دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون ؛ آشنایی با لپتاپ های زیر 15 میلیون تومان پلازا | behtarin-laptop

لیست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون ؛ آشنایی با لپتاپ های زیر 15 میلیون تومان پلازا | behtarin-laptop

ظرفیت حافظه HDD به کار رفته در این لپ تاپ ۱ ترابایت است تا فضای ذخیره سازی مورد نیاز کاربران خود را تامین کند. و حافظه SSD به کار رفته در آن نیز ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت دارد که ضمن ارائه مقداری فضای ذخیره سازی، بیشتر نقش مکمل برای ارتقاء سرعت بوت و انتقال فایل‌ها را در این دستگاه ایفا می‌کند. درخصوص سازنده‌ی پردازنده گرافیکی که در این لپ تاپ به کار رفته، می‌توانیم بگوییم که NVIDIA این نقش را برعهده داشته و از پردازنده گرافیکی MX350 در آن استفاده کرده که دارای ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی می‌باشد. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی اچ‌پی دارای ویژگی هایی چون وبکم، دقت صفحه نمایش HD|1366×768، درایو نوری DVD-RW و دارای درگاه‌های ارتباطی USB , LAN , Wi-Fi , HDMI , بهترین مینی لپ تاپ Bluetooth می‌باشد.

  • کیبورد لپ تاپ طبق انتظاری که از لنوو داریم، کیفیت بالایی داشته و برای تایپ سریع و استفاده در تولید محتوا عالی است.
  • از پورت‌های دیگر هم باید به HDMI اشاره کنیم که امکان اتصال مانیتورهای حانبی را به آن ساده‌تر می‌کند.
  • توجه فرمایید این لپ تاپ در کانفیگ های متنوعی در بازار موجود هست که از حدود 30 میلیون به بالا می باشند.
  • با 3 الی 4 میلیون بیشتر می توان مدل پایه Lenovo Legion 5 را تهیه کرد که در لول بالاتری از این لپ تاپ قرار داشته و محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد.

ایسوس تلاش کرده است که از پردازنده نسل دهم ایتل همراه با حافظه رم مناسب، بیشتری بهره‌وری را دریافت کرده و ارزش خرید دستگاه را بالا ببرد. ظرفیت حافظه داخلی هم در حد ۵۱۲ گیگابایت بوده و البته اس اس دی بودن آن شرایط بسیار خوبی را هم برای بوت ویندوز و هم نصب و اجرای برنامه‌های سنگین فراهم می‌کند. کارت گرافیک این محصول از نوع یکپارچه بوده و اینتل آن را همراه با تراشه اصلی در اختیار شما می‌گذارد. بنابراین نباید انتظار زیادی از آن برای نصب و اجرای بازی‌های سنگین داشته باشید. این لپ تاپ درایو نوری ندارد و به‌جای آن می‌توانید به دو پورت سریع USB 3.0 در کنار یک پورت نسل جدید USB-C دسترسی پیدا کنید. از پورت‌های دیگر هم باید به HDMI اشاره کنیم که امکان اتصال مانیتورهای حانبی را به آن ساده‌تر می‌کند.

لپ تاپ استوک 15 اینچ تا 15 میلیون

به یک مدل جذاب در لیست بهترین لپ تاپ بین 10 تا 15 میلیون می‌رسیم، لپ تاپی که مشخصات خوب آن سبب می‌شود تا ارزش خرید بالایی پیدا کند. این مدل از صفحه نمایشی 14 اینچی با رزولوشن FHD و پوشش مات استفاده می‌کند. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که لپ تاپ‌های استوکی که ما معرفی کرده‌ایم، در حال حاضر در این بازه قیمتی قرار دارند و ممکن است در آینده به‌خاطر افزایش قیمت، از این بازه قیمتی خارج شده باشند. البته توجه کنید که فرم فکتور این لپ‌تاپ با سایر لپ‌تاپ‌های دیگر اندکی متفاوت است.

چه لپ تاپی بخرم + معرفی لپ تاپ مناسب مشاغل مختلف

همچنین سازگاری کارت گرافیک با برنامه های گرافیکی نظیر فتوشاپ به شما این امکان را میدهد تا از طریق این محصول بتوانید موارد گرافیکی که نیازدارید را بدون مشکل روی لپ تاپ نصب نمایید. طراحی ظریف و باریک دستگاه، همراه با وزن مناسبی که داره باعث میشه تا استفاده کردن و حمل کردن لپ تاپ آسون باشه و بتونید ازش توی هرجایی استفاده کنید. جدا از بحث ظاهری، دستگاه طراحی راحتی داره و شما میتونید خیلی راحت از صفحه‌کلید و تاچ‌پد اون استفاده کنید. لنوو توی این مدل از یه نمایشگر 15.6 اینچی از نوع TN استفاده کرده که کیفیت تصویر فول‌اچ‌دی رو با وضوح و دقت رنگ مناسبی ارائه میده. نمایشگر نرخ تازه‌سازی 60 هرتز رو داره و بخاطر روکش ماتی که داره، از انعکاس نور جلوگیری می‌کنه.