دسته‌ها
اخبار

در پادکست LawNext: “A Bit Of A Nothingburger”: جاشوا برودر در بحث DoNotPay صحبت می کند


در این ،مت از LawNext: جاشوا برودر، موسس پرداخت نکن. برودر زم، که در سال 2015 در سن 17 سالگی، DoNotPay را که به ،وان اولین وکیل روباتی جهان معرفی می‌شود، تأسیس کرد تا به مردم کمک کند تا از بلیط‌های پارکینگ درخواست تجدیدنظر کنند، به شهرت بین‌المللی دست یافت. این شرکت ادعا می کند که این برنامه میلیون ها دلار برای رانندگان در ایالات متحده و بریت،ا صرفه جویی کرده است. DoNotPay در ادامه مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها را منتشر کرد که برای کمک به مصرف‌کنندگان – و اخیراً ،ب‌وکارهای کوچک – برای حل مشکلات رایج حقوقی، بدون نیاز به وکیل طراحی شده‌اند، و در طول مسیر، حدود ۲۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز جمع‌آوری کرده است. .

با این حال، در هفته‌های اخیر، برودر مورد انتقاد شدید هم در شبکه‌های اجتماعی و هم در رسانه‌های خبری قرار گرفته است. انتقادها از دو جنبه اصلی وارد شد. یکی از مواردی بود که بسیاری آن را یک جفت ترفند تبلیغاتی نادرست می‌دانستند – اول وقتی که برودر به وکیلی پیشنهاد داد که یک میلیون دلار برای بحث در مورد پرونده‌ای در دادگاه عالی که توسط هوش مصنوعی DoNotPay از طریق AirPods هدایت می‌شد، بپردازد، و دیگری وقتی که براودر گفت که او را ارسال خواهد کرد. یک طرف دعوا به دادگاه ترافیک که توسط هوش مصنوعی DoNotPay در گوش او زمزمه می کند. او پس از ادعای اینکه مقامات وکلای ایالتی او را به پیگرد قانونی تهدید کرده اند، این طرح را لغو کرد.

سپس یک آمد مجموعه ای از توییت های کوبنده توسط کاترین توسونوکیل حقوقی در ایالت واشنگتن که چندین ابزار حقوقی خودیاری DoNotPay را امتحان کرد، اما به این نتیجه رسید که این ابزارها عملاً دود و آینه هستند، در برخی موارد قانون اشتباه می شود، در برخی دیگر حتی در ارائه محصول وعده داده شده ناکام مانده است. به دنبال همه این موارد، برودر اعلام کرد که ابزارهای قانونی را از DoNotPay حذف می کند و از این پس فقط بر روی حقوق مصرف کننده تمرکز خواهد کرد.

برودر در مورد همه اینها چه می گوید؟ در این مصاحبه انحصاری LawNext، او همه آن را به ،وان “کمی هیچ همبرگر” توصیف می کند.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هر جا که به پاد،ت ها گوش می دهید، یک بررسی برای ما بگذارید.




منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/on-lawnext-podcast-a-bit-of-a-nothingburger-joshua-browder-speaks-to-the-donotpay-controversy.html