دسته‌ها
اخبار

خلاصه جلسه هیئت کنترل شاهدانه!


خوب، جلسه بزرگ هیئت کنترل شاهدانه (CCB) در 11 می 2023 اتفاق افتاد و به ،وان عمل بسته بندی شده است همانطور که تبلیغ شد. قو،ن و مقرراتی وجود داشت، مجوزهای مراکز ،ده‌فروشی مشروط برای استفاده بزرگسالان (CAURD) صادر شد و تبادلات گرم بین تنظیم‌کننده‌ها وجود داشت. در اینجا نکات کلیدی آورده شده است:

قو،ن استفاده از بزرگسالان اصلاح شده منتشر شد

همانطور که انتظار می رفت، دفتر مدیریت شاهدانه (OCM) قو،ن و مقررات بازنگری شده برای استفاده بزرگسالان را در تاریخ 10 می 2023 در وب سایت خود منتشر کرد. ما با تفکیک جزئیات تغییرات را پیگیری خواهیم کرد، اما در اینجا مواردی در سطح بالا وجود دارد:

  • در واقع تامین املاک و مستغلات قبل از ارسال درخواست دیگر مورد نیاز نیست. قو،ن و مقررات بازنگری شده به CCB اجازه می دهد در صورت ارائه تمام مواد مورد نیاز، مجوز موقت صادر کند. بجز برای اطلاعات در مورد یک مکان امن
  • تمامی داروخانه ها و ،ب و کارهای ،د با در نظر گرفتن قو،ن و مقررات مصرف در محل، قابلیت گنجاندن مصرف در محل را خواهند داشت.
  • ج، زم، برای 10 سازمان ثبت شده موجود (“ROs”)، ی،ی دارندگان مجوز پزشکی موجود، افتتاح داروخانه های ،ده فروشی برای بزرگسالان به بالا منتقل شد، با هر RO اجازه ورود به بازار مصرف بزرگسالان با یک مکان پس از 29 دسامبر 2023، و دو مکان دیگر پس از 29 ژوئن 2024. به ،وان بخشی از این بازنگری ها، هر RO م،م به پرداخت 5,000,000 دلار هزینه اولیه، 5,000,000 دلار دیگر پس از افتتاح دومین مکان کاربری بزرگسالان خود و 10,000,000 دلار به صورت ا،اط مرتبط با درآمد RO (با 20,000,000 دلار کامل تا سال 2033 پرداخت می شود).
  • قو،ن True Party in Interest تغییر کرد و حدا،ر میزان درآمد را از 100000 دلار به 250000 دلار افزایش داد. با توجه به اهمیت آنها در فرآیند درخواست، در پست بعدی به جزئیات قو،ن TPI خواهیم پرداخت.

CCB ج، زم، برنامه را “تأیید کرد”.

رئیس ستاد OCM، ا،ل برناب، مجدداً تأکید کرد که OCM در نظر دارد پورتال برنامه را در پاییز 2023 باز کند (با قو،ن و مقررات نهایی استفاده بزرگسالان که در آگوست 2023 تصویب شد). اظهارات آقای برناب با بی،ه‌ای به تأیید رسید مترو amNewYork از Trivette Knowlesسخنگوی OCM، که اظهار داشت که CCB “پیش بینی می کند مجوزهای عمومی را در آغاز سال آینده (2024) صادر کند.

CCB مجوزهای CAURD بیشتری صادر می کند

CCB 50 مجوز CAURD دیگر صادر کرد که مجموع مجوزهای صادر شده تا به امروز به 215 رسیده است. ما آن را در پست بعدی پوشش خواهیم داد، اما دسته جدید از دارندگان مجوز CAURD شامل متقاضی، از مناطق قبلی بود. واضح است که CCB و OCM متقاضیان متاثر از دستور را تحت فشار قرار می دهند.

طرح عدالت اجتماعی و اقتصادی منتشر شد

دامیان فاگون، مدیر ارشد سهام OCM، طرح عدالت اجتماعی و اقتصادی را معرفی کرد، اگرچه بسیاری از جزئیات در آن گنجانده نشده بود (منبع بحث های داغ زیادی در این جلسه بود). یک برنامه اقدام مربوطه برای کمک به درخواست مجوز عدالت اجتماعی باید در دست اقدام باشد.

گوش به زنگ باشید

در مجموع، این جلسه به این صورت انجام شد که قو،ن و مقررات بازنگری شده منتشر شد، ج، زم، درخواست و مجوز به آرامی تایید شد، در نهایت شاهد یک طرح عدالت اجتماعی و اقتصادی بودیم و مجوزهای CAURD بیشتری صادر شد. منتظر تفصیل قو،ن و مقررات اصلاح شده و خلاصه قو،ن جدید TPI باشید!


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/the-cannabis-control-board-meeting-summary/