دسته‌ها
اخبار

شاهدانه نیویورک: ایالت ایالت 2023


از زمان اولین ایالت نیویورک وبلاگ Canna Law، چیزهای زیادی در نیویورک اتفاق افتاده است. سال گذشته برای صنعت حشیش در نیویورک پر جنب و جوش بود. با صدور مجوزها و شروع فروش در سال 2022، نیویورک توپ را در صنعت واقعی و قانونی حشیش به دست آورد. ما انتظار داریم که سال 2023 با پیشرفت بیشتر به سمت نیویورک همراه شود به طور کامل صنعت فعال شاهدانه بیایید نگاهی به تحولات قابل توجه سال 2022 و آنچه انتظار داریم در سال 2023 ببینیم بیندازیم.

سه تحول بزرگ در سال 2022

1. نیویورک مجوز مصرف حشیش (مشروط) برای بزرگسالان را صادر کرد

یک صنعت قانونی حشیش برای مصرف بزرگسالان نیاز به صدور مجوز دارد. نیویورک اولین قدم مهم را با صدور کشت مشروط برداشت. در حال پردازش و مجوزهای داروخانه های ،ده فروشی. در حالی که ما شما را تشویق می‌کنیم که تفکیک‌های تفصیلی سه نوع مجوز را بخو،د، در اینجا به طور مختصر درباره جزئیات آن توضیح داده می‌شود.

در 14 آوریل 2022، هیئت کنترل شاهدانه (CCB) و دفتر مدیریت شاهدانه (OCM) 52 مجوز کشت مشروط برای استفاده بزرگسالان را صادر ،د. این مجوزها به پرورش دهندگان کنف دارای مجوز (یا تقریباً دارای مجوز) محدود بود. OCM پس از اعلام اولین دسته، به صدور مجوزهای کشت مشروط بیشتری ادامه داد و توسعه ملموس “سطح” تولید صنعت حشیش نیویورک را آغاز کرد. در 17 آگوست 2022، نیویورک 15 مجوز پردازشگر مشروط برای استفاده بزرگسالان را تأیید کرد، با ا،امات مجوز به طور کلی مجوزهای مربوط به کولتیواتور مشروط را ردیابی می کند. از آن زمان تاکنون مجوزهای کشت و فرآوری مشروط بیشتری صادر شده است.

در 21 نوامبر 2022، CCB و OCM اعلام ،د اولین مجوزهای مشروط برای استفاده بزرگسالان ،ده فروشی (CAURD) که صادر می شود، با هدف اعلام شده شروع فروش تا پایان سال 2022.

2. نیویورک اولین داروخانه دارای مجوز حشیش را افتتاح کرد

تا زم، که مصرف کنندگان نتوانند حشیش قانونی را ،یداری کنند، صنعت حشیش م،ای زیادی ندارد. گام مهم نیویورک در فروش قانونی حشیش در 29 دسامبر 2022 انجام شد.، زم، که Housing Works (یکی از دارندگان مجوز CAURD) داروخانه ،ده فروشی خود را برای بزرگسالان افتتاح کرد.

افتتاحیه کارگاه مسکن بود با هیاهوی زیادی روبرو شد و همچنان توجه مشتریان و رسانه ها را به خود جلب کرده است. مراکز قانونی بیشتری در افق هستند، اما سال 2022 قابل توجه بود اگر فقط به این دلیل که فروش واقعی قانونی در نیویورک شروع شد!

3. نیویورک قو،ن و مقررات مصرف حشیش برای بزرگسالان را منتشر کرد

در همان روزی که CCB اولین دارندگان مجوز CAURD را اعلام کرد، مجموعه کامل قو،ن و مقررات حشیش را برای بزرگسالان نیز منتشر کرد. ما آن را در اینجا پوشش داده ایم. قو،ن و مقررات بخشی از مجموعه در حال انجام ما خواهد بود.

ما نمی تو،م اهمیت این قو،ن و مقررات را اغراق کنیم. آنها چارچوب کلی فرآیند صدور مجوز و صنعت را به ،وان یک کل تعیین ،د و تجزیه و تحلیل پایه را برای هر ،ی که در نظر دارد برای مجوز مصرف حشیش بزرگسالان در نیویورک درخواست کند، ایجاد می کند.

سه چیز بزرگ که انتظار داریم در سال 2023 ببینیم

1. تعطیلی مراکز ،ده فروشی غیرقانونی

داغ ترین موضوع در صنعت حشیش نیویورک (به ویژه در شهر نیویورک) شیوع داروخانه های غیرقانونی حشیش است. شورای شهر نیویورک حداقل 1200 داروخانه غیرقانونی را شناسایی کرده است. از زمان تصویب MRTA در آوریل 2021، چندین مقام و آژانس ،تی درباره سرکوب فعالیت های غیرقانونی بحث کرده اند.

به نظر ما، رواج محصولات حشیش بدون مجوز به راحتی در دسترس است، بزرگترین تهدید برای صنعت نوپای حشیش قانونی نیویورک است. MRTA یک سیستم دو لایه ایجاد کرد که در نظر گرفته شده است تا یک صنعت رقابتی با فضای زیادی برای مشاغل کوچک ایجاد کند. داروخانه‌های غیرقانونی که مشمول مالیات، آزمایش یا تعهدات پرهزینه انطباق که تجارت قانونی باید برای آنها بپردازد، نیستند، در صورتی که اجازه داده شود بی‌رویه شوند، بازار قانونی را تحت تأثیر قرار خواهند داد. ببینید: کالیفرنیا.

شورای شهر نیویورک اعلام کرده است که قصد دارد به میزان قابل توجهی اجرای قانون را برای سرکوب داروخانه های غیرقانونی افزایش دهد، اما باید دید واقعاً چه اقداماتی انجام خواهد شد و آیا این تلاش ها واقعاً جواب می دهند یا خیر.

2. داروخانه های بیشتری باز خواهند شد

اولین دسته از مجوزهای CAURD شامل 36 دارنده مجوز بود. از زمان اعلام اولین مجوزها در ماه نوامبر، تنها شرکت مسکن درهای خود را باز کرده است. این به زودی تغییر خواهد کرد.

Smacked LLC، اولین مجوز CAURD متعلق به یک فرد، دومین داروخانه دارای مجوز حشیش را افتتاح خواهد کرد در روستای گرینویچ (منهتن). انتظار می‌رود که داروخانه‌های بیشتری در چند ماه آینده افتتاح شوند، توسعه‌ای که احتمالاً با تسهیل مقررات انتخاب املاک و مستغلات برای دارندگان مجوز CAURD توسط CCB و OCM امکان‌پذیر شد.

3. برنامه های مجوز غیر مشروط باز می شود (ما امیدواریم)

انتشار قو،ن و مقررات برای استفاده بزرگسالان توسط نیویورک پیش‌روی لازم برای باز ، پورتال درخواست نیویورک برای همه انواع مجوزهای برشماری MRTA (کشت، پردازش، توزیع، ،ب‌وکار ،د، داروخانه و غیره) بود. اما با عدم اعلام تاریخ پرتال درخواست، باز بودن دوره نظرات عمومی و امکان تغییرات اساسی در نسخه فعلی قو،ن و مقررات، هدف امیدوارکننده ما در بهار 2023 برای پذیرش درخواست‌ها بسیار خوش‌بینانه به نظر می‌رسد.

نکته خوب این است که به نظر می رسد OCM و CCB فرآیند اظهار نظر عمومی را جدی می گیرند و تا آنجا که ممکن است از صنعت حشیش برای داشتن مجموعه ای نهایی از قو،ن و مقررات استفاده می کنند که یک چارچوب حشیش برای استفاده بزرگسالان ایجاد می کند که واقعاً کار می کند. نقطه ضعف این همکاری، زمان لازم برای دریافت و پردازش ورودی های عمومی است. ما امیدواریم که نظرات عمومی به نحو مؤثری دریافت شود، به طوری که نیویورک بتواند در سال 2023 به ایجاد یک صنعت حشیش کاملاً کارآمد ادامه دهد.

تصویر بزرگ

ما در مورد اینکه صنعت حشیش نیویورک به کجا می رود بسیار خوش بین بوده و هستیم. شروع صدور مجوز و فروش کار بزرگی بود. داشتن قو،ن و مقررات واقعی برای استفاده بزرگسالان برای بررسی و اظهار نظر، کار بزرگی بود. گفت‌وگوی باز صنعت با OCM و CCB درباره اینکه صنعت حشیش نیویورک چگونه باید باشد، مشکل بزرگی است. در اینجا امیدواریم که نیویورک به پیشرفت موفقیت آمیز صنعت شاهدانه خود در سال 2023 ادامه دهد!


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-york-cannabis-state-of-the-state-2023/