دسته‌ها
اخبار

رپرها قربانی یک اپیدمی خشونت با اسلحه هستند – درست مثل تمام آمریکا


افزودن نام تیک آف، یکی از اعضای گروه سه گانه رپ محبوب Migos، به لیست رو به رشد رپرها، اخیر و گذشته، به طرز غم انگیز و با خشونت کشته شد.

واکنش اولیه به تیراندازی در 1 نوامبر 2022، تیک آف، متولد کرسنیک بال، این بود که سرزنش موسیقی رپ و فرهنگ هیپ هاپ افرادی که در این زمینه مشغول بودند نوعی قرب، استدلال می کنند که خشونت و ناامیدی ناامیدکننده در موسیقی دلیل مرگ بسیاری از خواننده های رپ است.

حتی در فرهنگ هیپ هاپ، ادامه تراژدی های خشونت آمیز باعث شده برخی از هنرمندان، مانند جیم جونز و چاق جو، تا آنجا پیش برویم که ادعا کنیم رپ است خطرناک ترین حرفه و رپرها یک گونه در حال انقراض هستند.

«On Faux Nem» اثر لوپه فیاسکو.

ناراحت کننده است. مانند لوپ فیاسکو رپ در «On Faux Nem»، «رپرها خیلی زیاد می‌میرند».

اما به ،وان یک هنرمند و محقق رپ، همیشه احساس می کنم مجبورم این تصور را که طاعون خشونت با اسلحه در آمریکا منحصر به فرد است، کنار بگذارید به فرهنگ هیپ هاپ یا موسیقی رپ. من به ،وان استاد دانشگاه ویرجینیا در شارلوتزویل زندگی می کنم، مک، که اخیراً توسط خشونت های اسلحه محاصره شده است.

مانند بسیاری از نقاط در سراسر کشور، شهر شاهد افزایش تیراندازی بوده استو در شب 13 نوامبر 2022، محوطه دانشگاه به مدت 12 ساعت مسدود شد و دانشجویان، اساتید و اعضای جامعه در محل پناه گرفتند زیرا پلیس در جستجوی یک مکان بود. مرد مسلحی که به پنج نفر شلیک کرد و سه نفر را کشت.

در طول قرنطینه و برای روزها پس از آن، بی‌وقفه رسانه‌های اجتماعی را برای به‌روزرس، جستجو می‌کردم. تلفن من بی وقفه از پیامک ها و اعلان های اضطراری دانشگاه صدای جیر می زد.

من متوجه شدم که دیوانه وار درگیر مراسمی بودم که برای بسیاری از آمریکایی ها بسیار آشنا بود، خواندن متون و هشدارها و پیمایش تلفنم برای اخبار. بخشی از این آیین نیز ارسال پیامی به دانش‌آموزان بود تا بدانند برای صحبت ،، گوش دادن یا پاسخ دادن به سؤالات در دسترس هستم. من شماره ها و لینک های خدمات مشاوره حرفه ای ارائه شده توسط دانشگاه را به اشتراک گذاشتم.

مدت کوتاهی پس از دستگیری پلیس مظنون در تیراندازی در محوطه دانشگاه، قرنطینه در 14 نوامبر لغو شد. در همان روز، مرد دیگری بود در شارلوتزویل دستگیر شد به اتهام “پست های نگران کننده و تهدید آمیز رسانه های اجتماعی” علیه دانشگاه. این مرد که یک مجرم مجرم بود، به اتهامات متعدد اسلحه و داشتن یک ماده کنترل شده دستگیر شد.

سرزنش قرب، تمام آمریکایی

خشونت است سرگرمی آمریکایی.

خشونت اسلحه همه جا را فرا گرفته است، همیشه و به همان اندازه که غیر قابل پیش بینی است. ما آمریکایی ها در هر کجا، از جمله در دانشگاه ویرجینیا، نباید تعجب کرد که اینجا خیلی وقت ها اتفاق می افتد. اما اگر تعجب می کنیم، فقط به این دلیل است ما توجه نکرده ایم. بر اساس آ،ین آمار، نرخ قتل در ایالات متحده در سال 2020 بوده است بیش از هفت برابر بیشتر نسبت به سایر اقتصادهای صنعتی، و اسلحه عامل 80 درصد این قتل ها بود.

اما وقتی خشونت با اسلحه برای خواننده های رپ اتفاق می افتد، گویی مردم معتقدند که آنها نیز نمی توانند قرب، شوند.

دکتر AD Carson در Newsy’s Morning Rush Live، نوامبر 2022.

پس از هر یک از تیراندازی های مرگبار اخیر رپرها، گفتگو به طور قابل پیش بینی به سمت مقصر دانستن قرب، منحرف شده است.

برخی گفتند رکیم هاشم آلن 30 ساله که به طور حرفه ای با نام PnB Rock شناخته می شود. نباید جواهراتش را می پوشید در رستوران لس آنجلس جایی که در سال 2022 مورد سرقت قرار گرفت و کشته شد.

ظاهرا آ،ف تورنتون جونیور 36 ساله که نام هنری او یانگ ،ف بود، باید بهتر از بازگشت به زادگاهش می دانست ممفیس، تنسی که داشت 346 قتل در سال 2021، یک عدد رکورد.

برخی معتقد بودند که قتل پاپ اسموک، خواننده رپ 20 ساله اهل بروکلین در سال 2020 که نام قانونی او بشار ،ون بود، به طور تصادفی محصول او بوده است. افشای اطلاعات بیش از حد در رسانه های اجتماعی

برخی فکر می ،د نیپسی هاسل، متولد ارمیاس آسگدوم، که در زمان مرگ 33 سال داشت، سهل انگاری در اتخاذ تدابیر امنیتی کافیکه منجر به شلیک گلوله به وی در مقابل فروشگاه پوشاکش در لس آنجلس در سال 2019 شد.

حتی پس از تیراندازی هولناک به مگان پیت 27 ساله که به ،وان حرفه ای شناخته می شود مگان تی نریان، که از این حادثه جان سالم به در برد، محکومیت اتفاقی او – قرب، – داشته است گفتگوی عمومی تیره و تار.

او در توییتر، رپرها را به دلیل استفاده از تهاجم خشونت آمیز خود برای جلب توجه متهم کرد. او از آنها خواست که از تیراندازی او “برای تاثیرگذاری” استفاده نکنند.

به طور خاص، در آلبوم جدید خود، “Her Loss”، دریک القا می کند که در مورد این حادثه دروغ گفته است، و رپ می زند: “این b-ch دروغ می گوید که تیر می خورد اما او هنوز یک ، نر است.”

طاعون آمریکایی

صرف نظر از محیط های اجتماعی یا پیشینه جنایی، همه این رپرهای جوان، از جمله تیک آف 28 ساله، قرب،ان یک سرنوشت مش، آمریکایی – تیراندازی

در روزهای قبل از کشته شدن تیک آف، وجود داشت 9 تیراندازی دسته جمعی در آمریکا. یکی از آن حوادث در آ، هفته هالووین بود یک تیراندازی از راه دور در نزدیکی پارکی در شیکاگو که در آن بچه ها در حال ترفند بودند.

سرزنش خشونتی که بر سر نوازندگان رپ رخ می‌دهد به یک منطق دایره‌ای متکی است: رپ مقصر است زیرا فردی که به ضرب گلوله یا کشته شده یک رپر بوده است.

واقعیت در آمریکا

تمام آمریکا با آن زندگی می کند عادی سازی خشونت با اسلحه.

این متوقف نمی شود سیاستمداران از تلاش برای گره زدن رویدادهایی مانند تیراندازی در مدرسه در Uvalde، تگزاس، یا تیراندازی دسته جمعی در هایلند پارک، ایلینوی، رپ ،

شما نمی تو،د فرار کنید خشونت با اسلحه در آمریکا بدون توجه به حرفه شما یا جایی که می گذر،د. شما نمی تو،د از آن فرار کنید در مدرسه. شما نمی تو،د از آن فرار کنید در کلیسا. شما نمی تو،د از آن فرار کنید در یک کنیسه.

تو پارک نمیتونی ازش فرار کنی شما نمی تو،د از آن فرار کنید در یک فروشگاه مواد غذایی. یا حتی در ساختمان کنگره کشور. هر کجای آمریکا بروید، حتی در پردیس ها مانند دانشگاه ویرجینیا، ممکن است قرب، خشونت با اسلحه شوید.

خشونت اسلحه بر ایالات متحده سایه ای همیشگی می اندازد، مانند پرچمی پر از ستاره که در بلندای آسمان به اهتزاز در می آید. لازم به یادآوری است که قرب،ان این فجایع، از جمله رپرهایی که جان آنها را گرفته اند نیز در تار و پود آمریکا نقش بسته اند.گفتگو

AD Carson، استادیار هیپ هاپ، دانشگاه ویرجینیا

این مقاله بازنشر شده است از گفتگو تحت مجوز Creative Commons. را بخو،د مقاله اصلی.


منبع: https://thecrimereport.org/2022/11/23/rappers-are-victims-of-an-epidemic-of-gun-violence-just-like-all-of-america/