دسته‌ها
اخبار

روز MLK: شاهدانه و حقوق مدنی


روز MLK مبارک!

وقت آن است که فقط کمی فاجعه ایجاد کنیم. سال گذشته در همین زمان، این پست را با نوشتن شروع کردم:

اگر مارتین لوتر کینگ جونیور امروز زنده بود، تقریباً به طور قطع از پایان دادن به جنگ علیه مواد مخدر دفاع می کرد. دکتر کینگ هرگز به طور علنی در مورد مواد مخدر یا حشیش صحبت نکرد: او در سال 1968 ترور شد، دو سال قبل از اینکه رئیس جمهور نی،ون قانون مواد کنترل شده (CSA) را امضا کند. اما به خوبی ثابت شده است که جنگ علیه مواد مخدر بوده و هست جنگ علیه اقلیت ها و رنگین پوستان. این نقطه مقابل برابری و عدالت است. و همچنان با قدرت ادامه دارد.

اوضاع در سال 2023 خیلی بهتر به نظر نمی رسد. ماری جوانا و جرایم مواد مخدر FBI اخیرا منتشر شده است داده ها، که گیج کننده هستند، نشان می دهد که حشیش همچنان محرک اصلی جنگ مواد مخدر است. این امر حتی در صورت دستگیری ساده مالکیت نیز صادق است ممکن است در حال کاهش باشد. به طور محافظه کارانه، مقامات محلی اجرای قانون بیش از 170000 دستگیری را به دلیل داشتن حشیش در سال 2021 (آ،ین سال آمار منتشر شده) انجام دادند. تگزاس متعلق به این کشور است مقصر اصلیو پس از آن تنسی و کارولینای شمالی قرار دارند.

این دستگیری ها برای فعالیت کارتل، یا هر نوع توزیع یا “قاچاق ماری جوانا” نیست. با این وجود افراد بسیار زیادی این گیاه را قاچاق می کنند. موسسه حقوقی من در طول سال ها با هزاران نفر از آنها کار کرده است. ما به آنها کمک کرده‌ایم مجوزهای ،تی و محلی بگیرند، پول جمع کنند، املاک و مستغلات ب،ند و اجاره کنند، به یکدیگر پول بدهند، از یکدیگر شکایت کنند، و غیره. آنها سبد ،ید دارند. و تعداد بسیار کمی از آنها اقلیت یا رنگین پوست هستند.

بخش فاجعه آمیز زم، رخ می دهد که شما شروع به درک این موضوع می کنید که جزر و مد به این زودی ها از بین نخواهد رفت. بسیاری از ایالت های بزرگتر اقدامات خود را در رابطه با حشیش انجام داده اند، و کنگره و ،ت بایدن، از جمله از طریق عفوهای اخیر رئیس جمهور، به شدت این هدف را از دست داده اند. همانطور که سال گذشته نوشتم:

من به شدت از رهبری ما در این مورد ناامید هستم. ا،ر رهبران ما ترسو هستند و از بالاترین سطح شروع می شوند. در جریان مبارزات انتخاباتی، جو بایدن متعهد شد که “استفاده از حشیش را جرم زدایی کند و به طور خودکار تمام محکومیت های قبلی مصرف حشیش را از بین ببرد.” این وعده در حال شکل گیری است درست همین جا در صفحه “آمریکای سیاه” وب سایت خود.

دوستان من همین الان چک کردم هنوز هست. شما می تو،د آن را بخو،د – پس از کلیک بر روی درخواست کمک مالی.

در هر صورت، شانس عمل بایدن به وعده‌های خود، یا انجام اصلاحات مربوط به شاهدانه در کنگره جدید، برای هیچ‌کدام کم به نظر می‌رسد. این به این م،ی است که ما باید برای نیم میلیون یا بیشتر دستگیری در چند سال آینده آماده باشیم. بسیاری از این دستگیری ها مربوط به افراد رنگین پوست است که با مفاصل و مواردی از این دست در مکان هایی مانند تگزاس و تنسی و کارولینای شمالی راه می روند.

ناهماهنگی شناختی به گسترش خود ادامه خواهد داد. ایالت هایی مانند نیویورک و نیوجرسی که زم، دادستان های اصلی جنگ مواد مخدر بودند، برنامه های جرم زدایی حشیش و برابری اجتماعی را اجرا ،د که باید ایالت های غربی را شرمنده کند. من شک دارم که ،ی به زودی کد عدالت اجتماعی در مورد تجارت حشیش را بشکند، اما این پیشرفت‌ها در تسکین کامل چیزی است که ما همچنان در پستوها خواهیم دید. در تمام این مدت، فروش قانونی حشیش همچنان ادامه خواهد داشت 80 میلیارد دلار در سال 2030

منظورم این نیست که تمام عذاب و غم باشد. با این حال، می‌خواهم به خاطر داشته باشم که اصلاح سیاست مواد مخدر یک موضوع حقوق مدنی و عدالت اجتماعی است. دکتر کینگ می‌توانست همه‌ی اینها را درگیر کند.

سال 2023 است و زمان پایان دادن به جنگ مواد مخدر است که با حشیش شروع می شود.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/mlk-day-cannabis-and-civil-rights-2/