دسته‌ها
اخبار

فصل … برای اخراج در فناوری حقوقی، زیرا شرکت های متعددی برگه های صورتی ارسال می کنند


برای برخی از کارمندان شرکت‌های فناوری حقوقی، تعطیلات چندان خوشایند نبوده است، زیرا کارفرمایان آنها تعداد کارمندان را کاهش داده و اخطارهای ا،اج ارسال کرده‌اند.

تعداد دقیق ا،اج‌ها در فناوری حقوقی مشخص نیست. پیگیری و تأیید ا،اج ها دشوار است، زیرا شرکت ها اغلب در مورد آنها مخفیانه عمل می کنند. اگرچه، در ایالات متحده، قانون فدرال تنظیم و بازآموزی کارگران (WARN) کارفرمایان را م،م به گزارش ا،اج‌ها می‌کند، این قانون معمولاً فقط برای کارفرمایان 100 کارمند یا بیشتر که 50 کارمند یا بیشتر را ا،اج می‌کنند اعمال می‌شود.

بنابراین، اگرچه ممکن است این فهرست جامعی از ا،اج‌های فنی قانونی اخیر نباشد، در اینجا مواردی که گزارش شده‌اند آورده شده‌اند.

دفترچه قرارداد. دو هفته پیش، نی، مارتین بروشنر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مدیریت چرخه عمر قرارداد دانمارکی دفترچه قرارداد، به لینکدین رفت تا ا،اج 32 کارمند را اعلام کرد.

مانند بسیاری از شرکت های دیگر در صنعت ما، ما باید تعداد کارمندان خود را کاهش دهیم و به روشی کارآمدتر رشد کنیم. متاسفم که این قدم را برداشتم و ای کاش می شد از آن جلوگیری کرد. در عین حال، من مسئولیت کامل تصمیم را بر عهده می‌گیرم.»

سال گذشته، این شرکت 30 میلیون دلار جمع آوری کرد در یک دور سری B، فقط چند ماه پس از آن راند 9.4 میلیون دلاری سری A جمع آوری کرد در دسامبر 2020

بروشنر در لینکدین نوشت: «راه خوبی برای ا،اج افراد خوب وجود ندارد، اما من حداقل می‌خواهم از افرادی که امروز Contractbook را ، می‌کنند تشکر و قدرد، کنم. “شما تاثیر زیادی داشتید و به ما کمک کردید به آنچه امروز هستیم تبدیل شویم.”

Filevine. سایت خبری ا،یوس سالت لیک سیتی اخیرا گزارش داده است که Filevine یکی از چندین شرکت فناوری مستقر در یوتا است که کارگران را ا،اج می کند. با این حال، در مصاحبه ای با من، موسس و مدیرعامل رایان اندرسون انکار می کند که این شرکت ا،اج شده است.

در عوض، او گفت که به ،وان بخشی از یک برنامه استراتژیک که در ژانویه گذشته به کارمندان اعلام شد برای تمرکز بر یک شرکت نرم افزاری و نه یک شرکت خدماتی، کارمندان خاصی که در نقش های خدماتی با مشتریان در زمینه پیاده سازی محصول و انتقال داده ها کار می کنند، در اوایل سال جاری مطلع شدند. که کار آنها به شرکای شخص ثالث Filevine منتقل می شود که در پیاده سازی و مهاجرت تخصص دارند. اندرسون گفت که Filevine پیشنهاد کمک به این کارمندان را در یافتن موقعیت در شرکت‌های شریک داد، و بسیاری از آنها قبلاً با موفقیت در کار قرار گرفته‌اند.

اندرسون گفت، در حالی که ا،اج معمولاً ناشی از نیاز به کاهش هزینه ها به دلیل کاهش درآمد است، این انتقال توسط یک تصمیم استراتژیک در مورد تمرکز و مأموریت شرکت انجام شد. او خاطرنشان کرد که برای شرکت‌هایی مانند او متکی به شرکای شخص ثالث برای مدیریت پیاده‌سازی و مهاجرت هستند و به NetDo،ents و Salesforce به ،وان نمونه اشاره کرد.

اندرسون گفت، از نقطه نظر تجاری، Filevine قوی است. با توجه به اینکه بخش اعظم 108 میلیون دلاری که در اوایل سال جاری جمع آوری کرد هنوز در بانک است، در آستانه رسیدن به 60 میلیون دلار درآمد مکرر سالانه، با رشد 59 درصدی ARR در سال است. این شرکت به تازگی دو سه ماهه قوی خود را پشت سر گذاشته است و رشد درآمدی 75 درصدی را در سال به سال داشته است.

خط پای،: اندرسون گفت که این ا،اج‌های اقتصادی نبود، بلکه انتقال عملکردهای خدماتی خاص به شرکت‌هایی در ا،یستم شریک Filevine است.

Leggeex. در ماه سپتامبر، شرکت اتوماسیون بررسی قرارداد مستقر در اسرائیل Leggeex اعلام کرد که قصد دارد 30 کارمند یا حدود یک سوم کل کارکنان خود را ا،اج کند.

ما مجبور شدیم تعداد کارمندان را کاهش دهیم تا محصول به زودی سودآور شود – چرخ های کمکی را برداریم و بگذاریم خودش کار کند. مدیر عامل شرکت نوری بچور به این موضوع گفت نشریه خبری اسرائیل Tech12 (همانطور که ترجمه و گزارش شده است توسط Legaltech News).

بر روی آن تارنما فناوری TrueUp گزارش می دهد که شرکت مدیریت حقوقی شرکت مستقر در تگزاس و مدیریت چرخه عمر قرارداد بر روی آن 19 نفر را با ذکر گزارش های کارمندان به ،وان منبع آن ا،اج کرد. من با Onit تماس گرفتم تا گزارش را تأیید کنم، اما یک سخنگوی از اظهار نظر خودداری کرد.

نسبیت. اوایل این ماه، شرکت کشف الکترونیکی Relativity ا،اج 150 کارمند، یا حدود 10٪ از کل کارکنان آن است.

در یک بی،ه به Law.com ارائه شده است، این شرکت گفت:

برای حمایت از استراتژی اصلی ،ب‌وکار خود در آینده، سرمایه‌گذاری‌های خود را در بخش‌های خاصی از ،ب‌وکار کاهش داده و مجدداً تنظیم می‌کنیم و ساختار کلی هزینه خود را تنظیم می‌کنیم. ما معتقدیم این تغییرات نسبیت را که سالم و رو به رشد است، برای هر گونه باد مخالف از محیطی که در حال تبدیل شدن به یک محیط اقتصاد کلان نامطمئن است آماده می کند. همچنین موقعیت بهتری برای شرکت برای تمرکز، سرمایه‌گذاری و ادامه رهبری در حوزه‌های اصلی ما که بهترین تن، محصول با بازار را داریم و مشتریان و شرکای ما برای آن‌ها ارزش بیشتری قائل هستند، خواهد کرد.»

دادگاه رینن. همانطور که در 22 نوامبر گزارش دادم، دادگاه رینن، به اصطلاح فروشگاه برنامه قانون، تعداد کارمندان خود را کاهش می دهد، هزینه ها را کاهش می دهد و به فروشندگان در پلت فرم خود می گوید که ممکن است با تاخیر خدمات مواجه شوند. این شرکت نگفته است که چه تعداد کارمند را رها می کند، اما گزارش ها از منابع مختلف نشان می دهد که درصد قابل توجهی از نیروی کار آن است.

اندرو دی. کلاینبنیانگذار و مدیر عامل شرکت، از کار افتادن شرکت یا قطع پشتیب، از پلتفرم خود را رد کرد و گفت که به دنبال سرمایه گذاری جدید برای کمک به شرکت در مدیریت رکود اقتصادی است.

وی گفت: “در نتیجه تاخیر در افزایش سرمایه، ما در حال کاهش تعداد کارمندان و سایر هزینه های عملیاتی برای مدیریت در رکود اقتصادی هستیم.”


منبع: https://www.lawnext.com/2022/12/tis-the-season-for-layoffs-in-legal-tech-as-multiple-companies-send-out-pink-slips.html