دسته‌ها
اخبار

خلاصه ای از تصمیمات اخیر دادگاه فدرال


لطفا از آ،ین نسخه لذت ببرید مدار کوتاه، یک برنامه هفتگی که توسط گروهی از افراد در موسسه عدالت نوشته شده است.

جمعیت کم آ،کا چالش های آموزشی منحصر به فردی ایجاد می کند. برای رسیدگی به این موارد، ایالت «برنامه‌های مکاتبه‌ای» را ایجاد کرد که در آن مدرسه ،تی دانش‌آموز از اداره پست یا هواپیماهای شناور برای ارائه درس‌ها و سپس برداشتن و نمره دادن به تکالیف استفاده می‌کند. در سال 1997 و بار دیگر در سال 2014، این قانون گسترش یافت تا والدین آزادی بیشتری برای طراحی برنامه درسی فرزندان خود داشته باشند و برای برخی از هزینه های آموزشی، از جمله شهریه در مدارس غیر،تی، بازپرداخت دریافت کنند. اما اکنون این برنامه مورد حمله قرار گرفته است و IJ مورد حمله قرار گرفته است همکاری با گروهی از خانواده های آ،کا که از این برنامه برای دفاع از آن در دادگاه سود می برند.

  • FOIA به آژانس‌ها اجازه می‌دهد اطلاعات «محرمانه» و «تجاری» را پنهان کنند، اما آیا این دسته احتمالاً شامل نام‌های خالی پیمانکار، است که داروهای اعدام را به اداره زندان‌ها می‌فروشند؟ مدار DC: شاید، اما نه در این رکورد. (توافق: اما به یاد داشته باشید که “شاید” به م،ای “بله” نیست.)
  • نکته حرفه ای از مدار دوم: دفاع جورج ،تانزا (“این اشتباه بود؟ آیا نباید این کار را می کردم؟”) مبنای ضعیفی برای پس گرفتن اعتراف گناه شما برای اخاذی به دلیل تهدید به انتشار غیرمجازانه ع، های برهنه دوست دختر سابق خود است مگر اینکه او شما را پس بگیرد. .
  • مدار سوم: «سکوت های قانونی، مانند سکوت های ناهنجار، گفتار وسوسه انگیز». اما یادآوری می‌کنیم که سکوت کنگره پاسخی متفاوت از سکوت در تاریخ‌های Tinder می‌طلبد.
  • در طرحی که به وضوح برای ناامید ، نویسندگان خلاصه‌های ضعیف از تصمیمات استیناف طراحی شده است، جانسون و جانسون، که با ده‌ها هزار پرونده قضایی بر سر اثرات منفی (احتمالی) پودر بچه‌اش روی سلامتی مواجه است، یک شرکت جدید ایجاد می‌کند که پودر بچه‌اش را به آن می‌دهد. ،ب و کار، تمام مسئولیت ناشی از دعوای پودر بچه و همچنین تعهد به پرداخت خسارت ناشی از آن دعاوی. سپس، شرکت جدید برای تسهیل توزیع منظم پول بین مدعیان، پرونده ورش،تگی می کند. آیا آنها می توانند این کار را انجام دهند؟ مدار سوم: این ورش،تگی است، و به نظر می رسد آن وعده غول پیکر برای پرداخت خسارت، مانع از ورش،تگی بانک شرکت جدید می شود. دادخواست رد شد
  • که در آن مدار سوم برای تعریف کلمه “اگر” به وبستر متوسل می شود، اگر شما به آن علاقه دارید.
  • احتمالاً وکلایی وجود دارند که در این موضوع تلاش کرده اند تا ببینند چه چیزی چیست مدار سوم قرار بود در مورد چگونگی اعمال منع موضوع و قانون پرونده در دعاوی چند منطقه ای در مورد تثبیت قیمت در صنعت دیوار خشک بگوید. اگر شما یکی از آنها هستید، برای شما خوشحالیم.
  • اگر ،ی هست که به دقت در کاربرد ،یسی علاقه دارد، برایان گارنر است. اما اگر شخص دیگری وجود دارد، این ویرایشگرهای اتصال کوتاه شما هستند. پس آفرین به این مدار چهارم هیئتی که معتقد است این بی،ه که یک پزشک نتیجه آزمایش را “اشتباه خوانده” می تواند توهین آمیز باشد، در صورتی که همه موافق باشند که او واقعاً کار را نکرد نتیجه آزمایش را بخو،د (و ممکن است انجام ندادن آن از نظر پزشکی توجیه شده باشد). SNOOTs از جهان، متحد شوید!
  • آیا بیمه ای که “از دست دادن مستقیم فیزیکی یا آسیب” به دارایی را پوشش می دهد، وقفه های تجاری ناشی از COVID-19 را پوشش می دهد، زیرا، می د،د، ویروس کووید چیزهای فیزیکی هستند که می توانند چیزها را لمس کنند؟ این مدار پنجم یک بار دیگر “نه” را نگه می دارد.
  • معمولاً چنین موردی زیر رادار پرواز می‌کند، اما وقتی مش، اتصال کوتاه می‌شوید، می‌تو،د مطمئن باشید که وقتی مدار پنجم بر این باور است که متمم دوم از حق افرادی که در معرض خشونت خانگی قرار می‌گیرند برای نگهداری و حمل سلاح حمایت می‌کند.
  • مدار ششم: کارمندان ،ت حق دارند در اصلاحیه اول در مورد موضوعات مورد علاقه مردم صحبت کنند. اما بسته به سخنر، – “اجازه دهید من اولین نفری باشم که توپ را در اختیار دارم تا بگویم تامیر رایس باید گلوله می خورد و خوشحالم که او مرده است” – آنها ،وماً نمی توانند کارمند ،ت بمانند.
  • برخورد راننده لیفتراک در انباری به دست انداز. روی زمین می افتد و می ایستد. لیفتراک ندارد. حالا یک پایش کوتاه است و از سازنده لیفتراک شکایت می کند. کارشناس او می خواهد شهادت دهد که می شد از طریق این وسیله ایمنی به نام “در” از تصادف جلوگیری کرد. دادگاه منطقه: با عرض پوزش، تحت دابرت تست که کارشناس مستثنی است. مدار هفتم: بله، اما این به م،ای واقعی کلمه تمام چیزی است که دادگاه منطقه گفته است، که دلیل کافی برای حذف آن نیست.
  • DEA 146000 دلار پول نقد از وسیله نقلیه یک مرد کشف و ضبط کرد. پس از دریافت اخطار توقیف، وکیل مرد اسناد را ارسال می کند. اما، اوه! این کاغذبازی اشتباهی بود که ،ت را مجبور به مراجعه به دادگاه کرد، به جای «دعایه» «دادخواست بخشودگی». پس از اتمام محدودیت زم،، او به هر حال شکایتی را مطرح می کند. دادگاه منطقه: من فاقد صلاحیت موضوع هستم. مدار هفتم: در واقع احتمالاً دادگاه صلاحیت داشته است. اما به هر حال ،ت پیروز می شود.
  • مردی که بیرون یک مجتمع مس، در لس آنجلس ایستاده بود توسط پلیس متوقف می‌شود، پلیس او را تکان می‌دهد، کلید ماشین را پیدا می‌کند، به پارکینگ مجاور می‌رود، و روی کلید کلیک می‌کند تا ماشین را پیدا کنند. نقض متمم چهارم؟ مدار نهم: بله، اما از نظر جدی ترین محکومیت های مرد (دزدی و توطئه قانون هابز) بی ضرر است. اما عقیده دیگر او (برابر زدن اسلحه) باید کنار گذاشته شود.
  • که در آن مدار نهم به شیوه‌های ماهیگیری سنتی جامعه هندی متلاکاتکان می‌پردازد و به این نتیجه می‌رسد که قانون 1891 حق متلاکاتکان را برای ماهیگیری غیر انحصاری خارج از رزرو در مناطقی که از زمان‌های بسیار قدیم در آن ماهی‌گیری کرده‌اند، تضمین می‌کند. بنابراین آیا تلاش آ،کا برای محدود ، ماهیگیری متلاکاتکان در مناطق خاص این حق را نقض می کند؟ دادگاه منطقه باید در بازپرداخت این موضوع را حل کند.
  • خطوط هوایی آ،کا و صنایع هوایی هورایزن برای انجام وظیفه هیئت منصفه، سوگواری و مرخصی استعلاجی مرخصی استحقاقی ارائه می کنند، اما برای مرخصی کوتاه مدت نظامی نه. نقض قانون استخدام و استخدام مجدد خدمات لباس فرم؟ مدار نهم: آره شاید این اقدام دسته جمعی خلبانان باید محاکمه شود.
  • یکی از جنبه‌های مخوف اصلاحیه هشتم قانون مجازات اعدام این است که زند، که روش اعدام خود را به چالش می‌کشد باید جایگزینی را که ترجیح می‌دهد پیشنهاد کند. در اینجا، یک قاتل محکوم به اعدام در جورجیا، به جای تزریق کشنده، جوخه تیراندازی را پیشنهاد می‌کند، زیرا به گفته او، دارویی مصرف می‌کند که آرام‌بخش را بی‌اثر می‌کند و یک بیماری رگ دارد که عمل تزریق را غیرانس، می‌کند. مدار یازدهم (پس از ابطال توسط دادگاه عالی در مورد یک موضوع رویه ای): جوخه تیر یک جایگزین معتبر است و ادعای مربوط به دارو هم به موقع و هم قابل اجرا است. اما ادعای مربوط به رگ نیاز به حقایق بیشتری برای حمایت از آن دارد.
  • زند،ان بی بضاعت عموماً می توانند شکایت های حقوق مدنی فدرال را بدون نیاز به پرداخت هزینه های دادگاه از قبل مطرح کنند. اما قانون اصلاح دعوای حقوقی زندان با سلب این امتیاز پس از “سه اعتصاب” برای پرونده هایی که به ،وان بیهوده، بدخواهانه یا عدم اظهار ادعا رد شده اند، از تکرار دعاوی مزاحم جلوگیری می کند. اگر پرونده ای به دلیل عدم تکمیل راه حل های اداری منتفی شود، آیا این یک “اعتصاب” است؟ مدار یازدهم (en banc): فقط در صورتی که پرونده منتفی شود زیرا عدم اگزوز در ظاهر شکایت مشهود بود، نه اینکه متهم مجبور به ارائه مدرک باشد. موافقت با دادگاه های منطقه: از پر ، یک چک با، در مورد خستگی توسط زند،ان خودداری کنید زیرا به طور معمول دعوی قضایی اینگونه عمل نمی کند و فرسودگی از پاسخ بله/خیر پیچیده تر است.
  • و در اخبار en banc، مدار نهم تجدید نظر نخواهد کرد نظر آن که “و” در موردی در مورد قانون مرحله اول 2018 به م،ای “یا” نیست.
  • و در اخبار بیشتر en bank، مدار پنجم تجدید نظر نخواهد کرد نظر آن تایید انکار مصونیت واجد شرایط زم، که زند،ان لوئیزیانا ماه ها پس از گذراندن دوران محکومیت خود در بازداشت نگهداری می شدند. هفت قاضی به بازخو، رای مثبت دادند، اما هیچ یک از آنها برای توضیح دلیل آن نامه ننوشتند.
  • و در اخبار بیشتر en bank، مدار DC تجدید نظر نخواهد کرد نظر آن حمایت از قانونی که به دانشجویان غیرمهاجر اجازه می دهد تا پس از فارغ التحصیلی در ایالات متحده کار کنند. دو قاضی فکر می کنند که این قانون را نمی توان با متن قانون مهاجرت و ملیت تطبیق داد، اما پرونده برای کمک هزینه به پنج نفر نیاز داشت. (ویرایش: وقتی ده قاضی فعال در مدار DC وجود دارد، چرا شش رأی لازم نبود؟ دو نفر از داوران شرکت ن،د، بنابراین درخواست کنندگان فقط به پنج نفر از هشت داور نیاز داشتند.)
  • و در amicus اخبار مختصر، IJ است اصرار دیوان عالی تصمیم حوزه ششم را لغو کند که اساسنامه فدرال را تفسیر می کرد تا به IRS اجازه دهد – بدون اطلاع قبلی یا فرصتی برای اعتراض – سوابق مالی را از هر شخص ثالث بی گناهی که IRS معتقد است احضار کند. ممکن به آنها در جمع آوری مالیات پرداخت نشده دیگران کمک کنید. ما فکر می کنیم که متمم چهارم ممکن است چیزی برای گفتن در مورد آن داشته باشد.

دوستان دونات دوست دارید؟ خوب، اگر از کانوی، نیوهمپشایر عبور کردید، می‌تو،د در نانوایی لیویتز کانتری توقف کنید تا از آنچه که اخبار محلی بهترین دونات‌های این ایالت نامیده می‌شوند، نمونه بگیرید. شما می تو،د آن را با نقاشی دیواری که توسط دانشجویان هنر محلی روی نمای آن کشیده شده است، تشخیص دهید… مگر اینکه مسئولان منطقه بندی شهر راه خود را پیدا کنند. آنها تصمیم گرفته اند که این نقاشی دیواری اصلاً نقاشی دیواری نیست، بلکه یک علامت غیرقانونی است. چرا؟ از آنجا که نقاشی دیواری کالاهای پخته شده را به تصویر می کشد – اگر چیز دیگری را به تصویر می کشید، کاملا قانونی بود. اما مقامات ،تی نمی توانند به مردم بگویند که چه چیزی می توانند نقاشی کنند و چه چیزی را نمی توانند نقاشی کنند، به همین دلیل است که IJ این کار را کرده است همکاری با صاحب نانوایی شان یانگ برای دفاع از حقوق متمم اول خود.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/02/03/s،rt-circuit-a-roundup-of-recent-federal-court-decisions-196/