دسته‌ها
اخبار

شاهدانه نیویورک: عرضه CAURD نه چندان روان


همانطور که بسیاری با وضعیت فعلی و مسائل پیش روی حشیش ایالت نیویورک و به طور خاص داروخانه ،ده فروشی مصرف مشروط بزرگسالان آشنا هستند (“CAURD”) مجوزها می دانند، مشکلات زیادی وجود دارد که دارندگان مجوز CAURD با آن مواجه هستند و برخی از آنها خسته شده اند. تا این حد، در 9 مه 2023، حداقل هشت (8) صاحب مجوز CAURD نامه ای سر،ه به اداره خوابگاه ایالت نیویورک (“DASNY”)، دفتر مدیریت شاهدانه (“OCM”) و هیئت کنترل شاهدانه (“CCB”) نگر، های خود را به امید دیدار با این مقامات برای حل برخی از مسائلی که از زمان اعطای مجوزهای CAURD مربوطه به وجود آمده است، ابراز می کنند.

مشکلاتی که دارندگان مجوز CAURD با آن مواجه هستند

در زیر خلاصه ای غیر جامع از برخی از مسائل مطرح شده در آن آمده است نامه مورد بحث این خلاصه نشان دهنده برخی از چالش هایی است که دارندگان مجوز CAURD با آن مواجه هستند.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای دارندگان مجوز CAURD، یافتن و ایجاد فضای ،ده‌فروشی است. DASNY می‌تواند مکان‌های پیشنهادی را بر اساس اطلاعاتی که تنها به آنها دسترسی دارند، بدون هیچ نظارت مستقلی رد کند. DASNY در حالی که وظیفه ایمن سازی مکان ها برای دارندگان مجوز CAURD را بر عهده دارد، همان آژانس ،تی است که مکان هایی را برای مجوزهایی که تصمیم به عدم مشارکت در ابتکار تخصیص مکان خود می کنند، تأیید می کند. چنین سیستمی به DASNY انحصار موثری را در مورد جایی که دارندگان مجوز می توانند فضا را اجاره کنند یا فعالیت کنند، فراهم می کند. اگرچه OCM به دارندگان مجوز اجازه داده است تا مکان خود را ایمن کنند، دارندگان مجوز همچنان باید با DASNY که دارای اهرم و قدرت بیشتری در بازار املاک و مستغلات است، رقابت کنند.

علاوه بر این، DASNY به طرز دردناکی در پاسخگویی به تأییدیه‌های طرح سایت یا ارائه هر گونه بینشی در مورد فرآیند یا شرایط مالی برای فضاهای اجاره شده کند بوده است. پس از پذیرش محل توزیع، دارندگان مجوز مجبور می شوند از پیمانکار، که توسط DASNY شناسایی شده اند استفاده کنند و هیچ بینشی در مورد محدوده ساخت و سازها و جزئیات بودجه بندی هزینه های ساخت و ساز که آنها مسئول پرداخت آنها در طول مدت اجاره خواهند بود، ارائه نمی شود. . گفته می شود که این پیمانکاران بسیار بالاتر از قیمت های بازار قیمت گذاری می کنند و دارندگان مجوز توانایی مذاکره در مورد این هزینه ها را ندارند.

به نظر می رسد تنها گزینه های املاک و مستغلات موجود توسط صندوق دارای اجاره های بسیار بالایی باشد، جایی که با توجه به پذیرش آهسته زودهنگام فروشگاه های ،ده فروشی قانونی در مخالفت با بسیاری از گزینه های غیرقانونی، موفقیت ممکن نیست.

به طور باورن،ی، نهادهای ،تی از دارندگان مجوز CAURD می‌خواهند که با اجاره نامه‌های مرتبط با قراردادهای تأمین مالی موافقت کنند، بدون اینکه هرگز با آن قراردادهای تأمین مالی ارائه شوند. عقل سلیم این است که از هیچ یک از صاحبان مشاغل سخت کوش و مسئولیت پذیر نمی توان انتظار داشت تحت این شرایط قرارداد امضا کند.

آینده CAURD چیست؟

ما صمیمانه امیدواریم که DASNY، OCM و CCB نگر، های مشخص شده در نامه 9 می را جدی بگیرند. ما مدتی است که بسیاری از این مسائل را در وبلاگ دنبال می کنیم و از طرف مشتریان از اینجا در دفتر نیویورک خود با آنها برخورد می کنیم.

برای اطلاعات کلی بیشتر در مورد ج، زم، برنامه شاهدانه در نیویورک، از جمله قو،ن و مجوز، خلاصه ما از جلسه هفته گذشته CCB را اینجا ببینید.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/ny-caurd-rollout-not-so-smooth/