دسته‌ها
اخبار

شاهدانه نیویورک: قانون جدید حزب واقعی علاقه


انتشار قو،ن و مقررات بازنگری شده برای استفاده بزرگسالان در نیویورک به خوبی منتشر شده است. یک تجدید نظر کلیدی که منبع حدس و گمان های قابل توجهی بود این بود که آیا دفتر مدیریت شاهدانه (OCM) و هیئت کنترل شاهدانه (CCB) تعریف طرف واقعی (TPI) را با توجه به ارائه دهندگان خدمات جانبی و محدودیت های پولی قبل از TPI تجدید نظر خواهند کرد. وضعیت فعال می شود. و آنها انجام دادند!

محدودیت های TPI اصلاح شده برای طرف های زیر اعمال می شود:

  • طرفین دارای قراردادهای اشتراک ریسک یا کالاها و خدمات با متقاضی/ دارنده مجوز؛
  • طرف‌هایی که بر اساس یک قرارداد کالا و خدمات از متقاضی/ دارنده مجوز، مشورت می‌کنند و غرامت ثابت یا ساعتی دریافت می‌کنند. و
  • کالاها و خدماتی که هیچ حقی برای کنترل متقاضی/ دارنده مجوز ندارند.

هر طرفی که تحت دسته‌های فوق الذکر قرار می‌گیرد، تا زم، که پرداخت‌های «آن سال تقویمی» از «بیشتر از» نباشد، TPI محسوب نمی‌شود.

  • 10٪ از درآمد ناخالص متقاضی / دارنده مجوز؛
  • 50% سود خالص متقاضی / دارنده مجوز؛ یا
  • 250,00 دلار از متقاضی / دارنده مجوز.

تجدید نظر کلیدی افزایش رقم دلار از 100000 دلار به 250000 دلار بود، که به ویژه برای ارائه دهندگان خدمات به دارندگان مجوز در اولین سال فعالیت آنها، زم، که درآمد ناخالص و/یا سود خالص پتانسیل پایین بودن دارد، مرتبط خواهد بود.

از نظر عملی، جالب خواهد بود که ببینیم چگونه OCM واقعاً این قانون را اعمال می کند، با توجه به اینکه درآمد ناخالص و سود خالص برای یک سال تقویمی را نمی توان تا پایان سال تقویمی مح،ه کرد. تعجب آور نخواهد بود که ببینیم ارائه دهندگان خدمات قراردادهایی را با غرامت پایه 250 دلار به اضافه پایان سال بر اساس درآمد ناخالص یا سود خالص دارنده مجوز تنظیم می کنند.

ما از طریق بازنگری های قابل توجه قو،ن و مقررات استفاده بزرگسالان در نیویورک به کار خود ادامه خواهیم داد. گوش به زنگ باشید!


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-york-cannabis-the-new-true-party-of-interest-rule/