دسته‌ها
اخبار

در پادکست LawNext: جو بورستین و کیسی فلاهرتی از LexFusion در بازار قانونی 2022 در حال بررسی


در طول سال 2022، اصول LexFusion با 435 دپارتمان حقوقی و 250 شرکت حقوقی مشورت کرد. چرا؟ به زبان ساده، زیرا این همان کاری است که شرکت انجام می دهد. این یک شرکت روان‌گردان است که هدف خود را اینگونه تعریف می‌کند: «چربی دادن ابزارهای بازرگ، و افزایش سریع پذیرش نوآوری‌های قانونی». از طرف گروهی از شرکت‌های نوآوری حقوقی سرپرست، با دپارتمان‌های حقوقی و شرکت‌های حقوقی همکاری می‌کند تا به آنها کمک کند تا بفهمند محصولات نوآورانه چگونه می‌توانند برایشان مفید باشد.

در نتیجه این گفت،ا، آنها از سال 2022 با دیدگاهی منحصر به فرد در بازار قانونی بیرون آمدند. در پست اخیر در وبلاگ تکامل حقوقیآنها در مورد برداشت های خود از آن مکالمات بحث ،د و برخی از آنچه را که به دپارتمان های حقوقی و وکلا گفته اند به اشتراک گذاشتند.

آنها نوشتند: «ما NDA را با دپارتمان‌های حقوقی و شرکت‌های حقوقی متعدد اجرا کردیم تا بتو،م زیر بحث‌های سطحی نوآوری عملی به واقعیت‌های دردناک بودجه و سیاست بپردازیم. “ما دردهای مزمن بسیار بیشتری از آنچه حتی پیش بینی می کردیم کشف کردیم.”

منشأ آن درد مزمن چه بود و LexFusion چه توصیه ای ارائه کرد؟ در این ،مت از LawNext، دو نفر از بنیانگذاران LexFusion، جوزف بورشتاین، مدیر عامل و کیسی فلاهرتی، افسر ارشد استراتژی، به میزبان باب آمبروگی بپیوندید تا درباره سالی که به تازگی به پایان رسیده است و اینکه چه چیزی برای سال آینده پیش بینی می کند، صحبت کنید.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/on-lawnext-podcast-lexfusions-joe-borstein-and-casey-flaherty-on-the-2022-legal-market-in-review.html