقوقی و تجزیه و تحلیل Ravel Law بود که LexisNexis در سال 2017 آن را به دست آورد.

این شرکت اکنون نام خود را در سطح جه، به LegalOn تغییر داده و نام LegalForce را متوقف می کند.

گفت: “LegalOn راه حل پیشرو در بررسی قراردادهای هوش مصنوعی در جهان را برای تیم های داخلی و شرکت های حقوقی ساخته است و ما هیجان زده هستیم که راه حل منحصر به فرد خود را به ایالات متحده بیاوریم.” نوزومو سونودا، موسس و مدیر عامل شرکت. ما بیش از 3000 مشتری، تیمی متشکل از 400 کارمند، 101 میلیون دلار در جمع آوری کمک های مالی اخیر داریم و اکنون یک مدیر مجرب به نام دنیل لوئیس را برای رهبری توسعه ایالات متحده خود اضافه کرده ایم.

اخیراً، من با تسونودا و لوئیس (تصویر با هم در بالا)، همراه با سایر اعضای تیم LegalOn ملاقات کردم تا درباره شرکت و گسترش آن در ایالات متحده صحبت کنیم.

“گام منطقی بعدی”

سونودا زم، که از تکرار اشتباهات و زمان صرف شده در بررسی قراردادها ناامید شد، وکیلی بود که حقوق شرکت را انجام می داد. او و یک وکیل دیگر با اعتقاد به اینکه استفاده از هوش مصنوعی برای بررسی قراردادها می تواند به بهبود دقت بررسی و کاهش زمان بررسی کمک کند، شرکت را در سال 2017 تأسیس ،د.

این شرکت اولین محصول خود را در سال 2019 عرضه کرد و اکنون 3000 مشتری در ژاپن و تیمی متشکل از 400 کارمند دارد. در اوایل سال جاری، 101 میلیون دلار سرمایه در سری D جمع آوری کرد که مجموع بودجه تا به امروز 132 میلیون دلار بوده است.

دور سری D توسط SoftBank Vision Fund 2 با مشارکت Sequoia China، Goldman Sachs، World Innovaion Lab، Mizu، Capital، Mitsubi، UFJ Capital و دیگران هدایت شد.

تسونودا با اعتقاد به اینکه بازار ایالات متحده گام منطقی بعدی در توسعه شرکت است، لوئیس را به ،وان مدیرعامل ایالات متحده انتخاب کرد، زیرا از کار او با راول لاو و LexisNexis آگاه بود.

برای لوئیس، او بازار بررسی قراردادها را مطالعه کرده بود و به این نتیجه رسیده بود که هیچ شرکتی در بازار ایالات متحده به طور موثر مشکلات مربوط به بررسی قرارداد را حل نکرده است. با دیدن جذابیتی که LegalOn در ژاپن به دست آورده بود و رویکرد منحصر به فرد محصولش برای بررسی قرارداد، او برای پیوستن به شرکت و کمک به آوردن محصولش به ایالات متحده هیجان‌زده شد.

AI با راهنمای عملی ملاقات می کند

لوئیس گفت آنچه پلتفرم بررسی قرارداد LegalOn را منحصر به فرد می کند این است که هوش مصنوعی را با راهنمایی های قانونی عملی ،یب می کند. قراردادی را در سیستم بارگذاری کنید و هوش مصنوعی آن را بند به بند تجزیه و تحلیل می‌کند و به کاربر در مورد اصلاحات توصیه‌شده، خطرات احتمالی و بندهای گمشده احتمالی هشدار می‌دهد، همراه با توصیه‌هایش که توسط مجموعه‌ای از راهنمایی‌های ویرایشی پشتیب، می‌شود.

لوئیس گفت که راهنمایی که از توصیه‌های هوش مصنوعی پشتیب، می‌کند توسط تیمی از وکلای دادگستری که در کارکنان شرکت هستند، تهیه شده است. راهنمایی نوشته می شود که مختص نوع بند و نوع قرارداد باشد.

لوئیس گفت که هوش مصنوعی محصول از قبل آموزش دیده است، بنابراین به طور طبیعی با جریان روزانه یک وکیل قراردادهای تجاری مطابقت دارد. همچنین از استفاده شرکت‌ها از کتاب‌های بازی قرارداد خود برای مقایسه بندها پشتیب، می‌کند.

LegalOn یک دوره دسترسی اولیه رایگان را از ژانویه 2023 برای کاربران و سازمان‌های منتخب راه‌اندازی می‌کند. شرکت‌ها و شرکت‌های حقوقی علاقه‌مند به این فناوری می‌توانند اطلاعات بیشتری بیابند و برای دسترسی زودهنگام ثبت‌نام کنند LegalOnTech.com.

در حالی که نسخه ژاپنی محصول از بیش از 60 نوع قرارداد پشتیب، می کند، راه اندازی ایالات متحده در ابتدا فقط از توافق نامه های عدم افشا پشتیب، می کند و انواع دیگر قراردادها به مرور زمان اضافه می شوند.

لوئیس گفت: «یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که مشاوران عمومی و تیم‌های داخلی با آن مواجه هستند، بررسی به موقع قراردادهای فوری و با حجم بالا مانند NDA و قراردادهای ،ید است. «محصول LegalOn هوش مصنوعی پیچیده را با محتوای راهنمایی حقوقی دقیق ،یب می‌کند، بنابراین وکلا می‌توانند به سرعت کار کنند و کنترل خود را حفظ کنند.

من مطمئن هستم که می‌تو،م به تیم‌های حقوقی نوآور کمک کنیم تا مشکل بررسی قرارداد را حل کنند و آنها را آزاد کنیم تا روی کارهای مهم و استراتژیک تمرکز کنند.»


منبع: https://www.lawnext.com/2022/12/major-،anese-contract-review-company-expands-to-u-s-names-former-ravel-law-founder-and-lexisnexis-exec-daniel-lewis-as-ceo.html