دسته‌ها
اخبار

خرید و قیمت ست لیوان و بشقاب کاغذی ۲۰ عددی تم کارتونی ترب | ایران کاپ

خرید و قیمت ست لیوان و بشقاب کاغذی ۲۰ عددی تم کارتونی ترب | ایران کاپ

با استفاده از لیوان کاغذی می توان در وقت و مصرف آب صرفه جویی کرد. با چاپ لیوان کاغذی در طرح‌های زیبا و چشم نواز می توانید برای آن جذابیت ایجاد نمائید. از چاپ لیوان کاغذی می توان به عنوان یک راه تبلیغاتی پرکابرد و بسیار ارزان استفاده کرد.

  • پس از تکمیل فرم، متخصصان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
  • این اتفاق به صورت منحصر به فرد برای ایجاد بشقاب کاغذی استفاده می شود و این دستگاه در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شود و همه آنها بر اساس مفاهیم یکسانی کار می کنند زیرا خمیر کاغذ استخراج یا خالص می‌شود.
  • امروزه میزان استفاده از ظروف یکبار مصرف به دلیل عدم شست و شوی ظروف و صرفه جویی در زمان و مواد شوینده کابرد زیادی دارند.
  • مسلما از کاغذ های معمولی برای تولید این بشقاب ها استفاده نمی شود، یکی از ویژگی هایی که این کاغذ ها باید داشته باشند مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت است.

برای سفارش ظروف کاغذی بهداشتی و مرغوب می توانید با مجموعه ما تماس برقرار کنید، تا سفارشات شما ثبت و اعمال شود. کشور هایی مانند فنلاند، هند، آمریکا، کره ی جنوبی و چین از تولید کننده های برتر این مواد هستند. تولید کنندهای ظروف یکبار مصرف کاغذی هم بیشتر مواد اولیه ی خود را از طریق این کشور ها تامین می کنند. در کشورمان ایران هم تلاش ها برای تولید مواد اولیه ی مناسب و با کیفیت ادامه دارد، ولی هنوز نتوانسته ایم به سطح کیفیت مناسب دست یابیم. برای تهیه ی مواد اولیه بهتر است از رابط های مورد اعتماد استفاده کنید. اگر شما تولید کننده محترم قصد خرید دستگاه لیوان کاغذی را دارید می توانید با کارشناسان گروه تولیدی الکاپ تماس بگیرید و از انواع دستگاه های لیوان کاغذی و پیش دستی کاغذی با خبر شوید.

لیست تغییرات قیمت

تکنولوژی امروزه در خیلی از موارد توانسته راحتی و آسانی را برای مصرف کنندگان در پی داشته باشد. از جمله کاربرد بشقاب یکبار مصرف کاغذی می توان به موارد زیر اشاره کرد. لیوان های کاغذی دوام خوبی دارند و در برابر گرما نیز دارای مقاومت قابل قبولی هستند؛ اما لیوان‌های پلاستیکی نمی توانند گرمای مایع ریخته شده در خود را تحمل کنند.

فروش لیوان کاغذی 50 عددی گلاسه حنظلی

پیش دستی های کاغذی که به منظور سرو انواع کیک و شیرینی و میوه استفاده می شوند، هر چه از رنگ و ظاهر زیباتری برخوردار باشند نظر دیگران را بیشتر جلب کرده و نمای بهتری به میهمانی های شما خواهد داد. با خرید عمده این محصولات می تواند از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید. تم های تولدی به صورت جزئی و عمده در بازار ها عرضه می شود که این شرکت یکی از عرضه کننده های عمده انواع این تم ها در مدل ها و قیمت های مختلف است. بسیاری از فروشگاه ها و مرکز های خرید می توانند نمونه های متنوع این محصولات را از این مجموعه به صورت مستقیم خریداری نمایند. در چاپ لیوان کاغذ، کاغذ مخصوص آن در ضخامت‌های مختلف که بصورت رول و یا شیت می باشد برش می خورد؛ هرچه لیوان کاغذی دارای ضخامت بیشتر باشد به طبع محکم‌تر نیز خواهد بود. چاپ لیوان کاغذی برای بیشتر شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و ادارات توصیه می شود تا فعالیت بازاریابی نیز برای آنها انجام شود.

این کاغذ ها به طور کلی دو نوع دارند، کاغذ یکرو پلی اتیلن و کاغذی که هردوطرف آن روکش پلی اتیلن دارد. کاغذ هایی که دارای یکرو روکش پلی اتیلن هستند برای ریختن مواد غذایی گرم مناسب هستند. این کاغذ ها در برابر گرما مقاومت نشان می دهند و به راحتی خم نمی شوند. کاغذ هایی که هر دو طرف آن ها روکش پلی اتیلن دارد برای مواردی که نمی خواهید مواد غذایی گرمی داخل آن ها بریزید مناسب تر هستند. خرید ست بشقاب و لیوان کاغذی تم تولد ۲۴تکه برای پذیرایی میوه و شیرینی و کیک بسیار ضروری است و یکبار مصرف بودن آن و از طرفی جذاب و زیبا بودنش هم به راحتی و هم به زیبایی مهمانی شما می افزاید. تولید و فروش لیوان 220 سی سی ، لیوان های کاغذی امروزه در دو نوع مات و شفاف تولید می شوند در بین این لیوان های یکبار مصرف کاغذی، لیوان کاغذی تک جداره 220 سی سی از جنس گلاسه، بیشترین مصرف را در بین مشتریان به منظور پذیرایی میهمانان در مجالس عمومی و خصوصی دارد.