دسته‌ها
اخبار

در پادکست LawNext: بنیانگذار دورنا معینی در مورد تغییر نام تجاری به عنوان Gavel و چگونگی ارائه خدمات حقوقی توسط مؤسسات حقوقی


هفته گذشته، اسناد، پلت فرم اتوماسیون اسناد بدون کد، به Gavel تغییر نام داد، حرکتی طراحی شده برای منع، ، بهتر ماموریت شرکت برای تبدیل شدن به پلت فرم منتخب برای متخصصان حقوقی و سازمان های حقوقی که مایل به “تولید” ارائه خدمات حقوقی با بسته بندی خدمات به ،وان محصولات قانونی آنلاین هستند.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Gavel درنا معینی این هفته به LawNext می‌پیوندد تا در مورد اینکه چگونه شرکت او از اتوماسیون اسناد تکامل یافته و به حمایت از شرکت‌های حقوقی، دادگاه‌ها، سازمان‌های کمک‌های حقوقی و حتی شرکت‌های فناوری حقوقی مانند Hello Divorce تبدیل شده است، زیرا آنها ابزارهایی برای خودکارسازی خدمات حقوقی می‌سازند. او همچنین بحث می‌کند که چگونه یک شرکت حقوقی می‌تواند شروع به تولید خدمات خود کند، چرا یک شرکت می‌خواهد این کار را انجام دهد، و اینکه آیا برخی از روش‌ها برای تولید بهتر از سایرین هستند یا خیر.

معینی زم، که در سال 2017 برای یافتن آنچه که بود را ، کرد، یکی از همکاران شرکت حقوقی سیدلی آستین در سانفرانسیسکو بود. در اصل HelpSelf Legal نامیده می شد و بر خودکارسازی کمک حقوقی به قرب،ان خشونت خانگی متمرکز شد. علاقه سایرین در صنعت حقوقی به پلتفرم اتوماسیون او باعث شد که سال آینده را به ،وان Docuate تغییر دهد و بر اتوماسیون ساختمان تمرکز کند. در طول سال‌ها، زم، که مشتریانش بیشتر و بیشتر محصولات قانونی کاملی را با استفاده از Do،ate تولید می‌،د، او تصمیم گرفت دوباره به نام Gavel، نامی که معینی معتقد است فرآیندی قابل اعتماد است، تغییر نام دهد.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هر جا که به پاد،ت ها گوش می دهید، یک بررسی برای ما بگذارید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/on-lawnext-podcast-do،ate-founder-dorna-moini-on-re،nding-as-gavel-and-،w-law-firms-can-،uctize-their-legal-services.html