دسته‌ها
اخبار

سوتومایور و کاگان “به مدرسه برگردند” یکدیگر در وارهول علیه گلداسمیت


به ،وان یک موضوع کلی، مترقیان دیوان در قفل رأی می دهند. ترم آ،قاضی سوتومایور حداقل تا حدودی در 90 درصد موارد با قاضی کاگان موافق بود. (تنها وابستگی بالاتر بین قاضی رابرتز و قاضی کاوانا در 97٪ بود.) در همه موارد مهم، سوتومایور و کاگان باید متحد شوند. آنها هر دو چپ مرکز هستند، اما از دیدگاه های کاملاً متفاوتی به قانون نگاه می کنند. سوتومایور قاطعانه به اصول مترقی خود متعهد است و این پیام را برای طرفداران ستایشگر در سراسر جهان موعظه می کند. از بسیاری جهات، سوتومایور مانند یک قاضی لیبرال توماس است – و منظور من از آن به ،وان یک تعریف است. در مقابل، کاگان تاکتیکی زیرک است که هرگز از چگونگی دستیابی به اه، خود در دراز مدت غافل نمی شود. من اغلب تعجب می‌کنم که او واقعاً به چه تعداد از رأی‌هایی که می‌آورد اعتقاد دارد.

مانند بران، ج،ی و سمت غرب علیا، این دو فقیه همسایه هستند، اما دنیاهایی از هم جدا هستند. و با گذشت زمان، من گمان می کنم که درگیری های آرام در سمت چپ ایجاد شده است. باید همیشه سخت باشد که بینی خود را بگیرید و با هم رای دهید. در طول سال‌ها، کلوچه‌ها و کیسه‌های کاغذی زیادی وجود داشته است.

دیروز، به نظر می رسد آن تنش های در حال جوشیدن به پایان رسیده است بنیاد اندی وارهول علیه گلداسمیت. قاضی سوتومایر نظر ا،ریت را برای ا،ریت 7 نفری نوشت. قاضی کاگان مخالفتی نوشت که رئیس دادگستری نیز به آن پیوست. نظر ا،ریت 38 صفحه بود و مخالفت نیز تقریباً به همین اندازه بود. (اگرچه تعداد صفحات با تصاویر زیادی پر شده بود.) هر دو نظر بارها و بارها به یکدیگر پاسخ دادند. و لحن تند و در مواقعی بد بود. شبیه جنگ شعله توییتر است. اجازه دهید موضوع را با روح چت های گروهی تصوری گذشته خود خلاصه کنم. و با توجه به روح پرونده، من به طور آزادانه از تصمیم واقعی بدون استناد وام گرفتم.

@سونیا: ظاهرا @Elena یک ک، تاریخ هنر در کالج و یک سمینار IP در دانشکده حقوق شرکت کرده است و فکر می‌کند در همه چیز متخصص است. اما ما در اینجا از قانون *واقعی* پیروی می کنیم.

@الینا: راستی خوندی کمپبل و گوگل? آیا واقعاً آثار هنری وارهول را دیدید؟ وارهول یک فیلتر اینستاگرام نیست. #هیچ چیز از هیچ نمی آید

@سونیا: ما قاضی هستیم نه منتقد هنری. ع، گلداسمیت و آثار هنری وارهول همان هدف اساسی را دنبال می‌کنند – ع،ی در مقاله‌ای در مجله. #بدون استفاده منصفانه

@الینا: شبیه هم نیستند. #Dise،yed #Rotated شما تصاویر را به شکلی مشابه در #شکل 6 تغییر دادید! #طلای جنگی

@نیل و @KBJ: شما دو نفر باید تایم اوت توییتر داشته باشید.

@سونیا: النا روی پرونده ای تمرکز می کند که حتی در دادگاه هم نیست! #زیباهنگی #اشتباهات #اغراق آمیز

@الینا: نظرات سونیا به دلیل آن در حال نسبت دادن است خودش گفت. #تکذیب خود

@سونیا: و اتفاقاً من واقعاً در مورد مسائل مالکیت م،وی دعوی کردم. آیا تا به حال در مورد چیزی دعوا کردید @Elena؟

@رئیس: آره، من میخوام وارد این موضوع بشم. من به عقیده الینا که بی جهت به یکی از اعضای دادگاه من حمله می کند، می پیوندم. #موسسه، نهاد

خواهش میکنم. من فقط شما را از خواندن هشتاد صفحه نجات دادم. صراحتاً، نظر موافق کوتاه قاضی گورسوچ، که قاضی ،ون به آن ملحق شد، باید نظر دیوان می بود. توانست تمام استدلال های درست را در چند صفحه، بدون این مشاجره JV ارائه دهد. آیا پ، از کشتی برای بقیه خیلی سخت بود؟ قاضی توماس، با فرض اینکه او این وظیفه را انجام داده است، احتمالاً این وظیفه را پس خواهد گرفت. همچنین فکر می‌کنم اگر قاضی بریر هنوز در دادگاه حضور داشت، می‌توانست این حملات را خنثی کند. مقاله استیونز به طور مداوم نشان می دهد که بریر دما را کاهش می دهد. حالا آن نقش به (چک یادداشت ها) گورسچ و ،ون می رسد؟

این نظر “به خوبی پیر نمی شود.” «آینده زیادی» ندارد. قاضی سوتومایور و کاگان هر دو باید «به مدرسه برگردند». امیدوارم این «پانزده دقیقه» جنگ شعله به پایان برسد.

در یک اطلاعیه مرتبط با برگ چای، مشاهده کردم که جاستیس کاگان در طول بحث های شفاهی در جک دنی،، یک مورد IP دیگر. دیدگاه تنگ نظرانه او از “مضحک” و اظهار نظر در مورد نداشتن حس شوخ طبعی اکنون بسیار منطقی تر است. ش،ت کاگان در وارهول داخل محفظه ویسکی ریخته شده است – یا اینکه در محفظه ،اب بازی جویدنی ،اشیده شده است. در مخالفت کاگان آنقدر جناس، استعاره های ،یبی، پرانتزی و خط تیره خواندم که مغزم درد می کند. من دوست دارم فکر کنم که جاستیس اسکالیا می توانست مخالفت بسیار شدیدتری را در حدود 10 صفحه بنویسد. هیچ چیز از هیچ حاصل نمی شود، اما گاهی اوقات کمتر، بیشتر است.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/05/19/sotomayor-and-kagan-go-back-to-sc،ol-each-other-in-war،l-v-goldsmith/