دسته‌ها
اخبار

شاهدانه مینه سوتا؟ تو بچا! – Canna Law BlogTM


مینه سوتا آماده است تا حشیش مصرف بزرگسالان را با تأیید قانونی قانونی کند HF 100 توسط قانونگذار ایالتی فرماندار تیم وا، انتظار می رود که به زودی این لایحه را امضا کند (و ممکن است در واقع تا زم، که این پست منتشر شود این کار را انجام داده باشد)، مینه سوتا را به بیست و سومین ایالت (به علاوه دی سی، گوام، ماریاناها و جزایر ویرجین) تبدیل می کند که حشیش تفریحی را قانونی می کند. از اول آگوست، مینه‌سوتان‌ها حق مالکیت، استفاده و کشت حشیش را برای مصرف شخصی در خانه‌های خود خواهند داشت.

مشابه سایر ایالت‌هایی که اخیراً مصرف حشیش برای بزرگسالان را قانونی کرده‌اند، قانون جدید مینه‌سوتا محدودیت‌هایی را برای مالکیت تعیین می‌کند و اجازه می‌دهد تا دو پوند گل شاهدانه در اقامتگاه‌های خصوصی و دو اونس در اماکن عمومی. این لایحه همچنین سقف 800 میلی گرم برای خوراکی ها و هشت گرم برای کنسانتره تعیین می کند.

قانون جدید مجوز موسسات ،ده فروشی را پیش بینی می کند، اما مینسوتان ها (و مردم ایالت های همسایه) باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا داروخانه ها در شهرهای دوقلو، رو،تر و فراتر از آن باز شوند. در نقش جن ران،ف ریس توضیح می دهد:

این لایحه یک تنظیم کننده جدید به نام دفتر مدیریت شاهدانه (OCM) ایجاد می کند که قو،ن مهمی را منتشر می کند و مجوزها را اعطا می کند. در حال حاضر، لایحه سنا دستور می دهد تا درخواست های مجوز از 1 ژانویه 2024 در دسترس باشند. OCM برای بررسی این درخواست ها و اعطای مجوز به مدتی زمان نیاز دارد. سپس، متقاضی، که مجوز ،ب و کار حشیش دریافت می کنند، باید امکانات خود را بسازند و توسط OCM و/یا شهرداری های محلی برای اطمینان از رعایت مقررات بازرسی شوند. تنها در این صورت است که پرورش دهندگان مینه سوتا می توانند به طور قانونی بذر بکارند. از نهال تا گل برداشت شده، بسته به سویه گیاه، ژنتیک و عوامل محیطی، تولید شاهدانه سه تا هشت ماه طول می کشد. در مجموع، خودی ها انتظار ندارند فروش قانونی برای بزرگسالان تا تابستان تا پاییز 2024 شروع شود.

برای تشویق کارآفرینی و تقویت بازار حشیش صنایع دستی، این لایحه ادغام عمودی را ممنوع می کند و از OCM از صدور مجوز برای متقاضیان مجرد با کنترل بیش از حد بر زنجیره تامین جلوگیری می کند. علاوه بر این، این قانون شامل مقرراتی است که به مینه‌سوتا اجازه می‌دهد تا آنچه رایس «آزمایش» خود با خوراکی‌های کنف با قدرت کمتر می‌نامد، ادامه دهد. اینها به ،وان غذا یا نوشیدنی های کنف تعریف می شوند که حاوی بیش از پنج میلی گرم THC دلتا-9 نیستند. مجوزهای خاص برای تولیدکنندگان خوراکی کنف با قدرت پایین و ،ده فروشان خوراکی کنف با قدرت پایین (علاوه بر 14 نوع مجوز دیگر!) در دسترس خواهد بود.

حرکت مینه سوتا به سمت قانونی شدن، مرکز توجه را به سمت منطقه غرب میانه معطوف می کند. با کشورهای همسایه مانند آیووا و اوهایو همچنین با در نظر گرفتن طرح‌های قانونی‌سازی، تصمیم مینه‌سوتا می‌تواند آغازگر روند گسترده‌تری در هارتلند باشد. تحولات این منطقه را به دقت زیر نظر داشته باشید.




منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/minnesota-cannabis-you-betcha/