دسته‌ها
اخبار

دادگاه عالی اوهایو به چالش مقامات جمهوری دمکراتیک کنگو برای تمدید مجازات بر اساس رفتار زندانیان رسیدگی می کند.


لایحه اصلاح عدالت کیفری اوهایو، قانون ریگان تو،، هفته آینده پس از اینکه دو مرد علیه مقام اختیاری ایالت برای طول، ، مدت محکومیت زندان خود به دادگاه عالی اوهایو اعتراض ،د، به دادگاه عالی اوهایو می رود.

دفتر اطلاعات عمومی دادگاه عالی اوهایو اعلام کرد برنامه زمانبندی چالش و ارائه پیشینه تاریخی در مورد موارد درگیر در روز چهارشنبه.

قانون ریگان تو، در سال 2017 پس از قتل، تجاوز و ربودن ریگان تو، 21 ساله توسط مردی که در آن زمان با آزادی مشروط بیرون بود، معرفی شد.

“به ،وان یک دانش آموز باهوش، جوان، باهوش، سخت کوش، [Tokes] زم، که این قانون معرفی شد، جیم هیوز، نماینده ایالت، گفت: خیلی زود از این زمین گرفته شد.

“از طریق به روز رس، های مختلف در سیستم عدالت کیفری اوهایو، هدف ما این است که قانون ریگان تو، از تکرار چنین چیزی در آینده جلوگیری کند.”

کلید این عمل، اختیاراتی است که به و، بازپروری و اصلاحات اوهایو (DRC) می دهد تا مدت محکومیت را طول، تر کند.

بر اساس قانون تو،، ایالت می تواند با اثبات یکی از سه معیار، از جمله تشخیص اختیاری مبنی بر اینکه مجرم بازپروری نشده است، هنوز تهدیدی برای جامعه است یا اینکه آنها قو،ن زندان را نقض کرده اند، تاریخ آزادی برای مجرمان خاص را به چالش بکشد. این معیارها می تواند منجر به یک تاریخ زندان بیشتر از حداقل مجازات برای م،ع شود.

کریستوفر هکر و دانان سیمونز جونیور هر دو به این دلیل که تصمیمات قانون تو، برای طول، ، مدت محکومیتشان – به ترتیب برای سرقت و قاچاق و نگهداری مواد مخدر – خلاف قانون اساسی است، درخواست تجدید نظر کرده اند.

دادگاه بدوی که ابتدا سیمونز را محکوم کرد، موافقت کرد که ا،امات قانون تو، مغایر با قانون اساسی است و فقط حداقل مجازات تعیین کرد، اما تصمیم آنها در دادگاه تجدیدنظر ناحیه هشتم لغو شد.

اکنون، هر دو پرونده در دادگاه عالی اوهایو قرار دارد، و وکلای مردان زند، استدلال می‌کنند که این قانون ناقض تفکیک قوا در قانون اساسی است و «حمایت‌های رویه‌ای» را تضمین نمی‌کند و به آن‌ها صدایی برای دفاع از خود یا حتی می‌دهد. حضور در جلسه دادرسی یا استخدام وکیل، به ،وان بخشی از روند تمدید حکم.

دادگاه عالی اوهایو به استدلال های شفاهی در این کشور رسیدگی خواهد کرد ،ت در مقابل هکر و ایالت علیه سیمونز در روز چهارشنبه، 11 ژانویه. آنها به صورت زنده در شبکه پخش خواهند شد وب سایت کانال اوهایو.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/05/ohio-supreme-court-to-hear-challenge-to-corrections-aut،rity-to-lengthen-sentences-based-on-prison-conduct/