دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای شیراز وکیل شیراز وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکالت

ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.

  • آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند.
  • چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود.
  • در نتیجه در وقت و هزینه های شما برای یافتن وکیل در شیراز صرفه جویی می شود.
  • سوابق و میزان تجربیات یک وکیل بسیار مهم می باشد زیرا با همین تجربیات است که می تواند به بررسی پرونده های مختلف در شرایط های مختلف بپردازد، بنابراین قبل از انتخاب وکیل، حتما باید در مورد سوابق و میزان کارایی او تحقیق و پرس و جو انجام داد و آمار میزان موفقیت پرونده های پیشین او را مورد بررسی قرار داد.

لغت وکیل واژه ای عربی است و به کسی گفته می شود که از طرف افراد حقیقی و حقوقی برای انجام کلیه امور حقوقی به وکیل مامور می شود تا در چارچوب قوانین و مقررات قانون مدنی وظایفی را انجام دهد و باید تا پایان پرونده حقوقی که با عقد وکالت بین طرفین انجام شده است، تمامی مسئولیت پرونده را به عهده بگیرد. به کسانی که وظایف حقوقی خود را به وکیل محول می کنند موکل می گویند که طی یک حق الوکاله ای که وکیل درخواست می کند، پرونده خود را به او واگذار می کنند. کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد. اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی حرفه اصلی وی وکالت نباشد و بخواهد به طور اتفاقی برای حل مشکلاتی اقوام خود بخواهند به دادگاه در جهت پی گیری پرونده برود با گذراندن مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوطه می‌تواند به این کار اقدام نماید.

لزوم داشتن یک وکیل خبره در شیراز

وکیل اثبات مالکیت شیراز (وکیل اثبات مالکیت ملک) یکی از پیچیده‌‌ترین و در عین حال رایج‌ترین نوع دعاوی، دعاوی اثبات مالکیت است. چراکه مسائل ملکی به دلیل جنبۀ مالی آن از حساسیت شایانی برخوردار است…. و بطور کلی به قراردادی که بین وکیل و موکل بسته می شود ” وکالت ” گفته می شود . این مصوبه جدید اگرچه با لایحه قانونی مصوب مرحوم دکتر محمد مصدق دارای تفاوت اندکی است اما در ماده یک آن که استقلال کانون وکلا را پیش‌بینی می‌نماید تقلیدی نسبتاً دقیق از ماده یک لایحه قانونی آن مرحوم است. درصورت صورت عدم تمکن مالی برای متهم ، وی می تواند تا پایان اولین جلسه رسیدگی از دادگاه تقاضا کند وکیل برای او تعیین شود ، دادگاه در صورت احراز عدم تمکن متقاضی ، ار بین وکلای حوزه ی قضائی و در صورت عدم امکان از نزدیک ترین حوزه ی قضائی، برای متهم ، وکیل تعیین می نماید . همچنین بهترین وکیل باید بتواند از موکل خود در محاکم به بهترین نحو دفاع کند و مانع از ضایع شدن حق موکل خود بشود و مسیر طی شدن پرونده را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام دهد.

بازار وکیل شیراز یکی از مشهورترین بازارهای سنتی و تاریخی ایران است. این بازار که به فرمان کریم خان زند ساخته شده است، اکنون در مرکز شهر قرار دارد و از جمله جاهای دیدنی شیراز به شمار می‌رود. کمتر کسی سفر به شیراز را در زندگی خود تجربه می‌کند، بی‌آنکه از بازار وکیل بازدیدی نداشته باشد.

نصب درب برقی در شیراز

وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و همچنین دارای فن بیان و نفوذ کلامی بالایی در کار وکالتی خود می باشد… ایشان قبول دعاوی در زمینه های ملکی، ثبتی، کیفری، خانواده و غیره را به عهده دارد و از نگاه مردم به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و هم اکنون در شهر شیراز مشغول به فعالیت است. ایشان با سابقه بالای وکالت و موفقیتی که در پرونده های حقوقی مختلف داشته است به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است. همچنین ایشان به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در موسسه ها و سازمان های مختلف تجاری و دولتی هم فعالیت هایی داشته است. آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند.

چه کالاهایی را می‌توان از بازار وکیل شیراز خرید؟

ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد. همچنین آگاهی، علم و تجربه وکلا و مشاور حقوقی در شیراز می تواند همواره مردم را کمک نماید تا با کمترین ضرر و زیان مالی، جانی و روحی به حقوق خود برسند. بسیاری دیده شده است که افرادی که به بهانه های مختلف مانند زیاد بودن حق الوکاله یا سخت بودن انتخاب یک وکیل و … از داشتن یک وکیل امتناع نموده اند، این افراد خسارت های جبران ناپذیری را تجربه کرده اند. وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند. در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. تفاوت وکیل پایه یک با وکیل پایه دو درواقع در نوع قبولی آنها در آزمون وکالت است.

خود بازار هم زیبایی های خودش رو داره که اگه اهل عکس گرفتن باشین می تونین هم از بناش و هم از کسبه عکس بگیرن. مهمتر از همه، یافتن وکیلی که متناسب با نیازها، بودجه و رفاه شما باشد به شما آرامش می‌دهد زیرا مطمئن خواهید بود که آنها به دنبال بهترین منافع شما هستند. ضمن قبولی طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق تعالی بی شک اقای خداوردی حنیور شما بهترین هستین. پس از تعیین وکیل مدیر دفتر بلافاصله به متهم و وکیل او و حسب مورد به شاکی یا مدعی خصوصی یا وکیل آنان اخطار می کند تا تمام ایرادها و اعتراض های خود را ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ تسلیم کنند تجدید مهلت به تقاضای متهم یا وکیل او برای یک نوبت و به مدت ده روز از تاریخ اتمام مهلت قبلی به تشخیص دادگاه بلامانع است. نخستین هیئت مدیره را مرحوم دکتر احمد متین دفتری وزیر دادگستری وقت در ۲۶ اسفندماه ۱۳۱۶ انتخاب نمود. اظهارات وکیل در صورت مجلس نوشته می شود و سلب حق همراه داشتن وکیل و عدم تفهیم این حق به متهم به ترتیب موجب مجازات انتظامی درجه هشت و سه است.