دسته‌ها
اخبار

رهبران وزارت دادگستری از مارتین لوتر کینگ جونیور در اعلام “بزرگترین تسویه حساب ردلاین تا کنون” استفاده می کنند


در روزهای منتهی به روز مارتین لوتر کینگ جونیور در روز دوشنبه و روز تولد دکتر کینگ در روز یکشنبه، و، دادگستری یک قط،امه جدید را در مورد یک پرونده مسکن عادلانه بالقوه برجسته در منطقه مرکزی کالیفرنیا پیشنهاد کرده است.

روز پنجشنبه، و، دادگستری اعلام کرد توافقی با بانک ملی شهر، که در الف شکایت این هفته در خط قرمز غیرقانونی شرکت کرده اند.

مقامات این تسویه حساب را بزرگ‌ترین تسویه حساب ،د که تاکنون توسط و، دادگستری در برابر یک بانک به دلیل خط قرمز غیرقانونی تضمین شده است.

دادستان کل مریک گارلند و دیگر مقامات با استناد به میراث رادیکال دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور جشن گرفتند.

دستیار دادستان کل: «این حل و فصل تعهد دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور به مبارزه با بی عدالتی اقتصادی و اطمینان از اینکه سیاه پوستان آمریکایی و همه جوامع رنگین پوست قادر به دسترسی به رویای آمریکایی و دسترسی آزادانه به اعتبار مورد نیاز برای ،ید خانه هستند را نشان می دهد. کریستن کلارک گفت. خط قرمز عملی از دوران گذشته است، برخلاف اصول عدالت و عدالت است و در اقتصاد امروز ما جایی ندارد.

گارلند گفت: «پیش از 94 سالگی دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور، زمان من،ی است تا تعهد خود را به این کار و پیگیری عدالت برای همه آمریکایی ها تأیید کنیم.

دادستان ها شرح داده شده الگویی یا عملی از خط قرمز غیرقانونی توسط بانک ملی شهر، که به جزئیات چگونگی اجتناب این شرکت از ارائه وام مسکن و خدمات رهنی در ا،ر محله‌های سیاه‌پوستان و اسپ،ایی‌تبار در منطقه لس آنجلس بین سال‌های 2017 و 2020 پرداخته است.

فرآیندهای داخلی بانک ملی شهر و نظارت ظاهراً نتوانست استانداردهای وام دهی عادلانه و دسترسی برابر به سیاه پوستان و اسپ،ایی ها را تضمین کند. فراتر از آن، شکایت ادعا می‌کند که سیتی نشنال گزارش‌های داخلی را که در مورد خطرات خط قرمز هشدار می‌دهند نادیده گرفته است.

بانک ملی شهر معتقد است که مطابقت دارد، اما دستور رضایت برای رسیدگی به نابرابری که روز پنجشنبه ثبت شد نیاز به تغییراتی دارد:

  • این شرکت باید حداقل 29.5 میلیون دلار در صندوقی برای یارانه دادن به وام های ،نان محله های ا،ریت سیاهپوست و اسپ،ایی کانتی لس آنجلس سرمایه گذاری کند.
  • بانک ملی شهر باید حداقل یک شعبه جدید در یک محله تحت تأثیر حداقل یک مدیر وام دهی جامعه تمام وقت و چهار افسر وام مسکن که به صراحت به محله های ا،ریت سیاه پوستان و اسپ،ایی تبار اختصاص داده شده است، باز کند. و
  • این شرکت باید یک «ارزیابی نیازهای اعتباری جامعه» برای شناسایی نیازهای خدمات مالی برای ،نان مناطق سرشماری ا،ریت سیاه‌پوستان و اسپ،ایی انجام دهد.

این توافق بخشی از ابتکار مبارزه با خط قرمز است که در سال 2021 برای هدف قرار دادن خط قرمز جنایی در سراسر کشور راه اندازی شد.

گارلند، «پانزده ماه پس از اینکه قول دادم و، دادگستری به شدت تلاش‌هایمان را برای مبارزه با رفتارهای تبعیض‌آمیز در بازار مسکن افزایش دهد، امروز بزرگترین تسویه خط قرمز در تاریخ و،خانه را به دست آورده‌ایم.» گفت. «تاكنون، ابتكار مبارزه با ردلاين بيش از 75 ميليون دلار كمك براي جوامعي كه از تبعيض وام‌دهي رنج مي‌برند، تضمين كرده است.

دستور رضایت منوط به تایید دادگاه است.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/13/doj-leaders-invoke-martin-luther-king-jr-in-announcement-of-largest-ever-redlining-settlement/