دسته‌ها
اخبار

شاهدانه نیویورک: مجوزهای توزیع


همانطور که قبلا به طور کلی در 27 دسامبر 2022 خلاصه کردیم (اینجا)، در اوا، دسامبر 2022، دفتر مدیریت شاهدانه (“OCM“) اولین قو،ن و مقررات پیشنهادی حشیش برای بزرگسالان را برای نیویورک منتشر کرد (“مقررات پیشنهادی”). این سند رسمی 282 صفحه است، بنابراین ما تمام جزئیات را پوشش نمی دهیم. اما ما موارد مهم، مسائل مهمی که همه متقاضیان باید از آن آگاه باشند و روند درخواست مجوز به طور کلی برجسته خواهیم کرد. همچنین، به خاطر داشته باشید که مقررات پیشنهادی همچنان معلق است زیرا OCM نظرات عمومی نهایی را در مورد مقررات پیشنهادی دریافت می کند.

یکی از بخش‌های ظریف‌تر مقررات پیشنهادی مربوط به ،، است که برای مجوز توزیع (یا توزیع‌کننده) درخواست می‌کنند و بایدها و نبایدها پس از دریافت مجوز توزیع. اول از همه، یک پرورش دهنده که دارای مجوز پردازش است می تواند برای یک مجوز توزیع کننده درخواست داده و دریافت کند. علاوه بر این، ،، که دارای مجوز کشت مشروط هستند باید توسط OCM در بررسی درخواست خود برای مجوز توزیع در اولویت قرار گیرند.

مجوز توزیع حشیش در نیویورک – باید

بیایید با برخی از کارهایی که برای ،، که مجوز توزیع دارند شروع کنیم. بدیهی ترین چیز این است که یک توزیع کننده ممکن است محصولات شاهدانه را از هر پردازشگر دارای مجوز قانونی ،یداری کند، حشیش مذکور را در اختیار داشته باشد و متعاقباً آن محصولات شاهدانه را توزیع و بفروشد. یک توزیع‌کننده می‌تواند محصولات شاهدانه را به (1) توزیع‌کننده دیگری که دارای مجوز من، برای استفاده بزرگسالان است، یا (2) به یک داروخانه ،ده‌فروشی، که ممکن است شامل یک سازمان ثبت شده با توزیع (“ROD”) یا محل مصرف در محل باشد، بفروشد.

یک توزیع کننده یا طرف مورد علاقه واقعی آن ممکن است یک طرف مورد علاقه واقعی در یک پرورش دهنده، پردازشگر، تعاونی، ،ب و کار ،د باشد. بعلاوه، یک توزیع کننده یا طرف مورد علاقه واقعی او ممکن است صاحبخانه، تامین کننده مالی، یا ارائه دهنده کالا و خدمات به یک کشاورز، پردازشگر، توزیع کننده، تعاونی یا ،ب و کار ،د باشد که مشمول تمام محدودیت های حاکم بر این روابط، از جمله، اما نه محدود به ، نفوذ نامن،، کنترل و ا،امات واقعی طرف مورد علاقه.

مجوز توزیع حشیش در نیویورک – نبایدها

برخی از نبایدها ممکن است واضح باشند، اما برخی دیگر ظریف‌تر هستند، که احتمالاً در به‌روزرس، مقررات پیشنهادی مشخص خواهد شد.

توزیع کننده تحت هیچ شرایطی نمی تواند محصولات شاهدانه را به توزیع کننده ای که دارای مجوز کشت یا فرآوری است بفروشد. هیچ توزیع‌کننده یا طرف مورد علاقه‌اش حق ندارد به طور مستقیم یا غیرمستقیم در یک داروخانه ،ده‌فروشی، مصرف در محل، تحویل، یا دارنده مجوز یا مجوز آزمایشگاه شاهدانه داشته باشد. یک توزیع کننده نمی تواند تایید کنید، فروش، انتقال، توزیع، یا موافقت با فروش، انتقال یا توزیع، هر محصول شاهدانه، مگر اینکه در بسته بندی ،ده فروشی باشد و هر محصول شاهدانه بدون بر،ب یا آزمایش نشده در اختیار توزیع کننده، حشیش غیرقانونی تلقی می شود و ممکن است مشمول مجازات یا مجازات شود. تحریم هایی شامل، اما نه محدود به، لغو، تعلیق، یا لغو مجوز و اعمال هزینه، مجازات های مدنی و هر مجازات دیگری.

در نهایت، هیچ توزیع کننده ای نباید هیچ گونه هدیه، تخفیف، وام، تخفیف، حق امتیاز، حشیش رایگان از هر نوع، قفسه ترجیحی یا فضای نمایشی یا خوراکی ها یا خدماتی از هر ماهیت دریافت کند. این یک لیست جامع نیست و من پیش بینی می کنم که پس از انتشار مقررات پیشنهادی به روز شده، موارد بیشتری اضافه یا اصلاح شود.

نتیجه

برای هر ،ی که قصد درخواست مجوز استفاده بزرگسالان را دارد، ما توصیه خود را برای استخدام یک وکیل باتجربه و محلی حشیش تکرار می کنیم. حداقل، درک چارچوب کلی مجوزها و فرآیند صدور مجوز، مقدمه ای برای مشاوره عمیق در مورد درخواست مجوز است.

منتظر پست های بعدی این مجموعه و همچنین پوشش کلی حشیش نیویورک باشید.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-york-cannabis-distribution-licenses/